Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

Hvorfor har de da ikke funnet spor på sykkelen eller klærne han hadde på seg? Det har kommet frem at de ikke var vasket. 

Anonymkode: aa38f...cf0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk bare slutte å spekulere i om det er fetteren? Han er sjekket ut av saken, og har ingenting med dette å gjøre. 

Kan vi ikke prøve å ha en konstruktiv diskusjon, og se hva som kommer fram i kveldens episode - og senere i høst når svarene kommer? Istedenfor å risikere at tråden stenges pga ryktespredning?

Anonymkode: 826f6...380

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hviorfor sendes kveldens episode så seint? Skulle egentlig lagt meg 😂🙄

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hviorfor sendes kveldens episode så seint? Skulle egentlig lagt meg 😂🙄

Anonymkode: 81b43...702

De skal nemlig sende farmen først... 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hviorfor sendes kveldens episode så seint? Skulle egentlig lagt meg 😂🙄

Anonymkode: 81b43...702

flere enn deg så er enige om det, farmen kunne nå blitt sent senere for en gangs skyld

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

I et brev onsdag opplyser politiet at fetteren ikke er mistenkt for drapet på 17 år gamle Birgitte Tengs i 1995. Det skriver Stavanger Aftenblad.

«Politiet bekrefter samtidig at NN (navnet på Birgitte Tengs' fetter) ikke på noe tidspunkt etter at ny etterforskning ble igangsatt 3. januar 2017 har hatt status som mistenkt eller siktet i saken», skriver påtaleansvarlig Lars Ole Berge i brevet til fetteren.

https://www.nrk.no/rogaland/birgitte-tengs_-fetter-ikke-mistenkt-i-cold-case-etterforskning-1.14003261

 

Innlegget er forkortet av hensyn til opphavsrett.

Endret av Papirfly
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Vampyrina skrev:

De skal nemlig sende farmen først... 🙄

Ja selvsagt 🙄 farmen er jo mye viktigere.. 

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Vampyrina skrev:

Veldig!! Og jeg blir litt glad når jeg leser at de HAR hudavskrapninger fra neglene til Birgitte! Det var jo nettopp slik Kristin Juel-Johannessen-saken ble løst. 

Og hvorfor iallfall dager er ikke dette blitt analysert før? Rusmisbrukeren var vell blitt klort i ansiktet?

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

Jeg synes du skal legge vekk spekulasjoner og forholde deg til fakta. Han er FRIKJENT. Sjekket ut. Ikke mistenkt. Uskyldig. Dokumentert gjennom fakta og politiets gjennomgang av saken. 

Anonymkode: b8c9d...aa0

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

Æhhh... noen som ikke har fulgt med i timen kanskje?

Anonymkode: b3ced...4fc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetteren faktisk er skyldig. Alle hans negative sider har blitt dysset ned og bortforklart. 

Synes det er ganske viktig at foreldrene til Birgitte tror at fetteren er skyldig. Og de har absolutt ingen grunn til å tro dette om de ikke sitter på info som ikke kommer frem i denne serien. Ser at mange bortforklarer at foreldrene bare lider av sorg, og ikke tenker klart. Jeg tror de vet meget godt hvem som er skyldig, og de har ingen grunn til utpeke feil person.

Anonymkode: 7b2c1...7a4

Hvordan og hva skulle de vite? Faren var på vei til Rotterdam i båt, og moren tok ikke telefonen da Birgitte ringte hjem for å bli hentet.

Anonymkode: 699d0...a45

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi drite i å følge opp meningsløse mistanker og spekulasjoner rundt fetteren? Alle vi oppegående folk har skjønt det ikke er han. Da kan de som prøver å sabotere tråden få lov til det uten at noen andre biter på slik at vi unngår stenging.

Anonymkode: 29a7b...c4a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi drite i å følge opp meningsløse mistanker og spekulasjoner rundt fetteren? Alle vi oppegående folk har skjønt det ikke er han. Da kan de som prøver å sabotere tråden få lov til det uten at noen andre biter på slik at vi unngår stenging.

Anonymkode: 29a7b...c4a

Ja, ikke gi disse kommentarene næring... bare overse...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva i alle dager skal man følge med på når denne serien er ferdig?? 😱. Leste et sted i dag at det kommer ny sesong av Making a murderer. Men der sitter de jo fortsatt fengslet begge to.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vampyrina skrev:

Hva i alle dager skal man følge med på når denne serien er ferdig?? 😱. Leste et sted i dag at det kommer ny sesong av Making a murderer. Men der sitter de jo fortsatt fengslet begge to.

Orderudsaken skal gå på nrk senere i høst. 

Anonymkode: dd86a...653

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Orderudsaken skal gå på nrk senere i høst. 

Anonymkode: dd86a...653

Den kan bli interessant. Jeg har alltid lurt på hva som foregikk der også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 046778
6 minutter siden, Vampyrina skrev:

Ja, ikke gi disse kommentarene næring... bare overse...

Enig! Det er enkelte som forsatt tror jorden er flat og all verdens beviser på det motsatte går ikke inn uansett hva man gjør. Det er bare sånn at ingen kan bli blindere enn den som ikke vil se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...