Gå til innhold

Ikke vaksinere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du lever ikke särlig mye opp til dine egne favorittsitater, Midgard.

”Believe those who are seeking the truth, doubt those who find it.”

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Doroline skrev:

Det er mye man enda ikke vet om vaksiner og mye vi aldri kommer til å vite fordi ingen kommer til å forske på det

Det er også mye man ikke vet om sykdommen. Du forstår vel at det å bli syk løper også risiko for mye rart.
Det er ikke slik at normal sykdom er risikofritt og vaksine er full av risiko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Doroline skrev:

Du lever ikke särlig mye opp til dine egne favorittsitater, Midgard.

Snodig, jeg mener bestemt at jeg er den eneste som er åpen både for feil innen legemiddelindustri, feil og bivirkning med vaksine men OGSÅ erkjenner vaksinens effekt.

Det er dere som benekter vaksinens effekt og positive ringvirkninger som påstår å ha funnet sannheten. 

Endret av Midgard
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Midgard skrev:

Forsiktig så du ikke får veganerene på nakken ;)

Hverken veganere eller meslinger skremmer meg :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Doroline skrev:

Noe som hadde värt veldig interessant å se er en studie som viser helsen til nordiske uvaksinerte barn vs. vaksinerte barn over lengre tid. Psykisk helse, kreftforekomst, astma, allergi, dödelighet. Hvordan går det med de uvaksinerte sine avkom i forhold til avkommene til de vaksinerte? Det er mye man enda ikke vet om vaksiner og mye vi aldri kommer til å vite fordi ingen kommer til å forske på det. 

Vi har forskningen på det. Svært mange døde, og fikk livslange komplikasjoner etter sykdommer vi i dag vaksinerer for. 

Anonymkode: f478f...0ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Midgard skrev:

Det er også mye man ikke vet om sykdommen. Du forstår vel at det å bli syk løper også risiko for mye rart.
Det er ikke slik at normal sykdom er risikofritt og vaksine er full av risiko. 

Jeg vet at det er en risiko. Det er alltid en risiko. Jeg bare velger å ikke la meg skremme så mye at jeg tar vaksiner selv. Og jeg velger å tro at alt vi tror vi vet om vaksiner bare er en liten del av den fulle sannheten. Alt i alt er det mye vi alle tror, og lite vi egentlig vet. Alt vi tror om meslinger, polio og röde hunder er også minimalt. Da dagens medisin ikke fantes da disse sykdommene herjet. 

Endret av Doroline
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forskningen på det. Svært mange døde, og fikk livslange komplikasjoner etter sykdommer vi i dag vaksinerer for. 

Men er det ikke også en grunnleggende problemstilling her om menneskers friskhet eller immunitet mot sykdom er viktig å ivareta? 

Anonymkode: 2460c...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Doroline skrev:

Alt i alt er dte mye vi alle tror, og lite vi egentlig vet.

Det var da svært så pessimistisk.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, har ikke vaksinert og har ingen planer om det heller. Barna mine skal få slippe å få i seg unaturlige stoffene i sin perfekte kropp. De som hisser seg opp har som regel allerede vaksinert og det er ingen vei tilbake. Vi som ikke har vaksinert har ennå et valg ;)

Anonymkode: 7d13a...d3e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke også en grunnleggende problemstilling her om menneskers friskhet eller immunitet mot sykdom er viktig å ivareta? 

Er det viktig at barn og voksne dør unødvendig, mener du? 

Immunitet mot sykdom? Den samme man får ved å ta vaksine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når vi snakker om aluminium i drikkevann så går det meste ut av kroppen via avföringen. Når vi spröyter det rett inn i muskelen/vevet må kroppen forholde seg til det på en helt annen måte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke vaksine ikke kan komme med risiko og er perfekt, men jeg synes det er uansvarlig av foreldre å ikke vaksinere unger som kan gjøre det (jeg er klar over at ikke alle kan vaksineres). Heller å bli vaksinert men ha i noen grad en beskyttelse mot barnesykdommene enn å la ungene dø av bla. polio, og kan også spre det videre til andre barn. Vaksine er ikke 100% beskyttet men bedre enn ingenting. Det er pga vaksine vi har utryddet mange sykdommer som våre slekt døde av.

Anonymkode: ee35b...d67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, har ikke vaksinert og har ingen planer om det heller. Barna mine skal få slippe å få i seg unaturlige stoffene i sin perfekte kropp. De som hisser seg opp har som regel allerede vaksinert og det er ingen vei tilbake. Vi som ikke har vaksinert har ennå et valg ;)

Perfekte kropp, faktisk x) 

Men du, du tar vel ikke imot blodoverføring, cellegift eller andre unaturlige ting heller? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en vanlig misoppfatning at menneskekroppen og det «naturlige» (som om ikke alt var naturlig...) er perfekt, men det er bare sprøyt. Alt er underlagt fysikkens lover. All mat er kjemikalier. Alle kjemikalier er naturlige. Hvis ikke hadde det vært interessant å få en forklaring på hva det ellers er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så festlig hvordan de som velger å vaksinere skal bli så innmari sinna, rope og linke til forskning og mene at kroppen ikke har et immunforsvar.

Vi som ikke vaksinerer forholder oss rolige og lar ille pille på nesen med skremselspropaganda. Dessuten er det ingen garanti for at vaksiner fungerer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Doroline skrev:

Og når vi snakker om aluminium i drikkevann så går det meste ut av kroppen via avföringen. Når vi spröyter det rett inn i muskelen/vevet må kroppen forholde seg til det på en helt annen måte. 

Om 90% går rett ut, er det 10% som går i blodet, er det fortsatt mye mye mer enn i en vaksine.

Dette gjelder om det er vann, epler eller hva det skulle være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det viktig at barn og voksne dør unødvendig, mener du? 

Immunitet mot sykdom? Den samme man får ved å ta vaksine? 

Ja, altså jeg mener at vår tids sivilisasjon er sykelig opptatt av en urealistisk friskhet. Som det er ytret over her, at mennesker er født perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte kropp, faktisk x) 

Men du, du tar vel ikke imot blodoverføring, cellegift eller andre unaturlige ting heller? 

Havner jeg i en ulykke hvor jeg taper enorme blodmengder vil jeg selvsagt ta imot blodoverføring. Men cellegift? Neppe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...