Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Jeg og kjæresten drikker, skal en liten tur ut. Ble kanskje litt for sur på han idag, for han var litt treg hjem, han skulle hjelpe en kompis med dataen.

Er kanskje fordi jeg er så redd for å ende opp med en likegyldig fyr, men han er jo ikke det...

Nå har jeg drukket noen øl. det er vel første gang jeg skriver dagbok i fylla, :ler:

Min kjære tar en dusj før vi drar, for å kvikne til litt.

Håper helga går greitt, er stemor annenhver helg.. Ikke alltid det samme når det ikke er din egen unge, men skal gjøre mitt beste for å ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Prøv å ikke fokuser så mye på stemorgreiene.. Prøv heller å tenkt på at du har et lite barn hos deg som du kan bekrike helgen for. Ta en tur i akebakken (om det er sne der du bor?), med kakao og sjokolade + appelsin. Mal påskeegg, og se barnetv.

Tror du skal klare å kose deg jeg :)

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tenker bare på hvor gøy og koselig det blir når jeg og kjæresten stifter familie. Føler meg litt utenfor av og til.

Han er veldig opptatt av "pappa" mens jeg ser på når de gir hverandre klemmer, at jeg er bare "Dark Angel"..

Gleder meg til å dele det å ha barn med sambo, da blir vi en ordntlig familie.

Men jeg håper helgen går greitt :)

GOD HELG!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

For ca 15 min siden spurte kjæresten min om jeg ville gifte meg med ham... :)

Han vil helst om sommeren, er enig i det, så det blir neste sommer. Men siden det er såpass lenge til, håper jeg det går med april, for da trenger vi ikke vente såå lenge :wink:

Var redd jeg måtte vente for lenge med å stå hvit brud, bli for gammel,men det ble ikke sånn..... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Det var en fin ting å lese om. :hjerter:

Fint med dagbok, ja. Jeg har ikke alltid så mye å si da, men når jeg har det er jo boka der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Det var en glad-nyhet. Vårbryllup kan også være helt nydelig, da.

Håper helgen din har gått greit.

God søndag til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk alle sammen!!!

Er i lykkerus enda... ;)

Jeg kommer nok til å være mye på bryllupsforumet framover... Det er så rart, hadde aldri trodd jeg skulle begynne å planlegge allerede nå..!

Er så herlig å ha noe å se framover til, og å fortelle hele verden hvor mye jeg elsker kjæresten min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! :)

Endelig fridde han! :hjerte:

Kjempeglad på dine vegne, kos deg med planlegginga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Takk alle sammen!! :):wink: 8) :P:P

Har vært i lykkerus hele helgen. Føler alt er så mye mer ordntlig nå, og særlig når det kommer til stesønn. Der går alt lettere, fordi jeg føler meg mer en del av alt , siden vi skal GIFTE oss.

Hadde ikke ventet det allerede nå... :wink:

Vi snakket om hvilken kirke... osv. Så tenkte jeg OA! JEG skal gifte meg :ler: TROR det liksom ikke helt enda. Jeg spurte en god venninne om hun ville være forlover, og skal spørre min andre bestevenninne om hun vil være toastmaster (imorgen). Og vi skal fortelle det til mamma når vi er på middag der imorgen.. :)

Og heldigvis er svigers kjekke & kjæresten min liker godt sine svigers :) Tror alle vil bli kjempeglade.

Han skal spørre en kompis om han vil synge & spille VÅR sang i bryllupet. Ah, jeg må vel kjøpe noen bryllupsblader snart, og drømme litt... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å ha godt tid til å drømme og planlegge og endre mening.

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta
Det er godt å ha godt tid til å drømme og planlegge og endre mening.

Ha en god kveld.

Ja, god tid til planlegging er greitt, så slipper det bli stress & dårlig tid. :)

Endre mening? Nei, kommer ikke til å endre mening.. :wink: hvis du mener det å gifte meg..

Ellers idag, har jeg handla inn øl til påsken. Fest onsdag hos et vennepar & fest her på lørdag. Gleder meg!

Nå er det ikke lenge til vi skal på middag til mamma og broren min. :) For et nyyydelig vær idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Senere idag skaljeg til venninna min å høre om hun vil være toastmaster. Vedder på hun ikke venter at jeg skal si sambo har fridd... :ler:

Ah, hadde vert herli å kommet seg på fjellet i påsken, men har ikke råd til dagskort & leie ski.. jaja, får ta det igjen. Jeg vil ha jooooooooobb!!! argh..

Men,nå skal jeg bare kose meg. Skjønt å våkne opp sammen med sambo.. Feste litt.. Drømme om bryllup...

Lurer litt på hva han tenker ang ringer.. om han kjøper det snart..?Men han har dårlig råd just nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på å ha tid til å planlegge og forkaste planer for nye planer. Slik du skriver tror jeg ikke det er noen overhengende fare for at du skulle ombestemme deg i forhold til bryllupet....

Ønsker deg noen gode påskedager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...