Gå til innhold

Ikke vaksinere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en datter på 2mnd og har bestemt meg for å ikke vaksinere henne. Grunnen holder jeg for meg selv men kan si så mye at vaksinering i mine øyne er gift. Men jeg håper veldig på at det er noen her inne som også velger å ikke vaksinere barnet sitt? Føler det bare er meg og vet hvor mye «dritt» vi som ikke vaksinerer barna våres får i tryne. Som vil lufte tankene sine :) 

 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klodrian

Jeg beklager å måtte si det, men dere fortjener den «dritten» dere får i trynet. Det er helt bak mål å ikke vaksinere barna sine. 

Endret av Klodrian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere som er for vaksiner mener det! Men har dere virkelig sjekket opp vaksiner? Sett mange dokumentarer om forskere som går ut med at vaksiner er farlig. Det er en grunn til at de fleste leger og andre som tar vaksiner ikke tar det på sine barn. Ikke alle leger men noen.

 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Det finnes ørten tråder om dette allerede.

Prøvde å søke men kom bare opp en som var fra 2015

Anonymkode: 19350...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har en datter på 2mnd og har bestemt meg for å ikke vaksinere henne. Grunnen holder jeg for meg selv men kan si så mye at vaksinering i mine øyne er gift. Men jeg håper veldig på at det er noen her inne som også velger å ikke vaksinere barnet sitt? Føler det bare er meg og vet hvor mye «dritt» vi som ikke vaksinerer barna våres får i tryne. Som vil lufte tankene sine :) 

 

Anonymkode: 19350...cec

Jeg er enig med deg, men tror at de som velger å ikke vaksinere rett og slett ikke gidder å diskutere det her. Man blir kalt altfor mye stygt om man velger å ikke vaksinere, så mitt råd til deg er; Hold det for deg selv.

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som velger å ikke vaksinere barna sine, gjør det for seg selv. Har du omsorg for barna, vaksinerer du og du lar dem ikke gå igjennom sykdommer som lett kunne blitt forhindret med en sprøyte

Anonymkode: afa5d...cea

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre: er du selv vaksinert? Og har du tatt noen skade av det?

 

Anonymkode: 44bde...cf9

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvde å søke men kom bare opp en som var fra 2015

Anonymkode: 19350...cec

Se her da:

https://www.google.no/search?q=kvinneguiden+vaksine+site:forum.kvinneguiden.no&rlz=1C1CHBD_noNO816NO816&sa=X&ved=2ahUKEwjp4qqpuNbeAhVFBywKHb13AdsQrQIoBDAAegQIARAM&biw=1536&bih=754

Anonymkode: c5991...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig la barnet ditt risikere å få kikhoste f.eks? Meslinger er livsfarlig. 

Anonymkode: c6385...89c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TulleteKatt

True story. Å ni-lese på sider for alternativ medisin overgår selvfølgelig åresvis med forskning i faktiske laboratorier av faktiske forskere. :ironi:

61BD5C1E-160B-442E-9FFC-6D7A1D0792AD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig la barnet ditt risikere å få kikhoste f.eks? Meslinger er livsfarlig. 

Anonymkode: c6385...89c

Skremselspropaganda!

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, TulleteKatt skrev:

True story. Å ni-lese på sider for alternativ medisin overgår selvfølgelig åresvis med forskning i faktiske laboratorier av faktiske forskere. :ironi:

61BD5C1E-160B-442E-9FFC-6D7A1D0792AD.jpeg

Kjøpt og betalt av vaksineindustrien.

Anonymkode: 3c4f3...a20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men tror at de som velger å ikke vaksinere rett og slett ikke gidder å diskutere det her. Man blir kalt altfor mye stygt om man velger å ikke vaksinere, så mitt råd til deg er; Hold det for deg selv.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Merker det! Trur jeg ligger lavt 

 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt greit at du ikke vil vaksinere. 
Men vil du skape en diskusjon, så må du også fortelle grunnen til at DU velger å ikke vaksinere. 
Poenget er vel at man skal sette seg inn i din situasjon. "personlige grunner" får du ikke mye diskusjon rundt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kaleidoskop skrev:

Det er helt greit at du ikke vil vaksinere. 
Men vil du skape en diskusjon, så må du også fortelle grunnen til at DU velger å ikke vaksinere. 
Poenget er vel at man skal sette seg inn i din situasjon. "personlige grunner" får du ikke mye diskusjon rundt. 

Ville helst da prate med dem som også velger å ikke vaksinere barna sine. Å snakke med noen som er for vaksine blir det en endeløs diskusjon 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville helst da prate med dem som også velger å ikke vaksinere barna sine. Å snakke med noen som er for vaksine blir det en endeløs diskusjon 

Anonymkode: 19350...cec

Ja, ser den.
Men du må uansett formulere deg mer/bedre. 
Slik ditt innlegg er lagt inn vil du bare få "haters". 
Jeg er usikker på vaksine eller ei, og er åpen for begge forslag. Men brenner ikke for det, så har derfor heller ikke noe å diskutere med noen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville helst da prate med dem som også velger å ikke vaksinere barna sine. Å snakke med noen som er for vaksine blir det en endeløs diskusjon 

Anonymkode: 19350...cec

Og de ventet du å finne her inne hvor de fleste er oppegående mødre som vaksinerer barna befinner seg? 

- eller var du bare ute etter å slå ihjel litt tid på en kjedelig torsdag?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...