Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Har vært inne og sett og lagt inn kommentar :)

Lurte på hvordan du lager det, var rå fint :klappe:

Takk! Lagte alt i Illustrator :wink:

Skal legge opp menyen også nå..

Vet ikke hva vi skal ha som meny, så jeg

har bare skrevet mye vas og tull...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Å, jeg visste ikke om illustrator engang jeg. Så bra det her med KG får masse nye ideer og inspirasjon. Nå er det jo en stund til jeg skal gifte meg regner jeg med :ler:

Men det er faktisk veldi kort tid siden jeg ble fridd til :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Takk for hilsen i dagboken min, damåttjeg innom og lese litt her hos deg og. Ser at du og er på jobbsøkeren, krysser fingrene for at du får den du var på intervju til!

Kjempestilige invitasjoner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja det var av eksen da, han vill vi skal prøve igjen. Men for meg så er det vanskelig, av forskjellige grunner. Det var jo en (flere) grunn til at det ble slutt. Han er en fin mann da, savner han noen ganger, men er redd for at det aldrig kommer til å fungere :(

Finnes i alle fall ikke bitterhet og det er godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Ja det var av eksen da, han vill vi skal prøve igjen. Men for meg så er det vanskelig, av forskjellige grunner. Det var jo en (flere) grunn til at det ble slutt. Han er en fin mann da, savner han noen ganger, men er redd for at det aldrig kommer til å fungere :(

Finnes i alle fall ikke bitterhet og det er godt :)

Ja, det spørs på hvilke grunner det var for at det ble slutt... Uff... Hvis du trenger å snakke er jeg vertfall her! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja, det spørs på hvilke grunner det var for at det ble slutt... Uff... Hvis du trenger å snakke er jeg vertfall her! :wink:

Takk skal du ha :klem: Trodde man skulle snakke seg tom om slike ting, med fyller seg opp helt uventet noen ganger. Nå har jeg det helt fint, det er som det skal være, det må jeg bare minne meg på av og til :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk skal du ha :klem: Trodde man skulle snakke seg tom om slike ting, med fyller seg opp helt uventet noen ganger. Nå har jeg det helt fint, det er som det skal være, det må jeg bare minne meg på av og til :Nikke:

Det er godt, det er det viktigste :klem:

Nå skal vi legge oss her :) God natt! Snakkes sikkert imorgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Nå gikk jeg faktisk ut av KG, slo av maskinen, for at jeg skulle reie opp senga og legge meg. Sengtøyet ligger klart på senga og hva skjer, jo jeg sitter her med datan på :ler:

Nei og nei, jeg er håpløs :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Nå gikk jeg faktisk ut av KG, slo av maskinen, for at jeg skulle reie opp senga og legge meg. Sengtøyet ligger klart på senga og hva skjer, jo jeg sitter her med datan på :ler:

Nei og nei, jeg er håpløs :briller:

:hoho: Jeg også er hekta! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Ååå, jeg er så trøtt... Det var så varmt på soverommet inatt.. Kan ikke ha sovet mer enn 5 timer, og ikke i strekk.. uh.. Drikker litt kaffe, kanskje det hjelper noe. Skal på besøk til mor idag, spise ute. Får ta meg en hvil på sofaen hennes etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Hei og God Dag :vinke:

Ja, det blir sikkert bra (å hvile på sofaen). Jeg har sviktet helt her :sjenert: Er ikke på skolen :klaske:

Men det gjør ikke nå, forelseninger er bare et tilbud til studenter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Vart bildene godkjente? Finn ikkje noko invitasjons-bilder i albumet eg... Hmm..

De er godkjente nå! :) Ligger under Diverse bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...