Gå til innhold

diary of an angel


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Prøvde hvile litt, men fikk ikke sove. :murvegg:

Kanskje jeg må få meg sovetabletter :ler:

Heldigen typen som sovner med en gang han legger hodet nedpå puta!

Han ville vi skulle ta noen koseøl ikveld, blir herlig! :hoppe:

Ellers ingen store planer. Snakket om konsert på torsdag, det er forlenge siden nå! :perebrus:

Men ganske dyrt.. :frustrert:

Nei og nei, ikveld MÅ jeg :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom og myser litt jeg :vinke:

Bryllupsplanlegging er jo kjempegøy da!

Masse fine kjoler! :) får nesten lyst til å gifte meg ennå engang jeg - med samme mannen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Bare innom og myser litt jeg :vinke:

Bryllupsplanlegging er jo kjempegøy da!

Masse fine kjoler! :) får nesten lyst til å gifte meg ennå engang jeg - med samme mannen da :wink:

:ler::wink: Ja, jeg gleder meg.. :hjerter:

men litt stress og. for lokalet vi hadde tenkt på er så dyrt, 1000,- prperson..! :hår: Så vi tenkte å heller leie et lokale & ordne leverandører - men så må vi finne folk som vil stå i baren + servere.. men det ordner seg nok ;) Hvor mye ble det for ditt bryllup da?

Ellers en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Stod opp for ikke sålenge siden. Så nå er det kaffe & røyketid ;)

Igår ble det litt sent, drakk noen øl & så livemusikk fra Anathema, Muse & Coldplay... Veldig kos.

Skriver med typen på msn.. har bestillt tur til oss - båt til england, tenkte kjøre der - innom noen kompiser av han - så kanskje til dannmark. 15 dager.. men får se om vi klarer det.. siden jeg er såå arb.ledig forever..

Drømme seg litt vekk er jo greitt :kul:

Ei venninne var sent hjemme fra jobbtur, så jeg skal ikke til hun ikveld likevel. Andre venninna mi, er forhååpentlivis bedre etter ørebetennelsen idag, så jeg drar til hun ikveld, hvis hun føler seg bra ;) Typen skal treffe to kompiser ikveld.

Ellers skal jeg sløve hjemme idag.... Åå, jeg må få i meg noe frokost snart kanskje.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har ikke hørt fra venninna mi enda, så får se hva jeg gjør ikveld. Hvis ikke har jeg jo alltids :kghjerte:

Har eeendelig fått hengt opp :husarbeid:

Har tatt meg en dusj + frokost. Typen kom akkuratt hjem, og hviler litt nå. Snakka om turen, argh.. skulle hatt penger!.. men får seom vi får det til.. Liker ikke at han skal betale for meg.. :riste:

Må få kjøpt balsam og lepomade og røyk etterhvert..

Nydelig vær ute! Sol sol.. :plystre:

Ah.. lurer på om vi skal velge det lokalet, eller leie et annet som blir billigere, og fikse drikke selv, men det blir kanskje litt mye jobb å få tak i folk å servere, stå i baren.. pynte border osv..

Får hive meg i mer klær og sminke snart & traske entur på butikken. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ah.. lurer på om vi skal velge det lokalet, eller leie et annet som blir billigere, og fikse drikke selv, men det blir kanskje litt mye jobb å få tak i folk å servere, stå i baren.. pynte border osv..

Ikkje jobb, men kos!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har funnet en ny avatar, som er litt mer "meg" ;)

Har surfa etter avatarer & ellers vert på KG.

Må komme meg på butikken snart... tiltak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så fikk jeg komt meg i butikken!

Nå skal jeg snart opp til forlover-venninna mi, og pjatte litt :) Stakkars, hun har ørebetennelse..og er slakk.

Får klare meg uten KG ikveld.. :ler::tunge1:

Nå skal jeg lage meg etpar skiver med stekt egg, sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Gratulerer med ny avatar! Den var stilig!!Kos deg å sjukebesøk! Eg er sjuk, og får besøk kvart øyeblikk. Gledar meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Å :) Håper det blir England og Danmarks tur på dere. Alt er bestilt å greier? Så flott i sånne fall :):)

Ja, en å annen kveld uten KG, det er rart :ler:

Håper du har det fiiint mens du ennå er arbeidsledig, for det kan ta slutt fort :Hehe:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld.

Fin avatar du ahr fått deg. Forsto ingenting i dag jeg, kom ikke på at du kanskje hadde fått ny. :klaske:

Hvilke lokal er det dere lurer på da?? er nyskjerrig nå..

Ikke ofte en kveld uten KG her heller. Utrolig hvor hekta en kan bli altså. Men nå vil sambo ha litt *kvalitetstid* :ler: ikke mye han får kontakt med meg når jeg sitter her inne.

Håper du får en fortreffelig kveld.. Og så krysser vi fingrene for at det blir noe tur.. Det fortjener du.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...