Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Nå har vi spist den gode pizzaen igjen, etter forloveden kom hjem fra jobb. Han har lagt seg og tar en hvil, min søte snille :)

Gleder meg til han har fått lasta ned episodene av sesong 4, av 24 :) !!

Nå skal jeg surfe KG.

Rainy day.. men faktisk litt herlig etter mange soldager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke moro å gå å vente på en så avgjørende telefon. Skal krysse fingre for deg - kanskje det hjelper. Det skader neppe i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Det er ikke moro å gå å vente på en så avgjørende telefon. Skal krysse fingre for deg - kanskje det hjelper. Det skader neppe i hvert fall.

Tuuuusen takk ;) Tør ikke ringe. Får se hva jeg gjør imorgen. Uff, jeg føler på meg at toget har gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hiv deg ut i det og ring! Så føler du deg bedre etterpå. Skal se Troya vi nå. Eller..Mannen skal se Troya og jeg skal se på med et øye, mens det andre øyet er på KG :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hiv deg ut i det og ring! Så føler du deg bedre etterpå. Skal se Troya vi nå. Eller..Mannen skal se Troya og jeg skal se på med et øye' date=' mens det andre øyet er på KG :wink:[/quote']

Troya? Den med Brad Pitt? :) Den var bra!

Ja, er ganske hekta på KG jeg også.. :ler:

Ja, imorgen SKAL jeg ringe den jobben.. MÅ vite det,

selv om det sikkert blir en kjip nyhet.. :-( :roll: hvem vet :) Når får du svar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har vi sett BB & my dearest dro på jobben for å kopiere over Lost & 24, hvis de har komt ned nå... *håper!*.. :)

Jeg føler meg ikke heeelt på topp idag. Har vert så happy i det siste, men idag tenker jeg bare at alt faller i grus når jeg ringer jobben imorgen & hører #beklager det ble ikke deg#... Hm.. det blir aldri meg.. Hvorfor er jeg så uheldig?!.... :cry:

Jeg får stappe i meg chips & se serier når gullet er tilbake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :P

Hvordan går det med deg????

Krysser fingrene for den jobben forresten.

Hvordan går det med lokal jakten?? Har dere vært å sett på det på Hillevåg??

Uansett; du får ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Heia :) Var litt forventningsfull når jeg gikk inn her. I morgen ringer du :Nikke:

Jeg tror det venninnen min mente om Bridget var at jeg kan være litt sånn klønete av og til :ler: Kan si ting litt sånn rart, kanskje. Tror ikke jeg hadde passet så godt inn i et overklasse selskap, eller jeg hadde i alle fall klart og gjort noe dumt! Og så føler jeg alt så sterkt og forelsker meg helt langt oppi skyene og kan gjerne flytte til Langtvekkistan på flekken om jeg skulle finne det ut. Kanskje det er det hun mener :roll: Men jeg er jo 30 år og ansvarlig mor og karrierekvinne nå og ville adrig finne på noe overilt mere, ikke med munnen heller, å ville heller aldrig snuble, eller knuse noe, eller sånn, eller bli forelsket og gal :ler:

Håper du har kost deg i kveld, ble helt ååååh når jeg leste at dere badet :( Så koselig :klem:

Snakkes i morra?! Natta :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
heisann :P

Hvordan går det med deg????

Krysser fingrene for den jobben forresten.

Hvordan går det med lokal jakten?? Har dere vært å sett på det på Hillevåg??

Uansett; du får ha en god kveld.

Hei! :) Vi tenkte se på det i Hillevåg en dag snart :)

Jeg har ikke fått svar fra jobben,så jeg må ringe idag og høre.. Ah, så lei av nei.. jaja..

Hva skal du gjøre idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

hei Chrizzy!

:ler: Bridget Jones ja, hun har personlighet vertfall :)

Å.. jeg stod akkuratt opp, bare for å se at den dumme mobilen ikke hadde ringt.. Så jeg ringer engang før 16.

Fatter bare ikke at det skal være så vaanskelig å få jobb.

Reiser til Australia for å ta Bachelor.. jaja, syns synd på meg idag.. :)

Typen snakte om å kanskje ta noen kose-øl idag, det pleier å hjelpe ;) Han er ute på Kvitsøy idag, for å hjelpe ang jobben.

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
hei Chrizzy!

:ler: Bridget Jones ja, hun har personlighet vertfall :)

Å.. jeg stod akkuratt opp, bare for å se at den dumme mobilen ikke hadde ringt.. Så jeg ringer engang før 16.

Fatter bare ikke at det skal være så vaanskelig å få jobb.

Reiser til Australia for å ta Bachelor.. jaja, syns synd på meg idag.. :)

Typen snakte om å kanskje ta noen kose-øl idag, det pleier å hjelpe ;) Han er ute på Kvitsøy idag, for å hjelpe ang jobben.

Hvordan går det med deg da?

Å ja du ringer :)

Kose øl, husker det fra sist uke også :ler: Har to øl i kjøleskapet hjemme kom jeg på nå :idesmil:

Lurer faktisk på det samme som deg, hvilken jobb, hvilken utdannelse?

Håper du har det fint nu :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Å ja du ringer :)

Kose øl, husker det fra sist uke også :ler: Har to øl i kjøleskapet hjemme kom jeg på nå :idesmil:

Lurer faktisk på det samme som deg, hvilken jobb, hvilken utdannelse?

Håper du har det fint nu :):)

Jeg ringte jobben, men bare telefonsvarer.. ah! Jeg blir så lei meg... Vi som har lyst til å kjøpe vårt eget, få hund + lyst på unger neste vår. Men alt ser håpløst ut nå gitt... Jeg var på intervju før påske, hos en fotograf. Dvs. kontorarbeid, resepsjon, data (photoshop bilde-behandling) og evt lære meg å fotografere... Men, jeg har ikke hørt noe enda,så jeg frykter det verste.. :cry:

Jeg har bachelor i grafisk design. :)

Hva med deg? Eller, hvis du har svart i dagboka di, sjekker jeg nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ringte jobben igjen nå, snakte med ei dame som ikke visste noenting. Han som intervjuet meg var ikke på jobb idag, så hun skulle be han ringe meg...

Ahhh, lei av å vente nå... Men ingen vits å tenke mer på det nå,... blir bare CrAzY... :)

Dosen med kaffe er slukt.

Sendte melding til min kjære nå, at jeg var med på øl ikveld hvis han ville det.. Hadde hjulpet å tenke på andre ting. :)

Ah, må sjekke posten, om Bryllupsboka har kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

argh.. ble så spendt når jeg leste at du hadde ringt... Og så ingen svar.. Ja ja vi krysser fortsatt fingrene. :)

Har og lyst på hund, men det holder jo foreløpig med 2 ildere og 4 akvarium. mamma og pappa skal kjøpe seg hund, så eg får kose med den til me får oss hus.. :)

Idag har jeg holdt på med:husarbeid: , mens sambo er på jobb og tjener penger :hoho:

Skal sette meg ned å skrive på hovedoppgaven, men er mye kjekkere og surfe på KG og prate på msn.

MÅ bare TA meg SAMMEN !!!!!

ØL hørtes bare så utrolig godt ut!!! LENGTER til sommeren.

Du får ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har jeg ver nede på postkontoret og hentet boka.

En som ringte nå, ble satt over fra opplysningen. Men han skulle ha tak i en Magnus, hehe.. helt feil :)

Har kjøpt øl til ikveld, trenger det ja!...

Skal begynne på hjemmeside.. om bryllup og diverse :)

Har jo ikke så mye annet å ta meg til uansett :hoho:

utenom KG da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
argh.. ble så spendt når jeg leste at du hadde ringt... Og så ingen svar.. Ja ja vi krysser fortsatt fingrene. :)

Har og lyst på hund, men det holder jo foreløpig med 2 ildere og 4 akvarium. mamma og pappa skal kjøpe seg hund, så eg får kose med den til me får oss hus.. :)

Idag har jeg holdt på med:husarbeid: , mens sambo er på jobb og tjener penger :hoho:

Skal sette meg ned å skrive på hovedoppgaven, men er mye kjekkere og surfe på KG og prate på msn.

MÅ bare TA meg SAMMEN !!!!!

ØL hørtes bare så utrolig godt ut!!! LENGTER til sommeren.

Du får ha en super dag :)

Studerer du? Hva da? Lykke til med oppgaveskriving! :)

Ja, øl er alltid godt.... hihi.. Blir så avslappa & godt humør, og det trenger jeg VIRKELIG idag ;)...

Trodde jobben ringte, men det var en som ringte feil.. ah, jeg kjente hjertet begynte å slåååå!

Jeg skal kikke i boka etterhvert. Ellers kommer sambo hjem snart, og skal sikkert ta seg en hvil før øl-drekking.

Ha en kjempekos kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Har kikket i Bryllupsboka. Den er kjempebra! Kan skrive ned budsjett, gjesteliste etc., og lime inn bilder og avisutklipp :) Kjempebra oversikt over hva som bør gjøres. Er endel å huske på.... :)

Nå har my dear lagt seg. Heller i øla i syvtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har begynnt litt på hjemmesiden, men må få ordnet meg photoshop først.

Røyk kaffe røyk kaffe røyk røyk... :)

ellers ikke noe spennende å fortelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:) Heia :vinke:

Hva, så kjedelig, når du endelig ringer så blir det sånn. Pluss den tlf som ringer feil. Uff! Nytt forsøk i morgen? Hørtes ut som en artig jobb da, spesiellt om du får lærer fotografering!

Grafisk desing, stilig! :)

Jeg går 3 året på lærerskole, har 1 år igjen, siste året er fordypning.

Er ganske mye å gjøre nu på slutten av året, og til og med sånne små oppgaver på 2 sider som skal leveres inn over data på fronter. :o Syns jo nesten det irker bortkastet, men det er det sikkert ikke :)

Håper du og sambo får en kooooselig kveld med litt :perebrus: , :kline: og prat om :bryllup: og :hjerte:

:ler: Nei, nå er jeg barnslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei!

Trasig at du aldri skal få svar om den jobben da! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wink:

Sitter og spiser vaniljeyougurt og bær. Nam!

Kos dere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...