Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orderudsaken skal gå på nrk senere i høst. 

Anonymkode: dd86a...653

Ja det er jo sant! Det ligger flere episoder ute på YouTube nå, i regi av Tore Sandberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest alt.. 

Men, fetteren visste at Birgitte gikk på karate og at hun potensielt kunne kjempet i mot. Det bidrar til at jeg tviler sterkt på at han ville gjort noe mot henne.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har startet på Tina saken, det blir neste program. Det er vel også sagt at den ene modus kandidaten fra Tengs saken var i Stavanger den natten og ikke hadde alibi. Litt usikker på hvem av dem det var.

 

Blir spennende å høre resultatene av analysene. Krysser fingre for at de finner noe! De sier at prøvene ikke er klare før "høsten" Hvor lenge kan man si det er høst? 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anno1 skrev:

De har startet på Tina saken, det blir neste program. Det er vel også sagt at den ene modus kandidaten fra Tengs saken var i Stavanger den natten og ikke hadde alibi. Litt usikker på hvem av dem det var.

Jeg mener det var han som angrep psykologen sin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dere som vil ha noe nytt å følge etter denne serien er ferdig: Hør podcasten som ble laget om Therese-saken fra Fjell. Er samme folkene som har laget den. Sykt mye oppsiktsvekkende i den saken også! Blant annet en tilståelse gjort på opptak til en person som hevder hun satt på i bilen da de kjørte på jenta. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kristina Schwartz skrev:

Wow. Fant ut at jeg har sittet og holdt pusten gjennom nesten hele kveldens episode. Tror ikke jeg orker en ny sak med det første. Blir vanskelig å slippe denne saken så fort. Tragisk dette her. Synes en av de journalistene sa noe klokt på slutten, fikk ikke med meg navnet, at politiet har også sviktet med å gi foreldrene Tengs videre informasjon. I tillegg til alt det andre. Der fikk vi svaret på det.

Harald Dale, lokal journalist som bor i Kopervik, han er far til Kjetil H Dale i Tv2

Endret av Gladgutten79
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vampyrina skrev:

Hvorfor ringer politiet birgittes far for å informere om tv episoden? Høres helt rart ut 🧐 kanskje han burde sett serie og fått åpnet øynene for hva som faktisk har skjedd. Lurer på hva politiet og birgittes foreldre snakker om bak lukkede dører

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vampyrina skrev:

Hvorfor ringer politiet birgittes far for å informere om tv episoden? Høres helt rart ut 🧐 kanskje han burde sett serie og fått åpnet øynene for hva som faktisk har skjedd. Lurer på hva politiet og birgittes foreldre snakker om bak lukkede dører

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare denne cold case gruppen oppklare saken og finne gjerningsmannen, slik at disse to hardt rammede og prøvede familiene kan få fred, en gang for alle.

Faren til fetteren altså, kan ikke få gitt den mannen nok cred.

Anonymkode: 292c8...1a0

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars mennesker, dette var en sterk siste episode. Er helt tom nå, tankene svirrer i hodet.
TV serie og nå 2 bøker. Oppleves absurd at landets mest omtalte uløste sak skjedde omtrent rett rundt dørene her. 
Å huffameg.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at det erstatningskravet blir hengende ved fetteren for evig og alltid, selv om de skulle finne den skyldige....Forstår ikke at det er mulig. Da er det jo enda en alvorlig feil med hele systemet.

Anonymkode: 292c8...1a0

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja ,jeg tror det kan være rusmisbrukeren. Selv om dei skjekket  hans  DNA i 2001 og ikke fant match . De har mye bedre tester nå ,og hans grav er blitt åpnet dette året . Var på graven nå nylig ,og du så tydelig spor at de hadde tatt opp gresset . Det hadde ikke vist vis det var i 2001. Tipper på vårparten når cold case overtok. De snur nok hver sten på ny. 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orderudsaken skal gå på nrk senere i høst. 

Anonymkode: dd86a...653

Det blir spennende og se! Jeg håper de gjenopptar Baneheia-saken også. Er noe som skurrer der også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen fått med seg et estimert tidspunkt for når man kan forvente å få svar på alle DNA analyser? Det stod at Cold Case-gruppen ikke går videre i etterforskningen før alle prøvesvar ligger til grunn. Snakker vi 6mnd frem i tid, 1 år eller flere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss.Wildfox skrev:

Har noen fått med seg et estimert tidspunkt for når man kan forvente å få svar på alle DNA analyser? Det stod at Cold Case-gruppen ikke går videre i etterforskningen før alle prøvesvar ligger til grunn. Snakker vi 6mnd frem i tid, 1 år eller flere?

i løpet av høsten, har jeg lest flere steder

Anonymkode: 87f7c...632

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...