Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Det kjennes at man har hatt tolv på besøk - men det er ikke så farlig hvis det har vært koselig. Håper dere fikk en fin dag i sola i dag.

Ja, takk :wink: Var en fin dag i sola nede ved vannet. Spiste rundstykker og drakk milkshake. Så kjørte vi en liten tur, før vi dro hjem og landa i sofaen. Våkna for 12 minutter siden.. ah, deilig å få sove.. Nå skal vi se big brother, og sikkert en film etterpå. Vi har lasta ned såmye filmer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Såg to filmer etter big brother igår, la oss i 04-tida. Jeg våkna akkuratt,ennå litt trøtt, men... Har laga litt kaffi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har vi hatt litt toast og kaffe. Trykker på dataen litt, så tar jeg en dusj. Håper å få med noen ned til byen etterhvert, er jo så fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå skal vi ned til byen snart. Typen dusjer mens jeg kikker ut på været & vil ønske alle her på KG en SUPERDUPER dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Heia Dark Angel! :vinke:

Kvifor står det våren 2006? :D

Hei! Bryllupsdagen vår.. :wink:

Håper å få bestillt kirke til 22.april,

men vet kirken er populær.

Men tror det skal gå greitt siden det ikke

er så pop å gifte seg da. :)

Rart at nå er jeg forlova... hadde ikke venta det

skulle skje så tidlig :)

Godt å ha god tid til å planlegge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har vært i byen. Traff et vennepar på utekafe, og skravla litt med de, før vi tok turen hjem & lagte mat.

Ikveld blir det big brother & ser om artistgallaen på Tv2 er noe..

Imens blir jeg vel å trykke på dataen & surfe KG :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Hei og hå :)

Å håper du får kirken akkurat når du vil da! Så spennende å artig å ha så god tid å planlegge på :)

Jeg liker godt å surfe på Kg mens jeg gjør masse andre ting, ser litt på tv, prater i tlf, skriver meld, leser etc etc. Tror jeg kanskje kjeder meg lett :ler:

Håper du har det fint i kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei og hå :)  

Å håper du får kirken akkurat når du vil da! Så spennende å artig å ha så god tid å planlegge på :)  

Jeg liker godt å surfe på Kg mens jeg gjør masse andre ting, ser litt på tv, prater i tlf, skriver meld, leser etc etc.  Tror jeg kanskje kjeder meg lett :ler:  

Håper du har det fint i kveld :vinke:

Jeg er også endel på KG, særlig nå i det siste. Greitt at noen har peiling på hva man skal planlegge osv, erfaringer fra bryllup. Ellers liker jeg jo å diskutere masse. JEG kjeder meg også lett.. :ler: Ser litt tv innimellom jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, godt med salt & pepper chips! Og selfølgelig COLA!

Min kjære type kjørte ned å fiksa litt snask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Å det hørtes godt ut, her har jeg bare tyrkisk pepper igjen etter påska. Nei forresten kjøpte meg en sånn smooties maskin rett før påske. I sted laget jeg en drikk av frosne bringebær, isbiter og den der nye frokost juicen, DET var virkelig godt!!! :sikle: Laget bare alt for mye, klarte ikke å drikke opp alt så den står og tiner der ute. Det var faktisk noe av det beste jeg har laget på lenge :)

Lillegutt har lagt seg, han er nesten like vrang søvd som jeg, vi sov begge to helt til 12 i dag, er litt heldig sånn jeg da. :)

Lager han brett i CS han typen din, er det et norsk spill? Så artig, spiller du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

CS er amerikansk just shoot & kill :ler: spill.

Det går an å lage brett man spiller på. Mange på internett som digger spillet, men bare Gutter :)

Er du gift? Type? Du har en sønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy
CS er amerikansk just shoot & kill   :ler:   spill.

Det går an å lage brett man spiller på. Mange på internett som digger spillet, men bare Gutter   :)  

Er du gift? Type? Du har en sønn?

Nei jeg er ikke gift, ganske ny singel egentlig, og så har jeg jo lille vidunderet mitt da :) Blir litt spesiell situasjon, fordi han har ingen som helst kontakt med sin far. Men jeg har foreldre som stille mye opp, det er jo bare det at de bor litt langt unna :) Eksen spilte mye, mye, mye! :-?

:oops: He he, jeg er ikke så inne på spill som du sikkert skjønner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hvor gammel er han da?

Jeg er vel i motsatt situasjon jeg da.. :ler:

Er stemor. Men har lyst å prøve å få unger neste

vår.. :) Er det mye stress?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Han er 5 :) Nei det er ikke noe stress i det hele tatt. Kanskje de første 2 årene, litt, det beror litt på hvordan man er tror jeg. Nå er han egentlig bare en liten skjønn kompis, og den beste livsledsageren jeg kan tenke meg. Han er en veldi snill gutt da :) Men det er klart, noen ganger at jeg føler meg litt låst, det er mye jeg MÅ gjøre, jeg er ikke så kjempe glad i alt for mye rutiner. Men når man har bare en så er det veldi enkelt egentlig, det synes jeg. Noen mener kanskje noe annet. Men jeg anbefaler bare, spesiellt siden dere er 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har lyst på 2, sambo også. Han har en sønn, men er her bare annenhver helg, og begynner på skolen når vi får unger, så da blir det ikke så stress på en måte - når man har to andre små i hus :wink:

Gleder meg.. Blir gøy med familie, gjøre ting sammen, og å ha sin egen unge. Er ikke så fan av unger nå, men vet det blir helt annerledes og spesielt når den er vår..

Hvordan går det ang det å treffe en ny mann? Tenker du litt på det? Godt å høre det går bra vertfall! :)

Hvorfor har han ingen kontakt med faren sin? Trist å høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...