Gå til innhold

Ikke vaksinere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet enda ikke langtidsvirkningene.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Ikke? Jeg er født på 80 tallet såe... tja, en 30 + år med å ha levd som et friskt menneske uten autisme er ikke lenge nok til å vite langtidsvirkningene, sånn utenom at jeg ikke har fått kikhoste, meslinger osv?

Glemte å nevne at jeg også tok svineinfluensavaksinen for, hva blir det, kanskje nesten 9 ish år siden?

Ooooh, living on the edge! :alice:

Anonymkode: 07172...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaksineskeptikere... Der har du en gjeng. Tror mye av forklaringen ligger i at man ikke lærer kildekritikk på skolen (med noen unntak, MK på VGS f.eks). Når man er vant til fra oppveksten at den informasjonen man blir presentert for er sann, f.eks fra dokumentarer på NRK og faktabøker, uten å være klar over alt arbeidet som ligger bak, så ser man jo ikke umiddelbart forskjellen på noe som kommer fra forskning og en mening en tilfeldig kiropraktor har dratt ut av baken. Vi ser det til og med her i tråden, "jeg har sett flere dokumentarer". Nei, lær barna deres kildekritikk så de ikke går i samme fella! (og vaksiner dem. Selvfølgelig.) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, som sagt, jeg tviler ikke på at de tror det selv. Intervju eller selvrapportering har veldig mange mulige feilkilder. Det at noen kommer med en påstand gjør den ikke sann.

Problemet er at påstanden om at autisme ikke er forårsaket av vaksiner er direkte løgn, fabrikert først og fremst av CDC. Det er disse du setter din lit til når du kommer med våset under, som igjen er bygd på løgner: 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ca. 1,5 millioner barn i USA har autisme. Da blir 6100 svar ca. 0,4% av de som har autisme. Det er en veldig liten andel, faktisk mye mindre enn jeg ville trodd.

Selvfølgelig, jeg sa jo det er bare en brøkdel. Det var jo kun etterspurt gjennom én webside, og samlet i løpet av 13 timer!

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er 365 dager i et år. Man får vaksine på kun en av disse dagene. De aller fleste viser de første tegnene på autisme samme året.

Her går du i fella. Som sagt, dette er intet annet enn løgn bygd på løgn. Det er ingen som kan si at et normalt sunt barn ville vanligvis utvikle regressiv autisme rundt samme tidspunktet som man får vaksiner, hvis man aldri har sett ihvertfall ett tilfelle av dette i et uvaksinert barn. Denne teorien har kun til grunnlag løgnen at autisme ikke forårsakes av vaksiner, en forskning som kun tar for seg vaksinerte barn.

For tusende gang, hvorfor tror du de unnlot å studere de uvaksinerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet enda ikke langtidsvirkningene.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Av det norske vaksineprogrammet? Du bør seriøst oppdatere deg selv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Heksagon said:

Vaksineskeptikere... Der har du en gjeng. Tror mye av forklaringen ligger i at man ikke lærer kildekritikk på skolen (med noen unntak, MK på VGS f.eks). Når man er vant til fra oppveksten at den informasjonen man blir presentert for er sann, f.eks fra dokumentarer på NRK og faktabøker, uten å være klar over alt arbeidet som ligger bak, så ser man jo ikke umiddelbart forskjellen på noe som kommer fra forskning og en mening en tilfeldig kiropraktor har dratt ut av baken. Vi ser det til og med her i tråden, "jeg har sett flere dokumentarer". Nei, lær barna deres kildekritikk så de ikke går i samme fella! (og vaksiner dem. Selvfølgelig.) 

Har du sjekket informasjon som kommer fra NRK siden du mener den alltid er sann? 

Anonymkode: cbf09...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snaskesnusken said:

Av det norske vaksineprogrammet? Du bør seriøst oppdatere deg selv her.

Langtidsbiivirkningene av det norske vaksineprogrammet er haugevis med såkalte "autoimmune" sykdommer.

Anonymkode: cbf09...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...