Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Jeg fikk ikke sove helt..

Min darling er ute, hjelper broren med nytt hus: bygger & flytter & graver. :)

Jeg har fått laget etterlengtet kaffe & syns det er deilig å slappe av alene og bare surfe KG.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Hei! ;)

Tenkte at det bare var masse eksibisjonister på BB i år jeg :ler:

Når fridde han? Kanksje du har skrevet om det i dagboka di, har ikke lest hele. Må se etter det, er så romantisk :hjerter:

I dag skal jeg egentlig bare gå en tur på kiosken, er en del annet jeg kunne gjort å, vi får se :ler:

Artig med hekta liste :) Her er min liste:

lese bok

KG!! ;)

musikk

Frustrerte fruer

idol

te/kaffe

knekkebrød

.... sikkert mer her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei! ;)

Tenkte at det bare var masse eksibisjonister på BB i år jeg :ler:

Når fridde han? Kanksje du har skrevet om det i dagboka di, har ikke lest hele. Må se etter det, er så romantisk :hjerter:

I dag skal jeg egentlig bare gå en tur på kiosken, er en del annet jeg kunne gjort å, vi får se :ler:

Artig med hekta liste :) Her er min liste:

lese bok

KG!! ;)

musikk

Frustrerte fruer

idol

te/kaffe

knekkebrød

.... sikkert mer her også :)

18.mars fridde han :) Hadde helt glemt det ut.. :ler:

ja, hekta på musikk er jeg også ;)

Jeg skal ikke gjøre mye idag jeg heller.

Av og til får jeg dårlig samvittighet av feks å surfe KG hele kvelden, MEN, bare man har det gøy - så er det det viktigste! ;)

Det er veeeldig fokus på kropp i BB. Helt sykt så det fokuseres på det.. Tenker vel de får flere seere pga det :ler:

Hvis du vil se litt BB ikveld, begynner det kl 21, da er det en som blir stemt ut.

Men kanskje ikke fullt så gøy å se, når du ikke har fulgt med ;)

Kos deg videre!!

Du fikk dagens rose av meg idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jepp man må ha det gøy :-)

Nå har jeg lagt ut bilde av gullet, men det må godkjennes først :) Er på barn og familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jepp man må ha det gøy :-)

Nå har jeg lagt ut bilde av gullet, men det må godkjennes først :) Er på barn og familie :)

Gleder meg å se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Hm, var rart å se bilde av han der :) Prøvde å vise han det, men han har besøk og synes ikke det var det minste rart at det er bilde av han på datamaskinen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Hm, var rart å se bilde av han der :)  Prøvde å vise han det, men han har besøk og synes ikke det var det minste rart at det er bilde av han på datamaskinen :ler:

:ler::ler: så skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå skal jeg ta meg en dusj..

Tror jeg trenger en hvil med min kjære senere ja.. GJESP!... Åh.. har drukket mye kaffe, men hjelper ikke. Tror jeg er herda nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er kokt!.. :) Har tatt entimes langt bad & hørt på musikk.. Det er en annen ting jeg er hekta på chrizzy!

:ler:

Nå er jeg sulten.. Tror jeg skal ta den andre pizzaen snart, som darlingen kjøpte to av igår, FANTASTISK GOD! Mama di Casa, Quattri Formaggi... nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Er kokt!.. :) Har tatt entimes langt bad & hørt på musikk.. Det er en annen ting jeg er hekta på chrizzy!

:ler:  

Nå er jeg sulten.. Tror jeg skal ta den andre pizzaen snart, som darlingen kjøpte to av igår, FANTASTISK GOD!   Mama di Casa, Quattri Formaggi... nam!!

:sur: Jeg har ikke badekar, å det savner jeg fryktelig. Å ååå, virkelig mye. Blir blå av missunnelse her :(

:ler:

Den der pizzaen er rå god :Nikke:

Jeg skulle jo lage noe godt til oss i dag, så hadde jeg glemt å kjøpe poteter, åh :klaske:

Men det gjør ikke noe for vi har masse i fryseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:sur: Jeg har ikke badekar, å det savner jeg fryktelig. Å ååå, virkelig mye. Blir blå av missunnelse her :(

:ler:

Den der pizzaen er rå god :Nikke:

Jeg skulle jo lage noe godt til oss i dag, så hadde jeg glemt å kjøpe poteter, åh :klaske:

Men det gjør ikke noe for vi har masse i fryseren :)

Ååå.. gratinerte poteter er så godt.. Har du laget det?

Ja, badekar er et MUST når vi flytter! Og helst balkong eller privat hage.. :)

Hva skal du gjøre nå da?

Nå er typen min på vei hjem. Da blir det nok bare avslappning og selfølgelig Big Bro kl. ni, lurer på hvem som ryker ut ja.. Han sendte melding nå om jeg kunne hive pizzaen i ovnen. Har allerede spist halve, var så sulten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå har søten min lagt seg, så skal jeg vekke ham til BB.

Ååå, er trøtt sjøl.. Kanskje legger jeg meg på sofaen etterhvert, men mååå jo bare innom KG først. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ååå.. gratinerte poteter er så godt.. Har du laget det?

Ja, badekar er et MUST når vi flytter! Og helst balkong eller privat hage.. :)

Hva skal du gjøre nå da?

Nå er typen min på vei hjem. Da blir det nok bare avslappning og selfølgelig Big Bro kl. ni, lurer på hvem som ryker ut ja.. Han sendte melding nå om jeg kunne hive pizzaen i ovnen. Har allerede spist halve, var så sulten.. :)

Ja jeg har laget gratinerte poteter masse ganger, med hvitløk, fløte og ost :) Hasselbakk poteter er også kjempe godt synes jeg.

Nå har jeg og W sett på istid og spist pizza, kjempe bra film. Jeg er som en unge når jeg ser på sånn der, blir så engasjert og kan gråte en liten skvett :ler:

Ettrepå skal jeg se Bridget Jones to, gleder meg masse, har du sett den? Jeg har lest begge bøkene to ganger, han jeg var sammens med gav meg forbud mot å lese de på senga, for jeg holdt han våken med å ligge å flire :hoho:

Ei venninne av meg, hun er super kristen og skulle nu aldrig se på det der! Jeg overtalte henne, så ringte hun meg like etter filmen og flirte godt. Så sier hun vet du Chrizzy, jeg vet ikke om et menneske som minner meg så mye om henne som du, i måten å være på!!! Jeg ble litt sånn :klø: Visste ikke helt hvordan jeg skulle ta det :roll:

:ler: Men jeg flirer bare, for hun har kanskje litt rett :ler:

Håper den "verste" ryker ut i kveld da (BB) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å for en lekker kjole det var! Skjønner godt at du falt for den ja!Jammen har du mye å glede deg til nå!Nesten så jeg får lyst til å gifte meg en gang til! Men det går jo ikke da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta
Å for en lekker kjole det var! Skjønner godt at du falt for den ja!Jammen har du mye å glede deg til nå!Nesten så jeg får lyst til å gifte meg en gang til! Men det går jo ikke da :ler:

:ler:

Ja, jeg synes den er nyyydelig.. Men så er det jo enda et år til, og jeg ser mange andre fine kjoler også etterhvert. Bare lurer på, for jeg må bestille den, og hvis den ikke er så fin som på bildet, hva da? Må jeg betale for at jeg bestillte den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Chrizzy!

Ja, Bridget Jones 2 er kjempemorsom, likte den bedre enn den første.

:ler: Minner du om henne ja? Jeg kjente meg faktisk igjen litt jeg også, da jeg var singel.

Tina røk ut av BB, det var bra, for nå var jeg lei av det dårlige humøret hennes... ;) Og hun var så rånete & bare interessert i å krangle med alle..

ÅÅÅ, jeg TØR ikke ringe til den jobben,,.. er så redd de skal si jeg ikke fikk den.. :cry:

Kanskje jeg gjør det senere :)

Er W i barnehage?

Håper dere får en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grått & overskya ute idag..

Tør ikke ringe ang jobb, så jeg tvinger tanker bort fra

det emnet.. :-?

Igår kveld så vi BB, så tok vi et bad sammen.. :)

La oss etter det.

Stod opp for en time siden, og har hatt dosen med kaffe & røyk.. Skal snart ta meg noe toast.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Var nede å sjekka om Bryllupsboka hadde kommet, men nei.. Tar vel litt tid :)

Jeg får komme meg i dusjen.

Mamma ringte & skrøt av den fine bryllupskjolen jeg sendte på mail til henne :)

Lokalet er også fint, men vet ikke om det blir der, for menyen som stod var bare fisk & skalldyr (som typen hater, og jeg er vegetarianer.. ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...