Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Har aldri vært noen objektiv etterforskning i Birgitte-saken" (fra politiforum.no)     

Anonymkode: ec214...1bb

Sitat: Politiet har også unnlatt å dokumentere alle hjulspor som ble sikret på åstedet. Ifølge Finsal fant man hjulspor fra "alle slags kjøretøy, bortsett fra helikopter". Disse hjulsporene har politiet aldri fremlagt i en skriftlig rapport med bilder som viser de forskjellige hjulsporene og eksakt hvor de ble sikret.

Har ofte lurt på dette med bilspor, men kan ikke huske å ha sett mye info om det. Dersom det er riktig at politiet aldri har framlagt noen skriftlig rapport om dette, så er jo det ganske sjokkerende - men ikke overraskende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.7.2019 den 2.26, Forier skrev:

jeg har forsøkt å få oversikt over disse moduskandidatene. Får flere av disse presentert i TV serien. Forstår Rustad har flere/ andre i sin bok (som jeg driver å skal få bestilt). Kunne noen listet opp disse? Min oversikt er så langt, men lurer på om jeg har misforstått noe når jeg leser på forumet her! Lag en ny liste, eller rett meg om jeg har feil:

Modus 1) mannen som var hysterisk samme kvelden Birgitte døde. Var på avrusning på Karmøy og ville forlate stedet rett etter. Var rusmisbruker og skal ha hatt en Opel i grønn farge, som ble lakket om. Skal ha omtalt drapet/ tilstått til en svirebror på ett senere tidspunkt, men nektet for dette senere. Er nå avgått med døden. Politiet hadde DNA treff på mannen i 2013, men kontra prøven viste ikke treff. Prøvematerialet er nå brukt opp.

Modus 2) voldsmannen fra Karmøy som overfalt kvinner og hadde overfalt sin egen terapeut hjemme hos hun. Skal og ha hatt tilgang til en grønn bil, mener det var Opel som var nevnt. Mulig jeg husker feil.  

Modus 3) skudenesmannnen, eller er det samme person som over?

det er sikkert flere, var en moduskandidat som og var aktuell i Tina drapet. Er det en over, eller en jeg ikke har listet?

Modus 1 ,ble gravet opp i fjor. 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Modus 1 ,ble gravet opp i fjor. 

Anonymkode: 26fad...629

Hvordan vet du det?

Anonymkode: c9558...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: c9558...bbd

Følg med i saken før du uttaler deg.

Anonymkode: 1f938...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 2.26, Forier skrev:

jeg har forsøkt å få oversikt over disse moduskandidatene. Får flere av disse presentert i TV serien. Forstår Rustad har flere/ andre i sin bok (som jeg driver å skal få bestilt). Kunne noen listet opp disse? Min oversikt er så langt, men lurer på om jeg har misforstått noe når jeg leser på forumet her! Lag en ny liste, eller rett meg om jeg har feil:

Modus 1) mannen som var hysterisk samme kvelden Birgitte døde. Var på avrusning på Karmøy og ville forlate stedet rett etter. Var rusmisbruker og skal ha hatt en Opel i grønn farge, som ble lakket om. Skal ha omtalt drapet/ tilstått til en svirebror på ett senere tidspunkt, men nektet for dette senere. Er nå avgått med døden. Politiet hadde DNA treff på mannen i 2013, men kontra prøven viste ikke treff. Prøvematerialet er nå brukt opp.

Modus 2) voldsmannen fra Karmøy som overfalt kvinner og hadde overfalt sin egen terapeut hjemme hos hun. Skal og ha hatt tilgang til en grønn bil, mener det var Opel som var nevnt. Mulig jeg husker feil.  

Modus 3) skudenesmannnen, eller er det samme person som over?

det er sikkert flere, var en moduskandidat som og var aktuell i Tina drapet. Er det en over, eller en jeg ikke har listet?

Modus 1 her en sammenblanding av to personer. Modus 2 og 3 er samme person.

Anonymkode: 87f7c...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: c9558...bbd

Var på kirkegården ,og så at gresset var skåret / tatt opp rund graven ved støtten. 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Anonymkode: c9558...bbd

Jeg har ikke sett det selv, men har hørt gjennom flere andre at det har vært "aktivitet" der (dvs. graving). Halve Karmøy "vet" at noe har skjedd der. Dette er ting som det blir snakket om, og det skjer neppe uten grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NordicViking skrev:

Jeg har ikke sett det selv, men har hørt gjennom flere andre at det har vært "aktivitet" der (dvs. graving). Halve Karmøy "vet" at noe har skjedd der. Dette er ting som det blir snakket om, og det skjer neppe uten grunn.

Og at konen satt på TV programmet og sa neei han kunne ikke gjort det 😳Han som har prøvdt å ta livet av henne flere ganger . 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følg med i saken før du uttaler deg.

Anonymkode: 1f938...3d2

Jeg bare spurte om noe siden jeg lurer da. Orker dessverre ikke å lese igjennom alt her inne, men følger jevnlig med. 

Anonymkode: c9558...bbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og at konen satt på TV programmet og sa neei han kunne ikke gjort det 😳Han som har prøvdt å ta livet av henne flere ganger . 

Anonymkode: 26fad...629

Tok de ikke dna test da?

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok de ikke dna test da?

Anonymkode: 48a71...158

Jo ,de fikk noen hår fra capsen etter han var død ,men ser ut som de har vore i graven igjen. 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2018 den 11.01, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/grundig-og-medrivende-om-en-av-norges-storste-drapsgater/70137887

Er det mange som ser frem til denne ? Jeg bor selv på Karmøy å dette har fulgt med meg da jeg var 16 år da dette skjedde, er folk i det langstrakte land like intressert i saken ?

Anonymkode: 18b7f...b4a

Utifra hva jeg har forstått : så har hun haiket med fremmede inn til sentrum den dagen. Og dermed så kan hun ha haiket tilbake også. Derfor så tenker jeg at det blir feil å mistenke fetteren. Det kan like godt være en annen som har gjort det. Fetteren har dessuten alibi på at han var hjemme da hun ble drept. 

Anonymkode: 5fc51...a4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper politiet snart kommer med mer info til offentligheten i saken.

Anonymkode: c9558...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på saken i det siste? Har det kommet frem noe nytt siden dokumentaren?

Anonymkode: 76aab...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fulgt med på saken i det siste? Har det kommet frem noe nytt siden dokumentaren?

Anonymkode: 76aab...4c0

Intet nytt. De sa vel at det ikke var sikkert det kom ut noe i media. Dette har tatt  veldig lang tid.

 

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

mann nok å tørre å kritisere disse kameratene i gutta boys-klubben

Mann nok, og gutta boys klubb? Hva er greia liksom. Gro Rossehaug er da i høyeste grad en av de verste i den "klubben", så hva er meningen med å bare gjøre gutter til syndebukker. Og Grete Strømme har vært like mye "mann nok", eller heter det "kvinne nok"? til å kritisere som BOJ.
Så please.. ikke framstill alt mulig til et manns/gutteklubb-problem. Det er så teit. 🙄  

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Ikke bli så krenka.

Det er ikke det egentlig, det er mer at jeg har fått angst for kvinner, og blir redd dem pga at jeg merker den type holdninger mer og mer.
Både tannlegen min og en behandler jeg går til på sykehuset, sier sånne ting. Det er som jeg merker det på kroppen at de ser skjevt på meg fordi jeg er en middelgammel han, og slurver og gjør ting under behandlingen som gir meg signaler om, at de helst vi ha meg vekk.
Merker mer og mer sånt, det er derfor jeg er blitt litt på tuppa når jeg ser sånne framstillinger.
Beklager hvis ikke du tenker sånn. Ville bare oppklare litt.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...