Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Var nede å så på lokalet, så fiiint :) Kjempefornøyd, var personlig stil, sjel i lokalet :) Bare lurer på om drikke er litt dyyrt. skal ned å snakke med de om menyen tirsdag. Og ringe fattern mandag, ang finansiering.. :)

Nå skal jeg slappe av, kanskje legge meg på sofaen snart. Typen har lagt seg, han var også veeeldig fornøyd med lokale, som ligger ved et stort vann... Kooooselig..

Ikveld blir det Idol & Chips & Cola :) Skal bli dejli å slappe av...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Litt bedre nå ;) Du da? Planer for helgen? Vi skal drikke imorgen, men ikveld blir det rolig Idol-kveld :)

Jo, takk, bare bra med meg :) I kveld blir det taco og tv-titting. I morgen kommer foreldrene mine på middag og søndag skal vi på fotballkamp.

Høres ut som et kjempekoselig lokale dere har funnet.

Kos deg i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja selvfølgelig det blir jo Idol i kveld, det hadde jeg nesten glemt :)

Så koselig med fest da! Og bra at dere er fornøyd med lokalene. Skal dere gifte dere i kirken?

Håper du har det bra, ikke så verst form når du klarer å drikke kaffe kanskje? Om jeg er skikkelig dårlig klarer jeg ikke kaffe dagen etterpå, ingenting faktisk. Uff det er ikke artig :ler:

Her regner og sner det om en annen, :( det har vært fryktelig grått lenge nå. Men da blir man jo så glad når det kommer mange dager med sol, å det er bra :)

Håper du har en fin fredag og ønsker deg ei super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jo, takk, bare bra med meg :) I kveld blir det taco og tv-titting. I morgen kommer foreldrene mine på middag og søndag skal vi på fotballkamp.

Høres ut som et kjempekoselig lokale dere har funnet.

Kos deg i kveld :klem:

Høres kos ut! Ha en kjempefin helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Ja selvfølgelig det blir jo Idol i kveld, det hadde jeg nesten glemt :)  

Så koselig med fest da! Og bra at dere er fornøyd med lokalene. Skal dere gifte dere i kirken?

Håper du har det bra, ikke så verst form når du klarer å drikke kaffe kanskje? Om jeg er skikkelig dårlig klarer jeg ikke kaffe dagen etterpå, ingenting faktisk. Uff det er ikke artig :ler:  

Her regner og sner det om en annen,  :(  det har vært fryktelig grått lenge nå. Men da blir man jo så glad når det kommer mange dager med sol, å det er bra :)  

Håper du har en fin fredag og ønsker deg ei super helg :klem:

Ja, været påvirker mye! Etter mange dager med sol, er det kjedelig å titte ut av vinduet & se regn og grå skyer... ;) Håper helga blir bra!

Prøver å drikke dagen derpå, men smaker ikke like godt! Men mååå jo ha, siden jeg er så avhengig.. :tunge1:

Ja, vi gifter oss i kirken. De tar imot bestillinger fra 1.mai. Da er jeg den første på telefonen.. :ler:

Ja, Idol er gøy, ikke sant! Har du en favoritt?

Jeg har ingen favritt egentlig, hadde alltid før.. Men Cindy er jo skikkelig proff, og Jorun kul stemme.. Men er ikke fan av noen egentlig.. Likte Malin, men hun røyk jo ut.. :-?

Kos deg med Idol, og ha en kjempekos helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Nei jeg har ingen favoritter, egentlig. Jeg likte også Malin kjempe godt. Synes også Cindy er flink, og så synes jeg Alejandro synger skikkelig vakkert :)

:o Vet du nå sner det store flak her ute :ler:

Skal vi møtes her og tippe hvem som går ut i pausen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Nei jeg har ingen favoritter, egentlig. Jeg likte også Malin kjempe godt. Synes også Cindy er flink, og så synes jeg Alejandro synger skikkelig vakkert :)  

:o Vet du nå sner det store flak her ute  :ler:  

Skal vi møtes her og tippe hvem som går ut i pausen?  

:)

Snø?? Ånei.. Nå skal jo våren komme!! ;)

Kald vind her, men litt soverskya og sol!

Tippe hvem som går ut i pausen ja :) Skal prøve å huske på det. Også kan vi si hvem vi mener bør gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff, ganske dårlig idol dette året. Litt for mye karaokepreg & modell-konkurranse ;)

Jaja, kanskje noen overrasker i pausen.

Jorun gjorde det bra nå.men har ingen favoritter.

Nå er forloveden nede å kjøper pizza og cola.. nam!

må nok se noen episoder med 24 ikveld også... DET er kult! :kul::kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Best idag, Topp 3:

1. Cindy

2. Eva

3. Jorun

Den jeg tror & håper går ut : Mari

Syns ikke noe om Ali, høres ut som han gjør til stemmen, og han klarer ikke komme opp på litt høye toner. Erik valgte endelig en kul sang idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Hyggelig at du hadde det gøy i går. Man klarer litt dårlig form dagen etter, da.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Best idag, Topp 3:

1. Cindy

2. Eva

3. Jorun

Den jeg tror & håper går ut : Mari

Syns ikke noe om Ali, høres ut som han gjør til stemmen, og han klarer ikke komme opp på litt høye toner. Erik valgte endelig en kul sang idag :)

Jeg tror også at Mari går ut!

Mine topp 3:

1. Cindy

2. Jorun

3. Vet ikke

Jeg synes Eva er kjempe flink, men, men, men, ja jeg vet ikke. Er litt begeistret for stemmen til Alejandro, selv om han ikke gjorde det så bra i dag, du har nok rett i det om høye toner :-?

Erik, synes jeg er kjempe bra i dag. Christian gjorde det også bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Hei du

Hyggelig at du hadde det gøy i går. Man klarer litt dårlig form dagen etter, da.

Ha en fin helg.

Ja, er vant med å være dagen derpå lately ;) God helg!

Idag er det i øla igjen. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg tror også at Mari går ut!

Mine topp 3:

1. Cindy

2. Jorun

3. Vet ikke

Jeg synes Eva er kjempe flink, men, men, men, ja jeg vet ikke. Er litt begeistret for stemmen til Alejandro, selv om han ikke gjorde det så bra i dag, du har nok rett i det om høye toner :-?

Erik, synes jeg er kjempe bra i dag. Christian gjorde det også bra :)

Men syns du ikke Idol var bedre de andre åra?

Å... får lage meg noe kaffe :)

Håper du koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, dumme mobilen til typen vekkte meg... Kjenner jeg er trøtttt.. men får ikke sove mer nå :o

Igår så vi 24 fram til 03-04 tiden... måtte se en til, og en til, og en til... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Surfer bryllupsforumet. Ser på mail jeg fikk fra lokalet.

Hvis maten er inkludert blir det ca 37.000,- for lokalet,mat & drikke... oioi.. koster mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei' date=' og god helg! Takk for at du kom innom dagboken min!! Så dere nye 24? Er den bra?[/quote']

Ja! Den er like spennende som de forrige ;)

Blir helt hekta.

Hva skal du i helga da?

Ah, er trøtt.. Vi skal drikke ikveld, ha fest her kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Går ned til byen snart, etter typen har dusja. Er steintrøtt & trenger luft i hodet ja.. :)

Masse sol men kaldt idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...