Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #121 Del Skrevet 29. mars 2005 Prøvde laste opp invitasjons-eksempel. Men det står bare "image pending approval".... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #122 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror du må gå inn på ris og ros å be de godkjenne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #123 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror du må gå inn på ris og ros å be de godkjenne det Ok, takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #124 Del Skrevet 29. mars 2005 Har vært inne og sett og lagt inn kommentar Lurte på hvordan du lager det, var rå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #125 Del Skrevet 29. mars 2005 Har vært inne og sett og lagt inn kommentar Lurte på hvordan du lager det, var rå fint Takk! Lagte alt i Illustrator Skal legge opp menyen også nå.. Vet ikke hva vi skal ha som meny, så jeg har bare skrevet mye vas og tull...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #126 Del Skrevet 29. mars 2005 Å, jeg visste ikke om illustrator engang jeg. Så bra det her med KG får masse nye ideer og inspirasjon. Nå er det jo en stund til jeg skal gifte meg regner jeg med Men det er faktisk veldi kort tid siden jeg ble fridd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 29. mars 2005 #127 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei du! Takk for hilsen i dagboken min, damåttjeg innom og lese litt her hos deg og. Ser at du og er på jobbsøkeren, krysser fingrene for at du får den du var på intervju til! Kjempestilige invitasjoner! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #128 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk Ja, ikke lett å være jobbsøker nå til dags..! Hvordan er det med deg siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #129 Del Skrevet 29. mars 2005 Chrizzy, Hæ? Har du blitt fridd til? Trodde du var nysingel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #130 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja det var av eksen da, han vill vi skal prøve igjen. Men for meg så er det vanskelig, av forskjellige grunner. Det var jo en (flere) grunn til at det ble slutt. Han er en fin mann da, savner han noen ganger, men er redd for at det aldrig kommer til å fungere Finnes i alle fall ikke bitterhet og det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #131 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja det var av eksen da, han vill vi skal prøve igjen. Men for meg så er det vanskelig, av forskjellige grunner. Det var jo en (flere) grunn til at det ble slutt. Han er en fin mann da, savner han noen ganger, men er redd for at det aldrig kommer til å fungere Finnes i alle fall ikke bitterhet og det er godt Ja, det spørs på hvilke grunner det var for at det ble slutt... Uff... Hvis du trenger å snakke er jeg vertfall her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #132 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja, det spørs på hvilke grunner det var for at det ble slutt... Uff... Hvis du trenger å snakke er jeg vertfall her! Takk skal du ha Trodde man skulle snakke seg tom om slike ting, med fyller seg opp helt uventet noen ganger. Nå har jeg det helt fint, det er som det skal være, det må jeg bare minne meg på av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #133 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk skal du ha Trodde man skulle snakke seg tom om slike ting, med fyller seg opp helt uventet noen ganger. Nå har jeg det helt fint, det er som det skal være, det må jeg bare minne meg på av og til Det er godt, det er det viktigste Nå skal vi legge oss her God natt! Snakkes sikkert imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #134 Del Skrevet 29. mars 2005 Nå gikk jeg faktisk ut av KG, slo av maskinen, for at jeg skulle reie opp senga og legge meg. Sengtøyet ligger klart på senga og hva skjer, jo jeg sitter her med datan på Nei og nei, jeg er håpløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. mars 2005 #135 Del Skrevet 29. mars 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #136 Del Skrevet 30. mars 2005 Nå gikk jeg faktisk ut av KG, slo av maskinen, for at jeg skulle reie opp senga og legge meg. Sengtøyet ligger klart på senga og hva skjer, jo jeg sitter her med datan på Nei og nei, jeg er håpløs Jeg også er hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #137 Del Skrevet 30. mars 2005 Ååå, jeg er så trøtt... Det var så varmt på soverommet inatt.. Kan ikke ha sovet mer enn 5 timer, og ikke i strekk.. uh.. Drikker litt kaffe, kanskje det hjelper noe. Skal på besøk til mor idag, spise ute. Får ta meg en hvil på sofaen hennes etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 30. mars 2005 #138 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei og God Dag Ja, det blir sikkert bra (å hvile på sofaen). Jeg har sviktet helt her Er ikke på skolen Men det gjør ikke nå, forelseninger er bare et tilbud til studenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2005 #139 Del Skrevet 30. mars 2005 Vart bildene godkjente? Finn ikkje noko invitasjons-bilder i albumet eg... Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2005 #140 Del Skrevet 30. mars 2005 Vart bildene godkjente? Finn ikkje noko invitasjons-bilder i albumet eg... Hmm.. De er godkjente nå! Ligger under Diverse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg