Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Nytt nick og ny dagbok :)

Ah, det er kaldt inne. Masse snø ute.. Idag skal jeg og kjæresten på visning, men har en stygg følelse av at huset er falleferdig, da det er superbillig.. Men blir gøy å se. Skal på intervju om noen dager.. Har så lyst på den jobben!! Men har fått avslag på avslag, så jeg har vell ikke troen på det helt nei.. Men nå vil jeg få jobb, penger i kassa, sosialt liv på dagen & kjøpe hus!

Alt hadde blitt så heeeerlig om jeg bare fikk jobb & et normalt liv. Er så lei av å ikke ha noe å gjøre, og å være blakk hele tiden. JAJA, skal tenke positivt :kul:

Nå hopper jeg i dusjen, så logger jeg meg på etter en stund. Er så glad i dette forumet, gjør hverdagen mye lysere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Takk! Det var på tide :) Faktisk ganske deilig å få ut alt av tanker osv :) Nå hopper jeg i dusjen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Gratulere med dagbok! (-og nytt nick!)

Spennande med visning då, håpar det ikkje er heilt falleferdig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takker ! :)

Det står full rehabilitering ang det huset.. men håper det er bare innvendig. for typen er klar for å pusse opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Endelig fått meg litt frokost! Litt seint. :ler:

Typisk meg å glemme det ut, og bare drikke masse kaffi + røyke. Jaja..

Nå håper jeg kjæresten min kommer seg hjem fra oslo, for det var visst fullt kaos i flytrafikken på Sola tidligere idag..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, som jeg gleder meg til vi får hund!

Har ikke råd nå..

Føler alt tankene kretser i for tiden er, å få meg jobb, og alt jeg da får... Hund, hus, penger, sosialt liv...

Ikke at ALT er penger, men det er viktig merker jeg godt for tiden. For det ble feks ikke noe hyttetur i påsken, da jeg er blakk...

Penger er ikke alt, bare man har nok av dem!!

ÅÅÅ, det er så forbanna kaldt i denne leiligheten..... Gammelt hus.. Fryser konstant på bena.. :(

Nei, nå må jeg gjøre meg klar, skal snart se på hus.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:wink: ja.. :) men er glad jeg har vært fattig , for da setter jeg pris på pengene når de først dukker opp! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dagens samfunn er jo bygget på og av penger. Man kommer inget sted uten. Jeg synes det er trist at alt er blitt så materalistisk, men slik er det nå bare engang.

Velkommen,og gratulerer med dagbok :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Dagens samfunn er jo bygget på og av penger. Man kommer inget sted uten. Jeg synes det er trist at alt er blitt så materalistisk, men slik er det nå bare engang.

Velkommen,og gratulerer med dagbok :)

:vinke:

Sant det! & Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ånei... Visningen er over om en halv time, og regner med flyet til min kjære ikke har landa pga all snøen.

Fa## så tyyypisk... Men er ikke mye å gjøre med det..

Håper han er her snart!

Har lyst å ta meg et varmt bad nå, men kan være han ringer snart. Dumme snø! NÅ hater jeg vinteren.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ah, der ringte han. Akkuratt landa.. Håper bare vi når å hente tilstandsrapporten over huset... !!

Tenker bare "Kjør forsiktig, men fort!"

Vi rakk det! Men... :hoho: det var et stort hus, masse å pusse opp, og vil nok bli solgt for mye mer... så jeg tror vi rett & slett driter i det, blir for pes.. :roll:

Jaja. Får håpe jeg får den jobben, så vi kan kjøpe noe bra, nyere.. hater å bo i hus som er dårli isolert!! BRR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

Er det denne uka du skal til intervju? Håper du får jobben. det kan jo være din tur nå.

Gamle, kalde hus er noe herk. Har bodd slik før. Heldigvis bor vi mye bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Gratulerer.

Er det denne uka du skal til intervju? Håper du får jobben. det kan jo være din tur nå.

Gamle, kalde hus er noe herk. Har bodd slik før. Heldigvis bor vi mye bedre nå.

Ja, hater å fryse.... :(:ler: men da er det deilig med badekar! :wink:

Skal i intervju onsdag ja... ååå, håper jeg får den! Blir deppa av bare avslag.

Hvor du bor hen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Igår, seinere på kvelden, etter big brother & film (imaginary heroes som handla om liv & død og piller)

snakka vi om huset. at det hadde kanskje vert kult likevel å hatt det & pussa det opp.HVIS vi får det billig..

Hører fra min kjære iløpet av dagen.. :)

Sitter her å røyker, men skulle helst lagt meg igjen, for jeg sovna veeldig seint igår. Hadde så mye tanker i hodet om ALT.. Om jobb, huset ..etc.

Jeg tror jeg skal titte innom diskusjonene gitt. Jeg har søren meg blitt hekta på dette forumet!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei, nå skal jeg hoppe i klærne og komme meg på butikken. Snø idag og gitt, ikke verst!

Må kjøpe blad, dopapir, middag, brød...

Lurer på om min kjære fikk lagt inn bud idag, det måtte gjøre før 13.. men tviler på det.. Det blir vel solgt for over en mill.. Men kommer vell alltid noe nytt! :kul:

Der ringte han.. Huset ble solgt for eeendel mer enn det stod i annonsen, så det var greitt nok da. Hadde ikke hatt råd uansett. Nå skal jeg kjøpe god middag til min elskling, for han var så stressa og busy på jobb stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGBOK :)

Håper dere får tilslag på huset da om dere la inn bud!Alltid spennende slikt! Ha en fin dag!

Hilsen fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
GRATULERER MED DAGBOK :)

Håper dere får tilslag på huset da om dere la inn bud!Alltid spennende slikt! Ha en fin dag!

Hilsen fra Charmina

Takk ;) Ble ikke noe hus, men egentlig like greitt. Det var mye å pusse opp + dårlig isolert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...