Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det egentlig, det er mer at jeg har fått angst for kvinner, og blir redd dem pga at jeg merker den type holdninger mer og mer.
Både tannlegen min og en behandler jeg går til på sykehuset, sier sånne ting. Det er som jeg merker det på kroppen at de ser skjevt på meg fordi jeg er en middelgammel han, og slurver og gjør ting under behandlingen som gir meg signaler om, at de helst vi ha meg vekk.
Merker mer og mer sånt, det er derfor jeg er blitt litt på tuppa når jeg ser sånne framstillinger.
Beklager hvis ikke du tenker sånn. Ville bare oppklare litt.

Anonymkode: 9c943...b6b

Uffameg! Off topic, men jeg tror dette er innbilning. Jeg er kvinnelig sykepleier og jeg behandler IKKE menn annerledes enn kvinner, det kan jeg love! Husk at leger, tannleger gjerne har ektemenn, sønner, fedre osv, menn de er glad i, så det er ikke slik at alle misliker menn. Hvis du føler deg dårlig behandlet så bytter du lege/tannlege, der har du krav på! Synes slett ikke alltid jeg får topp behandling jeg heller, selv om jeg er relativt ung kvinne, så det handler nok mer om tidsnød fra deres side.

Anonymkode: 07c9c...50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den virkelige gjerningspersonen faktisk er død, så er det vel egentlig ikke noe særlig mer å etterforske for politiet.

Gjerningspersonen får jo aldri muligheten til å forklare seg, eller forklare HVORFOR han egentlig gjorde dette.

Anonymkode: ec214...1bb

Å oppklare saken er viktig uansett, ikke minst for fetteren, hans familie og Birgittes pårørende. 

Hvorfor gjerningsmannen gjorde det er vel ikke så relevant for skyldsspørsmålet eller saken? Handlingene er hinsides formildende omstendigheter. 

Anonymkode: 8b53a...7dc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den virkelige gjerningspersonen faktisk er død, så er det vel egentlig ikke noe særlig mer å etterforske for politiet.

Gjerningspersonen får jo aldri muligheten til å forklare seg, eller forklare HVORFOR han egentlig gjorde dette.

Anonymkode: ec214...1bb

Vel, siden de har funnet nye dna bevis så kan jo en som var i slekt med ham få seg testet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere politiet snart deler noe ang DNA- funnene?

Anonymkode: c9558...bbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde det vært fnugg av nyhet som kunne brakt etterforskere i et godt lys, så hadde det nok kommet ut for lenge siden.

 

 

Anonymkode: 87cb4...08b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært fnugg av nyhet som kunne brakt etterforskere i et godt lys, så hadde det nok kommet ut for lenge siden.

 

 

Anonymkode: 87cb4...08b

Lurer på om de tidligere involverte etterforskerne har gått i seg selv og tenkt i etterkant ? De har vel egentlig fått munnkurv fra høyeste hold vil jeg tro.... 

Anonymkode: 18b7f...b4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer på om de tidligere involverte etterforskerne har gått i seg selv og tenkt i etterkant ? De har vel egentlig fått munnkurv fra høyeste hold vil jeg tro.... 

Anonymkode: 18b7f...b4a

Tja, i hvert fall en av dem har det, og han tok livet sitt, så.....

Anonymkode: 1f938...3d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, i hvert fall en av dem har det, og han tok livet sitt, så.....

Anonymkode: 1f938...3d2

Men om det var grunnen til selvmordet, vites ikke.... 

Anonymkode: 18b7f...b4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om det var grunnen til selvmordet, vites ikke.... 

Anonymkode: 18b7f...b4a

Jo det var grunnen.  Hun som var sammen med han har fortalt dette i et intervju.  Var en artikkel om henne for noen mnd siden.  Er på mobil så jeg kan ikke vedlegge link.

Han fikk veldig kritikk av avhørsmetodene og ingen støttet han. 

 

Anonymkode: 4132a...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har du ikke mulighet å legge ved link, copy paste? Vert interessert å lest 

Anonymkode: 18b7f...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, September 07, 2019 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Lurer på om de tidligere involverte etterforskerne har gått i seg selv og tenkt i etterkant ? De har vel egentlig fått munnkurv fra høyeste hold vil jeg tro.... 

Anonymkode: 18b7f...b4a

Ble ikke en av disse etterforskerne intervjuet i løpet av denne TV2-dokumentaren? Han som nå var ansatt i KRIPOS eller hva det nå var.                     

Den "fetteren" til Birgitte Tengs har jo i alle år ønsket å få hele saken gjenopptatt, for eksempel ønsket han flere undersøkelser av hårstrå eller andre ting, helt siden han ble frifunnet. Hadde han virkelig vært skyldig, så ville han sannsynligvis ikke holdt på sånn. Da ville det jo vært mye bedre for ham å heller ligge veldig lavt, og aldri kreve noen som helst nye undersøkelser eller noe. Men når han etterforskeren ble spurt om dette, så svarte han vel at "kanskje fetteren er fullstensig IDIOT" eller noe sånn? 

Anonymkode: ec214...1bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble ikke en av disse etterforskerne intervjuet i løpet av denne TV2-dokumentaren? Han som nå var ansatt i KRIPOS eller hva det nå var.                     

Den "fetteren" til Birgitte Tengs har jo i alle år ønsket å få hele saken gjenopptatt, for eksempel ønsket han flere undersøkelser av hårstrå eller andre ting, helt siden han ble frifunnet. Hadde han virkelig vært skyldig, så ville han sannsynligvis ikke holdt på sånn. Da ville det jo vært mye bedre for ham å heller ligge veldig lavt, og aldri kreve noen som helst nye undersøkelser eller noe. Men når han etterforskeren ble spurt om dette, så svarte han vel at "kanskje fetteren er fullstensig IDIOT" eller noe sånn? 

Husker det du skriver der, men lurer på om det ikke var han advokaten Lea som sa det der. Ikke helt sikker, men tror det.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker det du skriver der, men lurer på om det ikke var han advokaten Lea som sa det der. Ikke helt sikker, men tror det.

Anonymkode: 9c943...b6b

Ja, det var Lea som sa det.

Anonymkode: ccb8a...ad3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i tvil og trenger råd. Har kanskje nevnt det før, men jeg har opptak av programmet "Lønning direkte" fra 1996 om saken.
Det sies ting der som er litt forskjellige ift hva som er sagt senere osv.

Hva tror dere om å gi andre tilgang til dette, er det i det hele tatt lov? Kunne lastet det opp og gitt dere linken.
Men så tenker jeg at det kanskje er dårlig gjort mot de etterlatte. Foreldrene til Birgitte er med i debatten.

Tror dere det er til fordel for saken å legge det ut, eller vil det være mest ødeleggende på noen måte? Er i villrede her. Vil jo gjerne at folk skal få se det, er vel ikke mange her som har sett det programmet?
 

Anonymkode: 9c943...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å teste blodsporene fra det huset, med han rusmisbrukeren kjøkken stue og bad var der jo blod, må jo vær noe mikroskopiske rester som politi klarer å få noen prøver, å teste opp mot Birgitte blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 16.18, Lolalot skrev:

Hva med å teste blodsporene fra det huset, med han rusmisbrukeren kjøkken stue og bad var der jo blod, må jo vær noe mikroskopiske rester som politi klarer å få noen prøver, å teste opp mot Birgitte blod

De koblet dna til en annen rusmisbruker enn han du nevner.

Anonymkode: 24298...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...