Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Åh, har spist litt mye chips..

*smiley med stor & mett mage*

Nå skal vi snart se film... For nå har vi trykket nok på dataen for en dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy
Jeg har lyst på 2, sambo også. Han har en sønn, men er her bare annenhver helg, og begynner på skolen når vi får unger, så da blir det ikke så stress på en måte - når man har to andre små i hus :wink:

Gleder meg.. Blir gøy med familie, gjøre ting sammen, og å ha sin egen unge. Er ikke så fan av unger nå, men vet det blir helt annerledes og spesielt når den er vår..

Hvordan går det ang det å treffe en ny mann? Tenker du litt på det? Godt å høre det går bra vertfall! :)

Hvorfor har han ingen kontakt med faren sin? Trist å høre..

Er ikke noe problem å treffe nye menn selv om man har barn, det er så vanlig i dag at man har et barn fra før. Men jeg tenker ikke på 20 åringer akkurat :)

Nei, han faren er syk :)

Å ja barn er herlig, mye bedre med en uten. De er jo små mirakel som gir masse liv og glede, lurer mange ganger på hva jeg gjorde før jeg fikk han :klø:

Men han lillegutt er en veldi vinnende liten person, alle blir glad i han, han er bare sånn. Slektes sikkert ikke på meg der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er ikke noe problem å treffe nye menn selv om man har barn, det er så vanlig i dag at man har et barn fra før. Men jeg tenker ikke på 20 åringer akkurat :)

Nei, han faren er syk :)

Å ja barn er herlig, mye bedre med en uten. De er jo små mirakel som gir masse liv og glede, lurer mange ganger på hva jeg gjorde før jeg fikk han :klø:

Men han lillegutt er en veldi vinnende liten person, alle blir glad i han, han er bare sånn. Slektes sikkert ikke på meg der :ler:

:) Ja, gleder meg til vi får barn. Jeg føler jeg har levd det livet jeg vil, og opplevd alt jeg vil nå. Så det passer bra neste år - og min kjære er også klar da. Nermer meg de 30, så det er ikke for tidlig heller.. :ler:

Ja, det er veldig vanlig nå at man har barn fra tidligere.

Ha en kjempefin tirsdag! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Stod opp kl ett idag.. Ikke noe A-menneske, men så ble det sent igår.. :)

Skal registrere meg hos et nytt vikarbyrå kl 1430,

så jeg får fikse meg litt mat & hoppe i dusjen.

Ringte kirken, jeg får ikke reservert 22.april før etter 1.mai. Og slipper betale noe for kirken, da hun skrev at vi hører til den da vi bor nærme. Så da er det i boks.

Bare å fylle ut Egenerklæring & Forlovererklæring.

:bryllup:

Prøvde å designe invitasjoner igår. Tenkte jeg kan jo bare gjøre det selv, sikkert billigere. Vertfall mer personlig & jeg har peil på design (selv om det er lenge siden nå.. :) ).

Er gøy å planlegge :)

Ååå, håper jeg får den jobben, de skulle ringe meg etter påske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Stod opp kl ett idag.. Ikke noe A-menneske, men så ble det sent igår.. :)

Skal registrere meg hos et nytt vikarbyrå kl 1430,

så jeg får fikse meg litt mat & hoppe i dusjen.

Ringte kirken, jeg får ikke reservert 22.april før etter 1.mai. Og slipper betale noe for kirken, da hun skrev at vi hører til den da vi bor nærme. Så da er det i boks.

Bare å fylle ut Egenerklæring & Forlovererklæring.

:bryllup:

Prøvde å designe invitasjoner igår. Tenkte jeg kan jo bare gjøre det selv, sikkert billigere. Vertfall mer personlig & jeg har peil på design (selv om det er lenge siden nå.. :) ).

Er gøy å planlegge :)

Ååå, håper jeg får den jobben, de skulle ringe meg etter påske..

Jeg står visst opp på klokkeslaget 12 hver dag nå jeg, blir ille i morgen når jeg skal på skolen :)

:tommelsmil: Så flott at det ordnet seg med kirken :)

Jeg har kjempe sansen for å lage invitasjoner selv, å de må du sende bilde av så vi får se, om du vil, hadde vært artig :)

:o Jobb, ja den håper jeg du får :Nikke:

Ha en flott dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt med frieri :hoppe: GRATULERER så masse fra meg! Kjempekjekt å ha noe slikt å se fram til! Å gifte seg er jo kjempekoselig! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Tusen takk Charmina! :wink:

Ja, er kjempegøy å ha noe å se frem tid. Og har alltid vert drømmen å gifte seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Chrizzy,

Ja, kjempegøy å lage invitasjoner. Driver på i illustrator nå :) Oi, røyker mye når jeg sitter ved dataen gitt! :roll: og tonnevis med kaffe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Da fikk jeg bestillt Bryllupsboka.. Det ble bare 109,- og det er greitt å ha oversikt hva man må huske på osv, itllegg til et minne :)

Nå koker jeg spaghetti, med ketchup til.. Uff, så blakk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Åh, nå ble jeg mett.

Uh, kjeder meg litt. Typen hjelper en å flytte, men tror han er på vei hjem snart. Ellers surfer jeg på KG...

tralala...

Ikke så lenge til Big Brother begynner.

nei, jeg lurer på om jeg skal lage litt mer eksempler på invitasjoner.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Oi, tiden gikk fort. Ble tilslutt fornøyd med et design av invitasjonene, personlig og romantisk preg :)

Nå er det snart Big Bro. Lurer på om det har vert noe intriger siden sist. Uff, jeg er håpløs... :ler:

Blir alltid hekta på reality..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Venter med Big Bro til reprisen, for min kjææære forlovede ble forsinka, han er like hekta som meg.. :ler:

Nå har jeg laget noen bordkort-eksempler også.. men ikke på langt nær fornøyd med de foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...