Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hvordan går det? 😊

Njaa, CD45, DPO 12. Temperaturen ligger fortsatt høyt, har fått kraftig tempdropp dagen før/samme dagen som mensen de to forrige syklusene. Så håper inderlig at tempen dropper i morgen eller fredag 🤞🏻Nå ORKER jeg snart ikke å vente mer på tanta 😩 Synes brystvortene ble litt mindre ømme i går, så håper at det betyr at tanta snart kommer. Sist syklus så ble puppene normale igjen dagen før mensen kom 🤞🏻🤞🏻

10551DD0-CDDE-42AF-BB49-C5F546F2CF7E.jpeg

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene finnes ikke ømme lenger 👏👏 Tok en g-test, «sies»!jo at mensen kommer raskt etter at man har tatt en g-test, den var som forventet negativ. Men nå er jeg veldig optimist, nå tror jeg at mensen kommer snart 👏😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA, JEG HAR FÅTT MENSEN 👏👏😅😂

Så glad over mensen har jeg aldri vært før 👏👏 Trodde egentlig ikke den skulle komme i dag heller - tidligere har den kommet når tempen har vært 36.20 og 36.25, i dag tidlig var tempen 36.35. Men tydeligvis 👏👏👏 Så da blir det oppstart med sprøyter på lørdag! 👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, bondekone skrev:

Så fantastisk! Blir spennende  med medisinoppstart!!

 

10 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Yeey 😃 dette blir spennende 😊

Ja, dette blir veldig spennende 👏 Føler liksom at jeg er i gang, endelig! Jeg har jo stukket meg selv før, så det tror jeg ikke blir noe problem. Men jeg er spent på hvordan jeg vil reagere på hormonene, om jeg blir helt frøken hormonella 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg var sikker på at jeg ble skikkelig hormonell, men merket lite! Kun litt sliten bare😉

Satser på det samme her 🤞🏻 Måtte jo informere klinikken om mensen, så de sa jeg skulle begynne med Menopur i morgen allerede 🤭🤞🏻😄 Skrekkblandet fryd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Herlig med så mange 👏-emojis for mensen😂 Skjønner at du er klar og krysser fingrene for forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Irisiri skrev:

Så bra! Herlig med så mange 👏-emojis for mensen😂 Skjønner at du er klar og krysser fingrene for forsøket!

8 stk 👏👏👏👏👏👏👏👏 faktisk! Det er ikke ofte man ser så mange 👏 i er innlegg her inne hvor man skriver at man har fått mensen 😂😅😂 Jeg er klar som et egg og ser frem til å komme i gang 👊🏻🐣

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Nikketutta skrev:

Så bra at du har startet og at endelig mensen kom!! Masse lykke til med sprøytene 😀

Ja, hurra for det 👏 Beste valentines-gaven jeg kunne få 😅😂 Takk ❤️ Det gikk ganske fint å sette første Menopur-sprøyte i dag tidlig. Litt pingle med å få den i gjennom huden, så i morgen får jeg være litt mer bestemt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ja, hurra for det 👏 Beste valentines-gaven jeg kunne få 😅😂 Takk ❤️ Det gikk ganske fint å sette første Menopur-sprøyte i dag tidlig. Litt pingle med å få den i gjennom huden, så i morgen får jeg være litt mer bestemt 🙊

Jeg har satt masse sprøyter både på andre og på meg selv, og jeg kan love deg at det er mye bedre om du bare bestemmer deg for ''NÅ'' og så stikker. Å gjøre det sakte er bare selvpining :fnise: Vet inderlig godt at det er enklere sagt enn gjort, men du blir nok vandt til det ganske raskt :) 

Og ''gratulerer'' med mensen 👏Vet ikke helt om jeg er snikleser eller om jeg har kommentert før, men har hvertfall fulgt deg en stund! Spennende fremover da :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra du er igang! Jeg kviet meg masse for første sprøyte, men så gikk det helt av seg selv. Måtte bare bestemme for å stikke NÅ😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, boblevann skrev:

Jeg har satt masse sprøyter både på andre og på meg selv, og jeg kan love deg at det er mye bedre om du bare bestemmer deg for ''NÅ'' og så stikker. Å gjøre det sakte er bare selvpining :fnise: Vet inderlig godt at det er enklere sagt enn gjort, men du blir nok vandt til det ganske raskt :) 

Og ''gratulerer'' med mensen 👏Vet ikke helt om jeg er snikleser eller om jeg har kommentert før, men har hvertfall fulgt deg en stund! Spennende fremover da :) 

Jeg er spl selv, foretrekker garantert å stikke andre enn meg selv 😅 men i morgen blir det å bestemme seg for at jeg skal stikke NÅ, alt annet er selvpining, som du sier 🙊 Stakk meg selv med Puregon i desember, men det er nå 2 mnd siden. Men kommer nok godt inn i det ila neste uken. 

Så koselig at du har har fulgt med 😊 Jeg er såå klar for å komme i gang, blir en veldig spennende tid fremover 😊👏 

6 timer siden, bondekone skrev:

Så bra du er igang! Jeg kviet meg masse for første sprøyte, men så gikk det helt av seg selv. Måtte bare bestemme for å stikke NÅ😁

Ja, endelig i gang 😁 Jeg stakk meg jo selv med Puregon i desember, så jeg har jo stukket meg selv før. Men det er jo 2 mnd siden, men helt sikkert på at jeg kommer godt inn i det ila neste uken. Men i morgen blir det at jeg bestemmer meg for å stikke NÅ 😅 Tror dere blir verre av å stikke sakte inn. 

6 timer siden, Safira07 skrev:

Så bra at endelig mensen bestemte seg for å dukke opp 😀 Blir spennende med oppstart! :) 

Ja, hurra 👏 Kom jo på 13DPO, så det er jo innenfor det etter en eggløsning. Selv om jeg gjerne skulle vært foruten den eggløsningen 🙊 Veldig spennende med oppstart, jeg er såååå klar 😊👏

8 timer siden, prøverpåny skrev:

Hurra for at du endelig er i gang!! 👏

Ja, hurra hurra 👏👏 Klar som et egg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkingen går aldeles utmerket 🙏  Kan ikke si at jeg kjenner noen BV av Menopur. Kjenner jeg ble litt «blåmerke-øm» av stikket fra i dag tidlig. Fra i morgen av skal jeg begynne med Orgalutran. Mer spent på denne, da den ser ut som Klexane-sprøyter i størrelse 😬😬 Formen er ikke på topp, tredje forkjølelsen på halvannen måned kom i helga. Tror det er fordi jeg er psykisk sliten og at jeg ikke har så mye å gå på - drømmeforhold for herr og fru virus med andre ord. 

Lag dere en god uke, med-prøvere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...