Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Coral

Du har sikkert mye å tenke på for tiden, Dark Angel, stort å planlegge bryllup!

Kos deg og ha en kjempefin påske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Jeg tenkte mer på å ha tid til å planlegge og forkaste planer for nye planer. Slik du skriver tror jeg ikke det er noen overhengende fare for at du skulle ombestemme deg i forhold til bryllupet....

Ønsker deg noen gode påskedager.

God Påske!

Ja, godt å ha tid, så alt blir gjort skikkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Du må lage deg bryllups-dagbok også! ;) Hehe...

:wink: Har tenkt på det.. Sikkert greitt å ha et sted om bare bryllup. Men, får se.. :wink:

God Påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Idag skal jeg møte mamma, tar toget i 2 tiden. Skal på Dolly med henne & bror min.

Igår var jeg hos ei venninne, hu blei veeeldig overasska at jeg skal gifte meg, men kjempeglad, og glad & nervøs for å få bli min toastmaster.

Ei annen venninne kom innom litt senere, hun virka nesten litt misunnelig.. Reagerte litt rart... Jaja..

Håper å få ordna med papirer i påsken, og få booka i kirken rett etter påske. Lørdag 22.april..

Håper bare det blir fint vær! Idag & igår var det nyyydelig, varmt & sol. Merkelig hvordan været skifter.

Senere idag drar jeg hjem, så er det å finne klær, til vi skal på fest til et vennepar borti gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

På torsdag var jeg og min kjære i byen. Det var sommerlig i været, og herlig å komme seg ut. Jeg får alltid dårlig samvittighet av å sitte inne i fint ver. Kanskje fordi det så ofte regner her.. :roll:

Vi møtte to venninner på utecafe i byen, tok en kaffi & cola med dem og skravla, før vi gikk hjem og hadde middag. Så var det tid for en hvil.. :)

Tok turen til forlover-venninna mi, vi leide to filmer og snakket om siste nytt siden sist. Typen ville være hjemme å trykke på dataen. Han henta meg i ett-tiden.

Vi la oss i 4-tiden, og sov til 12. På tide å besøke kvinneguiden nå. :wink:

Imorgen er det fest her, ser fram til det. Må bare huske å få støvsugd før folka kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!!!

Er i lykkerus enda... ;)

Jeg kommer nok til å være mye på bryllupsforumet framover... Det er så rart, hadde aldri trodd jeg skulle begynne å planlegge allerede nå..!

Er så herlig å ha noe å se framover til, og å fortelle hele verden hvor mye jeg elsker kjæresten min!   :)

Akkurat sånn føler jeg også!!

Har ikke lest dagboken din før nå, men tenkte det var litt gøy å lese siden du ikke hadde 40 sider og siden du også akkurat har blitt fridd til.. hehe

Lykke til som kommende brud og med brudeforberedelser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Håper du har hatt noen gode påskedager så langt.

Takk! du også?

Har vert i byen endel på kafe. skal ha fest imorgen :)

deiiiliii med påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Akkurat sånn føler jeg også!!

Har ikke lest dagboken din før nå, men tenkte det var litt gøy å lese siden du ikke hadde 40 sider og siden du også akkurat har blitt fridd til.. hehe

Lykke til som kommende brud og med brudeforberedelser!!!

Når ble du spurt? ;) Hvor lenge har dere vert sammen? Ja, det er en god følelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har jeg og min kjære tatt en hvil. Og en deilig dusj.

Var nede på en irsk pub med to vennepar tidligere og spilte kort over etpar øl. Ikke så fint ver idag, men ganske mildt.

Tenkte se Untergang nå, er visst en bra film har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Der Untergang , som vi så igår var bra. Ikke superspennende og kul, men okay. Gøy å lære litt historie :)

Nå stod jeg opp. Forloveden ( :ler: rart å si.. ) skulle ut å hjelpe broren sin med flytting & møte en kompis på kafe senere, for å spørre om han kan synge sangen vår i bryllupet.... :)

Jeg må komme meg ned på butikken snart, vil helst sove, men vet ikke når ølsalget stenger. Og må pante alle flaskene.

Igår stod vi opp sånn i 2 tiden om natta, fikk ikke sove, da døgnrytmen er helt snudd om. drakk to øl før vi la oss igjen. Åh, for en perfekt sovemedisin, jeg sovna som en stein! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Å, så trøtt og sliten jeg er. Var nede med VERY heavy poser med flasker å pante. følte armen skulle bli dratt ut 53 meter lengre..! Nå fikk jeg kjøpt nok øl.. Uff, forbanna blakk altså.. Min kjære også. Men spurte om han kunne kjøpe noe brød. Tar meg makaroni med ketshup nå (til frokost.. :ler: ). Merker jeg er litt irritabel, for jeg ikke har spist enda. Må ha meg en nap senere, så jeg er opplagt til ikveld! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, sovna visst litt. :Gjesp:

Typen er ikke hjemme enda, fikk en sms at det tok litt lengre tid. Festen begynner 1930 ikveld. Nå gleder jeg meg bare til han kommer hjem, så jeg kan få trekk av røyk!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Guuud, det var godt med røyk.. skikkelig abstinens!

Prøvde hvile med typen, men klarte ikke sove. Lagte noen skiver med potetsalat & satt på kaffe.

Uff, mye støv! Sola skinner, og da viser det godt! Fikk fiksa det, og tatt en dusj.

Nå skal jeg ha kaffe og røyk etter maten, så er det bare å vente på gjestene.... :kul: Vi blir ca 8 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når ble du spurt? ;) Hvor lenge har dere vert sammen? Ja, det er en god følelse..

Jeg ble spurt på søndag, den 20.mars. :-) Vi har vært sammen i halvannet år og begge er voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg ble spurt på søndag, den 20.mars. :-) Vi har vært sammen i halvannet år og begge er voksne.

:) Gøy å ha noe å se fram til, og få en ramme rundt forholdet på en måte. Ikke bare være kjærester men mann og kone... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

ÅÅ, jeg er redusert. Var 12 på besøk igår på festen, tok heeelt av! :) Nå skal vi ned til sjøen et sted å slappe av i sola.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes at man har hatt tolv på besøk - men det er ikke så farlig hvis det har vært koselig. Håper dere fikk en fin dag i sola i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...