Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
:) Heia :vinke:

Hva, så kjedelig, når du endelig ringer så blir det sånn. Pluss den tlf som ringer feil. Uff! Nytt forsøk i morgen? Hørtes ut som en artig jobb da, spesiellt om du får lærer fotografering!

Grafisk desing, stilig! :)

Jeg går 3 året på lærerskole, har 1 år igjen, siste året er fordypning.

Er ganske mye å gjøre nu på slutten av året, og til og med sånne små oppgaver på 2 sider som skal leveres inn over data på fronter. :o Syns jo nesten det irker bortkastet, men det er det sikkert ikke :)

Håper du og sambo får en kooooselig kveld med litt :perebrus: , :kline: og prat om :bryllup: og :hjerte:

:ler: Nei, nå er jeg barnslig :)

:ler: Du er bare kul!

Bekymrer meg for å ikke få jobb... tenk om jeg må vente til jeg blir 40 før jeg får unger.. :cry::tunge1:

Hun skulle be ham ringe meg, så jeg hører vel noe imorgen. Jeg hååååper bare de har vert så busy at de ikke har fått bestemt seg enda.... :-)

Håper du er mer heldig enn meg etter du er ferdig på skolen! Men det tror jeg absolutt, for det er lettere innen læreryrket ;)

Vil du jobbe i barneskole, ungdomskole? Hvilke fag?

Hva skal du ikveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Hei hei!

Trasig at du aldri skal få svar om den jobben da! Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wink:

Sitter og spiser vaniljeyougurt og bær. Nam!

Kos dere i kveld!

Håper jeg ikke venter forgjeves... ;)

Hva er dine planer for kvelden da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Bekymrer meg for å ikke få jobb... tenk om jeg må vente til jeg blir 40 før jeg får unger..   :cry:    :tunge1:  

Hun skulle be ham ringe meg, så jeg hører vel noe imorgen. Jeg hååååper bare de har vert så busy at de ikke har fått bestemt seg enda....   :-)  

Håper du er mer heldig enn meg etter du er ferdig på skolen! Men det tror jeg absolutt, for det er lettere innen læreryrket ;)

Vil du jobbe i barneskole, ungdomskole? Hvilke fag?

Hva skal du ikveld??

Ja men det må du sikkert ikke :wink:

Ja det blir enda lengre pining om de enda ikke har bestemt seg :o Hjelp!!! W er i bursdag, jeg må springe å hente han, den er slutt nå.............

Skriver mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja men det må du sikkert ikke :wink:

Ja det blir enda lengre pining om de enda ikke har bestemt seg :o Hjelp!!! W er i bursdag, jeg må springe å hente han, den er slutt nå.............

Skriver mer senere :)

:ler: Fikk du henta han? Hadde han det gøy?

Vi koser oss med øl og lokal Popface musikk her hjemme. Du da? ;)

Åh, blir litt irritert på en Gjest som skriver at vi velger så kjedelige, like kjoler på bryllups-forumet. Vi velger den kjolen vi faller for,thats it. jaja...

Nå tar gubben en dusj, mens jeg selfølgelig kaster meg over KG og tastaturet :ler:

Håper du får en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Trøtt ja... Kjenner at vi drakk igår.. ;)

Jobben har ikke ringt, hm... han er visst skikkeli busy.

Idag skal jeg til Sandnes, spise ute med mamma, så skal jeg møte my dear her rett før 7 - og dra ned på gratiskonsert han fikk av jobben. Lurer på hvordan den blir :)

Tror kanskje jeg må sove litt til, hvis jeg klarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:) Ja jeg fikk henta han. Han var så søt med kaptein sabeltann utstyr på seg, men jeg synes jo han ser ut som en liten søt jente med den svart krøllete parykken. Tørr ikke vise det til han for da tror jeg ikke han vil bruke parykken mer :ler:

Nei å nei at han ikke har ringt i dag heller :riste:

Men dagen er ikke ferdig, eller skal du prøve å ringe i dag også?

Håper du koser deg på middag og alt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
:) Ja jeg fikk henta han. Han var så søt med kaptein sabeltann utstyr på seg, men jeg synes jo han ser ut som en liten søt jente med den svart krøllete parykken. Tørr ikke vise det til han for da tror jeg ikke han vil bruke parykken mer :ler:

Nei å nei at han ikke har ringt i dag heller :riste:

Men dagen er ikke ferdig, eller skal du prøve å ringe i dag også?

Håper du koser deg på middag og alt :kose:

:ler: Nei, du bør nok ikke si at han ligner en jente.. ;)

Regner med han ringer når han får tid. Hun la beskjed til ham igår, så jeg tør ikke "mase" mer, ikke enda vertfall..

Gadd ikke legge meg igjen, blir jo alltid hekta på KG.. :)

Har du planer for dagen da? :)

Jeg drar til mamma om ikke så aaaltfor lenge.. tror jeg..

Engang før 3 vertfall.

Ha en kos dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Nei ikke noen spesielle planer. En klassevenninne her på skolen er med på å sette i gang et meditasjonskurs som skal være nå i helgen, sitter og lurer på om jeg skal være med??? Klarer ikke å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Nei ikke noen spesielle planer. En klassevenninne her på skolen er med på å sette i gang et meditasjonskurs som skal være nå i helgen' date=' sitter og lurer på om jeg skal være med??? Klarer ikke å bestemme meg :)[/quote']

Sikkert digg, avslappende.. ;) Høres litt spennende ut, men hadde ikke klart å bestemme meg jeg heller, tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Sikkert digg, avslappende.. ;) Høres litt spennende ut, men hadde ikke klart å bestemme meg jeg heller, tror jeg... ;)

Så er det jo ganske dyrt også, 1700 med student rabatt :) Men det er klart man kan betale det for innsikt, sjelefred og velvære. Jeg har holdt litt på med det tidligere, så jeg kan litt, men jeg tar meg ikke særlig mye tid til det i dag. Og om jeg ikke gjør det etter å betale masse for et kurs så vil jeg bare få dårlig samvittighet :-? Men som noen sier, penger er jo bare trær, kanskje jeg skal hogge ned et og bruke til betaling :idesmil:

Jada :ler:

:vinke: Ha det kjempe kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Penger er som trær..? Jeg trodde man sa at penger ikke vokser på trær jeg.. :roll: For det gjør de jo ikke. I allefall ikke i hagen min. Men mulig det er fordi jeg ikke har hage.

Jeg prøvde meditasjon engang for lenge siden. Det gikk ikke. Jeg klarer ikke stole nok og være konsentrert nok. Også skal man jo være så rolig,stille og avslappet. Det er jo umulig. Men det er jo fint om du liker det og får det til da :)

Håper du har en god dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Meldinger her var jo til Chrizzy, og meldingen jeg akkurat rakk å ikke legge ut i Chrizzy`s bok var til deg.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jeg tror jeg jobber for hardt for tiden! ;)

Håper du har en fin dag i allefall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så er det jo ganske dyrt også, 1700 med student rabatt :) Men det er klart man kan betale det for innsikt, sjelefred og velvære. Jeg har holdt litt på med det tidligere, så jeg kan litt, men jeg tar meg ikke særlig mye tid til det i dag. Og om jeg ikke gjør det etter å betale masse for et kurs så vil jeg bare få dårlig samvittighet :-? Men som noen sier, penger er jo bare trær, kanskje jeg skal hogge ned et og bruke til betaling :idesmil:

Jada :ler:

:vinke: Ha det kjempe kos :)

Høres herlig ut, få ro i sjelen. men tror jeg hadde begynnt på noe aerobic hvis jeg først skulle ta meg tid til noe :)

Var på konsert nå, endel jazz, pop.. De var så flinke. Ikke sånn musikk jeg vanligvis hører på men :)

:ler: Penger vokser på trærne utenfor? Ååå, heldiggris ;) Penger er ikke alt, bare man har nok av dem! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei :vinke:  

Hørt noe om jobben?

nei.. han har ikke ringt, men skal ha fått beskjeden av dama jeg snakka med.. hmm.. er sikkert busy.

Takk for du tenker på meg ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  

Meldinger her var jo til Chrizzy, og meldingen jeg akkurat rakk å ikke legge ut i Chrizzy`s bok var til deg.

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  

Jeg tror jeg jobber for hardt for tiden! ;)

Håper du har en fin dag i allefall!

:klem:

Hæ? :ler:

Stakkars, du jobber nok litt hardt ja... ;)

Håper du har en fin dag & kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy

:vinke: Hei, glemte jo helt av at du skulle på konsert! Jeg er alt for lite på konsert, skal gå på konsert i helga istedenfor meditasjonskurs :Nikke:

Har du det fint i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:vinke: Hei, glemte jo helt av at du skulle på konsert! Jeg er alt for lite på konsert, skal gå på konsert i helga istedenfor meditasjonskurs :Nikke:

Har du det fint i kveld?

Hva konsert du skal på da? :)

Ja, koser oss her, vedsiden av hverandre på hver vår data. Han spiller, og jeg "chatter" ;) Skal se Big brother kl 00, men ingen spesielle planer utenom det. Får se om vi kanskje ser 1.episoden av 24. Ble hekta sist. Ser du på det? Ganske greitt, for han har henta ned masse episoder fra nettet.. ;)

Begynte å tenke på gaveliste til bryllupet, :ler: grådig som jeg er... ;) Glasmagasinet, TilBords & Jernia.. Kommer ikke på de andre butikkene... Hmm.. husker jeg var innom en kul butikk. Ahlens var det ja! Kom på det mens jeg skrev. Kommer du på noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dark Angel

Vi har det nesten som deg her også. Halvdelen sitter på sin maskin og spiller, mens jeg er her. Det er fred og fordragelighet her.

Ha en fortsatt god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei Dark Angel

Vi har det nesten som deg her også. Halvdelen sitter på sin maskin og spiller, mens jeg er her. Det er fred og fordragelighet her.

Ha en fortsatt god uke.

;) Koselig. Ha en fin uke & helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...