Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Har vært i byen. Skjønt vær, litt kaldt, masse folk. Kikket i Brødrene Pedersen, masse kule ting; service, glass osv. :)

Nå har jeg mekka meg noe toast.

Tar nok en nap før et vennepar kommer på fest ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

OOOPS! Klokka er 1830.. Glemmer oss helt ut her på hver vår data :) Sitter på Photoshop CS og lager ting.

Nå må jeg dusje snart, få i oss noe mat før folka kommer. Paaaarty! :kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Heeeei :briller:

Party, blir gøy :danse:

Jeg har tent lys over hele leiligheta, lavendel bad (på oljelampe, har jo ikke badekar :ler: ) og koser meg masse med nettet som jeg faktisk ikke har vært på i hele dag :) Hm :sjenert: Har jo ikke vært hjemme heller da :ler:

37000, ganske mye penger ja, men det går bra?

Jo, det var bedre de forrige årene, sikkert for at det ikke er like nytt lenger...

Ha det super fint :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det er visst ganske dyrt har jeg hørt, med lokale. Evt kan vi be de betale 10,- for øla etter et kl.slett, får høre med de tirsdag.. siden det ble så dyrt.

ah, full ja.,... må liksom innom KG... ;)

Hatt ei fin helg Chrizzy

Vi var på sjømannspub idag. Var så trege til byn at det ble verste plassen bare for å få ei øl til... ;)

Nå lager han egg på skive til meg, good!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Det er visst ganske dyrt har jeg hørt, med lokale. Evt kan vi be de betale 10,- for øla etter et kl.slett, får høre med de tirsdag.. siden det ble så dyrt.

ah, full ja.,... må liksom innom KG... ;)

Hatt ei fin helg Chrizzy

Vi var på sjømannspub idag. Var så trege til byn at det ble verste plassen bare for å få ei øl til... ;)

Nå lager han egg på skive til meg, good!!

Å så heldig :)

Satt her og publiserte noe gammelt tull jeg har skrevet, slettet det fort :ler:

Hatt det fint da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Å så heldig :)

Satt her og publiserte noe gammelt tull jeg har skrevet, slettet det fort :ler:

Hatt det fint da? :klem:

:ler:

Hadde det kjempekult. Var trege ned til byen, og på alle plassene var det kø, så vi gikk på "gammelmanns-pub"

Men det var gøy. Var med de fra festen, så det var moro det :) Bror til forloveden kom innom, og tidligere var ei venninne av dama til kompisen her.

Var du hjemme igår kveld?

ÅÅ, idag må vi se episoder av 24. :kul:

Har du planer idag? Vi skal nok bare slappe av... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Nå har vi sett en episode 24, og egg på skive, nam! med peppermix, steingodt! :)

Vi sitter på hver vår data og lager textures i Photoshop.

Skal se BB kl 21, så blir det sikkert film & chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dark Angel :P

Nå hvordan går det med alt??

Kjekt å titte på lokale, håper dere finner et dere liker. tror jeg vet hvilket du har snakket om her. det er bare nyyydelig. :P Bare synd at det skal være så forbaska dyrt med bryllup.. :-? Vi må iallefall revurdere vår bryllups plan, det ble så sykt dyrt på slutten..

Hvem håper du kommer inn i BB- huset igjen??

Vi heier på Tina så det blir noe fart i huset..

Ha en fortsatt fin søndag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei Dark Angel  :P  

Nå hvordan går det med alt??

Kjekt å titte på lokale, håper dere finner et dere liker. tror jeg vet hvilket du har snakket om her. det er bare nyyydelig.  :P  Bare synd at det skal være så forbaska dyrt med bryllup.. :-?  Vi må iallefall revurdere vår bryllups plan, det ble så sykt dyrt på slutten..

Hvem håper du kommer inn i BB- huset igjen??

Vi heier på Tina så det blir noe fart i huset..

Ha en fortsatt fin søndag. :P

Koselig du titter innom! ;)

Ja, det var et kjempefint lokale.. :) Drikken er dyr, siden de står for det selv, så vi skal ha bonger, 3-4 stk på hver tror jeg.. Så slipper de bli så fulle :ler: & det slipper bli så dyrt..!

Hvor mye har du planlagt?

Hva som ble dyrt i deres plan? Har ikke kommet så langt i vår planlegging enda :)

Ja, hadde vert moro å fått litt intriger, så Tina må komme inn ;) Men egentlig klarer jeg henne ikke da..;) Syns hele opplegget er litt teit i år, at mange kommer inn midtveis i BB, at de slipper halve tiden- Jaja- Er det ikke noen som skal ut idag, eller bare inn?

Dumt Dennis gikk, han hadde vunnet hele BB tror jeg!!

Var du ute i helgen? Ha en fiiin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:vinke: Heia :)

I dag har vi vært og badet, var herlig :)

Var jo bare artig at du var her en tur etter by tur i går, ikke vises det at du var "full" på det du skrev heller :ler:

Hørtes jo lurt ut med de bongene. Det virker som de fleste familiene har en eller to eller kanskje til og med flere, som har en tendens til å bli veldi full om de kan drikke så mye de vil. Mener ikke at dere har det da, men ble bare til å tenke på det :)

Håper du har det fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:vinke: Heia  :)  

I dag har vi vært og badet, var herlig :)  

Var jo bare artig at du var her en tur etter by tur i går, ikke vises det at du var "full" på det du skrev heller :ler:  

Hørtes jo lurt ut med de bongene. Det virker som de fleste familiene har en eller to eller kanskje til og med flere, som har en tendens til å bli veldi full om de kan drikke så mye de vil. Mener ikke at dere har det da, men ble bare til å tenke på det :)  

Håper du har det fint  :klem:

Badet ute? Så fint vær? Eller var det i svømmehallen? :)

Ja, :ler: vet at noen som kommer har en tendens til å bli drita, så vi satser på bonger, så ikke kvelden blir ødelagt..

:hoho: Jeg var sikker på at jeg hadde skrevet masse fjernt tull igår, når jeg sjekka idag. Men jeg hadde visst skjerpa meg skikkelig, fordi jeg tenkte litt på det igår også, at jeg måtte skrive "normalt". Så jeg virka jo helt edru.. :ler:

Slappe av ikveld? Det skal vi, skal bli herlig... Uff, lei av å være redusert, men kan ikke takke andre enn meg selv.. ;) God Søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:ler: Ja du var meget saklig og fornuftig i natt!

Nei her sner det igjen, så det ble svømmehall ja :ler: Æsj! Men i ettermiddag var det kjempe fint å være ute, skikkelig vår. Nå er det plutselig vinter igjen :klø:

Ja, men sånn er det jo, å det gjør egentlig ingenting :)

Men det er nu egentlig ganske deilig å slappe av dagen etterpå, man har liksom rett til det. Er ikke rastløs akkurat :ler: God redusert søndag til deg :klem:

Hva skal du i morra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planlagt mye føler jeg, men når jeg hører med andre er vi visst bare i startfasen enda :)

Vi har fått lokale, det er kjempe fint. De arrangerer ro tur for oss, slik at når gjestene står på den store terrassen så ser de oss komme roende innover fjorden?? Det syntesjeg var sååå romantisk :hjerter2:

Vi skal ha fri bar tekte vi. Broren min hadde det og det gikk greit hos de , så jeg regner med at folk kan kontrollere seg i vårt bryllup også :roll:. Er litt konflikt over det temaet da, Foreldrene til sambo er imot fri bar på det grunnlag at det er dyrt , mens mine er imot og ikke ha fri bar. De mener at skal det vær fest så skal det vær fest. Og da kal ikke gjestene mangle noe. Så det bir fri bar for den enkle grunn at VI vil det. Basta :wink:

Ellers så fikk jeg brev i posten i går ang kirken. Hadde litt hetta for det siden det er noen her inne på KG så nebnte at kirken hadde rotet det til. Men navn, dato og klokkeslett var rett, så da satser jeg på at det er i boks..

Ellers så har jeg bestemt meg for blomster, både til bukett og bordpynt.

Innbydelsene og kirke program er i god gang.. Har kjøpt inn det jeg trenger for å lage de.

Bordkort er planlagt trenger bare å bestille de.

Kjole : er litt i tvil.. trodde jeg hadde funnet drømme kjolen, men så fant jeg en annen. så nå må jeg i tenke boksen. Må jo prøve og sånt, men det venter jeg litt med enda.

Fotograf sliter vi med..

Har jo gjordt litt da :P

Det som er dyrt er ringene... De koser 18.500. De er sååå flotte.

Ellers er det sånne små ting som koster.. Vil ha engangskamera rundt på bordene, og slikt blir det fort penger av.

Vi skal forresten holde festen på hotell, men det ble ikke så veldig dyrt synes jeg. 500 pr pers inkl. drikke.

Synes egentlig BB er et idiotisk program, men må jo bare se det på torsdager når det er live sending.

Hu derre " princessan" irriterer vettet av meg :evil:

Noe så sytete skal en lete lenge etter..

Synd Dennis gikk, jeg var sikker på at han skulle vinne hele greia.. Han var humor med de hjemmelaget trusene sine :hoho:

I dag er det bare noen som skal inn ja. Siden Dennis gikk..

Du og din kjære får kose dere i kveld.

oiiii dette ble et langt innlegg gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
:ler:  Ja du var meget saklig og fornuftig i natt!

Nei her sner det igjen, så det ble svømmehall ja :ler:  Æsj! Men i ettermiddag var det kjempe fint å være ute, skikkelig vår. Nå er det plutselig vinter igjen  :klø:  

Ja, men sånn er det jo, å det gjør egentlig ingenting :)  

Men det er nu egentlig ganske deilig å slappe av dagen etterpå, man har liksom rett til det. Er ikke rastløs akkurat  :ler:  God redusert søndag til deg  :klem:  

Hva skal du i morra da?

Ah, ikke mer snø nå.. uff, håper våren kommer din vei snart!! :)

Ja, herlig å slappe av idag, da føler jeg at det holdt med igår ;)

Imorgen har jeg egentlig ingen planer, utenom å ringe far min ang bryllupslokale, diskutere litt..

Du da? Studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei solisol! Kjekt med lang lesing ;)

Kult, bor i Stavanger du også ja. :)

Ja, dere bestemmer hvordan dere vil ha det, det mener jeg alle bør gjøre når det er DERES dag ;) Rotur hørtes suuuuper romantisk ut!!

Med meg og planlegging:

Kjole: Sett utallige på nettet, har ikke prøvd noen enda.

Fotograf: Lyst å ha Arild Hjelm, men får se om prisene er rimelige...

Kirke: Den bestiller vi etter 1.mai når de tar imot bestillinger.. :) Men er det VI selv som bestiller kl.slett?

Kanskje greitt med kl. 14? Har ikke peiling på sånt.

Lokale: Nesten bestemt.. Litt dyrt, men alle plasser er dyre uansett :) Så liker vi veldig godt lokalet

Invitasjoner: Laget de selv.

Gaveliste: Vi vil ha den på Brødrene Pedersen.

Ha en kjempekos søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta
Det er deilig med late søndager. Ha en fortsatt fin kveld.

Ja, herlig :) Men bakrusen er ikke så kul :ler: Men godt å slappe av. Ha en kos søndag! Var du ute igår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper søndagskvelden blir bra. Høres ut som det ligger an til det! Jeg har jobba i helga jeg. Ikke så spennende, men egentlig ganske hyggelig. Fikk gjort en del. Det er en ekstrajobb der jeg ikke er så ofte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei. Håper søndagskvelden blir bra. Høres ut som det ligger an til det! Jeg har jobba i helga jeg. Ikke så spennende, men egentlig ganske hyggelig. Fikk gjort en del. Det er en ekstrajobb der jeg ikke er så ofte da.

Hvilken jobb? Ja, greitt hvis du ikke jobber der så ofte at det kan bli kjedelig ;)

Ja, ser BB nå. Blir film etterpå regner jeg med :)

Litt lei av BB nå.. Men lurer på hvem som kommer inn i huset.

Hva du gjør? Ser du på BB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...