Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Nå har jeg vært å handla litt forskjellig mat til senere.

Traff ei venninne på vei ned, så vi kikka litt i byen først. Hun har nettopp begynnt å date en fyr, og ville så gjerne få han med på Naboer, på kino, ikveld. Anbefalte den!

Uff, så dårlig kondis jeg har.... :-( Nå er jeg trøtt, sovna så seint igår. Dumme døgnrytme.

Fikk avslag fra sosialen fordi typen min tjener for bra. ARGHH! Han skal da ikke betale for meg, vi er ikke gift engang. Men narkovrak & asylsøkere skal self få penger & støtte... Jeg blir så forbanna..

Men får håpe jeg får jobben.. Hvis ikke skal jeg klage til sosialen. Typen har så lite penger etter alle regninger, at det er urettferdig at jeg ikke kan få støtte til leie vertfall. DUMME NORGE!

Liten utblåsning... :ler: Godt å få skrevet ned..

Gadd ikke hvile. Fikk opp hjemmeside på start.no. Men ser ikke at dreamweaver ligger her lengre.. hmm,får vel hente det på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Egentlig ganske GLIMRENDE med dagbok. Kan gå inn her å sjekke hvis jeg skal komme på saker & ting fra fortiden.. :)

Nå er det snart Big Brother, men må se litt på Våre små hemmeligheter (nrk2) innimellom også. typisk at det går oppi hverandre. så blir det vell litt kvinneguiden & Tv utover kvelden. Typen er ute med en kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nettopp våkna og hatt frokost.

Snøen regner vekk ute.

Skal i intervju kl 17, og er allerede litt nervøs,

for jeg vil så gjerne ha denne jobben og det er

ikke så ofte det blir intervju..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ok.. Nå er jeg forberedt til intervjuet.

Tar bussen 1624, og er framme ca et kvarter før.

Så gjør jeg mitt beste, og håper det er bra nok..

Skal ta di med storm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosialkontor og aetat og trygdekontor.. blablabla.. :evil:

De har så mange rævva regler at de ikke skjønner hva de har bestemt selv snart engang.. Nå for tiden er det slik at du må være en fighter, samme hva du skal ha.. Hvis du viser dem at du ikke gir deg, får du som regel det du må ha, skal ha, bør ha.. :-?

Lykke til på intervju i dag da! Og gratulerer med ny dagbok!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Sosialkontor og aetat og trygdekontor.. blablabla.. :evil:

De har så mange rævva regler at de ikke skjønner hva de har bestemt selv snart engang.. Nå for tiden er det slik at du må være en fighter, samme hva du skal ha.. Hvis du viser dem at du ikke gir deg, får du som regel det du må ha, skal ha, bør ha..  :-?  

Lykke til på intervju i dag da! Og gratulerer med ny dagbok!

:vinke:

Tusen takk!! Ja, jeg har sååå lyst på jobben, ikke bare for å ha en jobb & penger & for det er en kul jobb, men da slipper jeg :evil: aetat og sosialen. Har følt meg som en skikkelig looser så lenge nå!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ahh, jeg følte det gikk veldig bra, nei det tør jeg ikke si..... :ler: ... at det gikk bra, på intervjuet. og det hørtes som en kjempejobb! Jeg vil tom. lære meg å ta bilder av babyer, og masse photoshop som jeg elsker.

dette er DRØMMEJOBBEN!!! Jeg mååå ha den.. hvis ikke blir jeg superlei meg.. !!

Det blir et til intervju, HVIS jeg er interessant, en dag etter påske. Så får jeg vite.. Er stressa.. at jeg må vente så lenge på svar!! Kunne han ikke bare sagt, du har jobben med engang!! :tunge1: ah, jeg er helt i hundre.. blodet strømmer rundt overalt & jeg er helt (sjokolade)kake.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, litt vondt i hodet. Typen kom hjem med øl igår, og vi koste oss og drakk & hørte musikk. Så gikk vi på Jim Stark konsert, men syns han er oppskrytt i avisene, for det var litt kjedelig & tok ikke helt av. men noen søte sanger, stort sett ok.

Dro hjem å lagte mat etterpå.

Stod ikke opp før nå, men våkna noenganger tidligere, er ikke så lett å sove i strekk dagen derpå nei. :kul:

Tenker på igår, at det virker som en fantastisk kul jobb, men tør ikke håpe for mye... men gjør det likevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Når får du høre noe om jobben? Ønsker deg lykke til :klem:

Takk :) Ikke før etter påske!! Da skal de kalle inn de 2-3 som var mest interessante av alle.. åå, hater at de må ha 2 intervjuer.. føler at mange har begynt med d i det siste.

Men jeg kan ikke gjøre fra eller til. Håper bare jeg er heldig DENNE gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta
Ok. Er midt i jobbsøkning selv. Og det er fælt å gå å vente slik på svar.

Ja, ikke sant? Venter du på svar også? Har du fått napp noen steder? Er ikke lett nå til dags... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Lykke til med jobbsøkingen :)

:vinke:

Tuuusen takk bustis :wink: Jeg håper å slippe mer jobbsøking, for jeg vil så gjerne ha den jobben!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det kan hjelpe - det skader garantert ikke - skal jeg sende mange positive jobbetanker i retning av deg. Håper at du er ferdig med å være jobbsøker om ikke så lenge. Men føler med deg i ventetiden, for det er nervepirrende å vente på brev eller telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Dersom det kan hjelpe - det skader garantert ikke - skal jeg sende mange positive jobbetanker i retning av deg. Håper at du er ferdig med å være jobbsøker om ikke så lenge. Men føler med deg i ventetiden, for det er nervepirrende å vente på brev eller telefon.

Du er så søt! Håper det hjelper, jeg er vell litt overtroisk av meg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...