Gå til innhold

Ikke vaksinere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Kardemomme skrev:

 

Herregud, no e du på spam vogna igjen,

For guds skyld prøv å fokuser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Midgard skrev:

grafene dine er ikke enige med seg selv

Tuberculosis (TB) is still responsible for 2 million deaths every year despite being a treatable airborne infectious disease. “Consumption“ and “Phthisis“ were terms historically used to describe TB, which was responsible for one in four deaths in the 19th century. Due to its infectious nature, chronic progression and long treatment, TB is a great burden for society. Moreover the emergence of multi-drug resistant TB and the current TB-HIV epidemic has raised even greater concern. Treating and preventing TB has become a permanent challange since the ancient times. Bacille Calmette-Guérin (BCG) is the only vaccine available today and has been used for more than 90 years with astonishing safety records. However, its efficacy remains controversial. No universal BCG vaccination policy exists, with some countries merely recommending its use and others that have implemented immunization programs. In this article we review several important milestones of BCG vaccine development from the discovery till today.

Anerkjenner du TB effekt på samfunnet ?
 

Da får du forklare på hvilken måte. Og på norsk betyr 19th century 1800-tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kardemomme skrev:

Da får du forklare på hvilken måte. Og på norsk betyr 19th century 1800-tallet.

De forskjellige TB vaksiner som finnes har forskjellig effekt og ingen har godt effekt for alle typer TB man kjenner i dag.

Anerkjenner du det som står der ? (ja / nei)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Midgard skrev:

Herregud, no e du på spam vogna igjen,

For guds skyld prøv å fokuser.

Jeg har full fokus. Mens du spammer med meningsløse grafer om bilbeltebruk.

Det er mye som ikke kan forklares med to setninger, og innlegget var ment som utdyping for hvordan dagens vitenskap er påvirket av foreldet kunnskap. Du er nødt til å lese for å sette deg inn i ting, og jeg kan ikke lese for deg.

 

14 timer siden, Midgard skrev:

De forskjellige TB vaksiner som finnes har forskjellig effekt og ingen har godt effekt for alle typer TB man kjenner i dag.

Anerkjenner du det som står der ? (ja / nei)

Anerkjenner du næringstoffers virkning? Ja eller nei.

Forskning har vist forskjellige resultater med nøyaktig samme vaksine fra samme laboratorium, og for samme former for tuberkulose. Mens i andre tilfeller ga helt forskjellige vaksiner tilsynelatende samme beskyttelse.

Sitatet du la ut på forrige side har ingen sammenheng med grafene. 
 

15 timer siden, Midgard skrev:

Dødeligheten går ned fordi færre blir syke. Dødelighet er døde pr X antall personer. (ikke smittede personer)

Dødelighet er en fellesbetegnelse på mortalitet og letalitet. Med andre ord hvor mange som dør i befolkningen, samt hvor mange som dør blant dem som er syke. Grafene viser ofte mortalitet, men sammenligner du dette med sykdomstilfeller var det i Norge 20-30% nedgang i letalitet/dødsfall blant syke mellom 1920 til 1930. Folk blir som sagt ikke friske av å isoleres.

Endret av Kardemomme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Amerikanske CDC kan sammenlignes med norske Rockefeller-sponsede "Folkehelsa", Folkehelsedirektoratet.

 

(Natural News) The CDC is one of the most evil, dishonest and dangerous institutions to ever exist on our planet. It espouses toxic medical interventions that maim and kill children on a routine basis, and it censors any science that might bring the truth to light.


The CDC has lied about vaccines and autism for 14 years… Weston A Price Foundation sounds the alarm

https://www.naturalnews.com/2018-12-17-the-cdc-has-lied-about-vaccines-and-autism-for-14-years-weston-a-price-foundation-sounds-the-alarm.html

 

 

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Amerikanske CDC kan sammenlignes med norske Rockefeller-sponsede "Folkehelsa", Folkehelsedirektoratet.

 

(Natural News) The CDC is one of the most evil, dishonest and dangerous institutions to ever exist on our planet. It espouses toxic medical interventions that maim and kill children on a routine basis, and it censors any science that might bring the truth to light.


The CDC has lied about vaccines and autism for 14 years… Weston A Price Foundation sounds the alarm

https://www.naturalnews.com/2018-12-17-the-cdc-has-lied-about-vaccines-and-autism-for-14-years-weston-a-price-foundation-sounds-the-alarm.html

 

 

Anonymkode: 77ac5...621

Stiller du deg bak allle konspirasjonsteorier Natural News fronter eller bare den du linket til? 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/NaturalNews

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2018 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Guillain barret syndrom fikk min sønn da han var 2 år. Mulig etter vaksinasjon. Han fikk vaksine nekt etter dette.

Fikk to barn til. De har fulgt programmet. Er så viktig for de som ikke kan vaksineres at vi andre gjør det.

Anonymkode: fbacd...7fe

Stakkars. Så grusomt. Har han det bra nå? Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra at du har valgt å ikke vaksinere Ts :) Jeg har ikke barn, men har fire katter og en hund som jeg ikke vaksinerer. Den hunden jeg hadde før fikk kennelhoste èn gang (eneste gangen hun fikk en vaksinerbar sykdom), og det var når  hun kom nyvaksinert fra omplasseringen.....

Jeg har en venninne og ett vennepar som har til sammen tre barn som ikke er vaksinert. De  har heller ikke flydd ut og inn av legekontor og har vært utrolig friske i oppveksten. Nå er de tenåringer og over 20.

Håper du har funnet vaksineaksjon.no på facebook, der er det ganske mange medlemmer. Ikke det at jeg tror du leser tråden noe mer men...du er iallefall ikke alene!

Og en ting til, hold barna dine hjemme på vaksinedager på skolen. Skolen "glemmer" hvem som skal ha vaksine eller ikke,  og dette gjør de faktisk med vilje...

Anonymkode: cbf09...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/30/2018 at 1:36 PM, Snaskesnusken said:

Dette er blitt forsket på, hvem er vaksinemotstandere? 

https://forskning.no/helse/2015/10/slik-er-de-som-ikke-vaksinerer-seg-vaksinemotstand

Helt feil. Det er de rike og velutdannede som vaksinerer minst:
"Exemption percentages were generally higher in regions with higher income, higher levels of education, and predominantly white populations. In private schools, 5.43 percent of children were exempt, compared with 2.88 percent in public schools."
https://well.blogs.nytimes.com/2015/12/24/rich-white-and-refusing-vaccinations/

Anonymkode: cbf09...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du har valgt å ikke vaksinere Ts :) Jeg har ikke barn, men har fire katter og en hund som jeg ikke vaksinerer. Den hunden jeg hadde før fikk kennelhoste èn gang (eneste gangen hun fikk en vaksinerbar sykdom), og det var når  hun kom nyvaksinert fra omplasseringen.....

Jeg har en venninne og ett vennepar som har til sammen tre barn som ikke er vaksinert. De  har heller ikke flydd ut og inn av legekontor og har vært utrolig friske i oppveksten. Nå er de tenåringer og over 20.

Håper du har funnet vaksineaksjon.no på facebook, der er det ganske mange medlemmer. Ikke det at jeg tror du leser tråden noe mer men...du er iallefall ikke alene!

Og en ting til, hold barna dine hjemme på vaksinedager på skolen. Skolen "glemmer" hvem som skal ha vaksine eller ikke,  og dette gjør de faktisk med vilje...

Anonymkode: cbf09...29d

Du er klar over at hunden din kan få kennelhoste flere ganger? Jeg har hatt hunder som har fått kennelhoste, dog mildere enn de som er uvaksinerte, og det var smertefullt å være vitne til

Anonymkode: afa5d...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er klar over at hunden din kan få kennelhoste flere ganger? Jeg har hatt hunder som har fått kennelhoste, dog mildere enn de som er uvaksinerte, og det var smertefullt å være vitne til

Anonymkode: afa5d...cea

Kennelhostevaksinen er omtrent like effektiv som influensavaksinen (altså veldig lite effektiv). Du sier selv at dine vaksinerte hunder har fått det. 

Når disse vaksinene ikke virker som de skal heter det nå at man får et "mildere forløp", det vil si at de kan selge medikamenter som ikke virker, som om de hadde virket. Det finnes imidlertid ingen forsking på dette "mildere forløpet" som de snakker om, selv om vaksineforkjemperne mener vitenskap er så veldig veldig viktig.

Anonymkode: cbf09...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt feil. Det er de rike og velutdannede som vaksinerer minst:
"Exemption percentages were generally higher in regions with higher income, higher levels of education, and predominantly white populations. In private schools, 5.43 percent of children were exempt, compared with 2.88 percent in public schools."
https://well.blogs.nytimes.com/2015/12/24/rich-white-and-refusing-vaccinations/

Anonymkode: cbf09...29d

Smarte mennesker vaksinerer sine barn. Latterlig å late som om du ikke kjenner til vaksineprogrammet i Norge med tanke på dødelighet..

Men du takker sikker nei til antibiotika også?

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kennelhostevaksinen er omtrent like effektiv som influensavaksinen (altså veldig lite effektiv). Du sier selv at dine vaksinerte hunder har fått det. 

Når disse vaksinene ikke virker som de skal heter det nå at man får et "mildere forløp", det vil si at de kan selge medikamenter som ikke virker, som om de hadde virket. Det finnes imidlertid ingen forsking på dette "mildere forløpet" som de snakker om, selv om vaksineforkjemperne mener vitenskap er så veldig veldig viktig.

Anonymkode: cbf09...29d

Du bør snakke med en veterinær om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du har valgt å ikke vaksinere Ts :) Jeg har ikke barn, men har fire katter og en hund som jeg ikke vaksinerer. Den hunden jeg hadde før fikk kennelhoste èn gang (eneste gangen hun fikk en vaksinerbar sykdom), og det var når  hun kom nyvaksinert fra omplasseringen.....

Jeg har en venninne og ett vennepar som har til sammen tre barn som ikke er vaksinert. De  har heller ikke flydd ut og inn av legekontor og har vært utrolig friske i oppveksten. Nå er de tenåringer og over 20.

Håper du har funnet vaksineaksjon.no på facebook, der er det ganske mange medlemmer. Ikke det at jeg tror du leser tråden noe mer men...du er iallefall ikke alene!

Og en ting til, hold barna dine hjemme på vaksinedager på skolen. Skolen "glemmer" hvem som skal ha vaksine eller ikke,  og dette gjør de faktisk med vilje...

Anonymkode: cbf09...29d

Bekymringsverdig.. Har du tenkt på alle de andre du kan smitte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det ha seg at vaksinemotstandere ikke skjønner formålet med vaksine? Har enkelte sider i deres historiebøker forsvunnet??! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snaskesnusken said:

Hvordan kan det ha seg at vaksinemotstandere ikke skjønner formålet med vaksine? Har enkelte sider i deres historiebøker forsvunnet??! 

Er du egentlig Jabx?

Anonymkode: cbf09...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...