Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, Safira07 skrev:

Blir spennende å se om du tester positivt om en ukes tid😀 Krysser fingrene for at dette går veien🤞

Alle forhold ligger nå sånn sett til rette, men litt flaks må man jo også ha oppi alt 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli ganske lei denne evinnelige murringen i livmor-området som dukker opp med jevne mellomrom i løpet av en dag. Nesten sånn at jeg savner den litt når den er ikke er der, så hyppig kommer den. En positiv test føles veldig fjernt for meg, nesten så jeg tror at jeg aldri kommer til å oppleve det. Jeg er vant med at testene er negative. Jeg ble jo meget glad for en «falsk positiv» EL-test etter Ovitrelle - er det  liksom sånn en EL-test skal se ut? Får jeg en positiv test, så kan det murre så mye det vil, men er det bare diverse tegn mellom EL og IKM, så føles det ikke verdt det på samme måten.

Var på matbutikken i ettermiddag og da stakk det skikkelig til i venstre del av rumpa og nedre korsrygg med stråling til området rundt. Ønsketenkning er bekkenløsning (ikke at det er noe jeg tror man egentlig vil ønske seg 😬😬), lest på noen forum at det er flere som har fått det meeeget tidlig. Kanskje kanskje? 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ekstra tungt om dagen. I går fikk jeg vite at ei venninne er gravid og i dag fikk jeg vite at ei jobb-venninne er gravid med nr 2... Puuuh. Fikk ikke sove er sekund i natt, jeg har begynt å under på om jeg kanskje aldri får bli mamma? Det gjør meg veldig trist å tenke på. Det føles så sinnsykt urettferdig 😢😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tungt når det virker som alle andre blir gravide uten om en selv 😕 Jeg sier til meg selv at det skjer til slutt og vi må ha troa❤️ Når begynner det virkelig å nærme seg testdagen din. Kan jo hende det er noe som skjer allerede☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Safira07 skrev:

Det er tungt når det virker som alle andre blir gravide uten om en selv 😕 Jeg sier til meg selv at det skjer til slutt og vi må ha troa❤️ Når begynner det virkelig å nærme seg testdagen din. Kan jo hende det er noe som skjer allerede☺️

Håper inderlig at det skjer en dag for oss også, men det føles som en ganske fjern drøm nå. Alt jeg er vant med er blenda tester, skjønner ikke at en test noensinne kommer til å bli positiv. Den dagen vil jeg bli veldig glad og veldig sjokkert, tror jeg. Litt vanskelig å tenke på at dette er første reelle prøveperiode også (hvor det faktisk har vært en EL). I mitt hode har vi prøvd i en liten evighet (men det er jo faktisk «bare» et halvt år). 

Alt håp er ikke borte før mensen kommer, men jeg har ikke så stor tro igjen på at det gikk denne gangen (rart det der, en morgen er jeg helt sikker på at dette gikk, en annen dag føler jeg på hele meg at dette gikk ikke). Temperaturen holder seg høy, mensen har ikke kommet og den murringen/stikkingen holder fortsatt på. Murrer i livmor-området, også kjenner jeg på noe murring/stikking av og til nedover mot begge lyskene og noe på venstre side helt nederst i magen. Mitt store ønske er at dette betyr at livmoren utvider seg, det gule legemet jobber i venstre eggstokk og at det er ligamentene som strekker seg som er årsaken til det jeg kjenner på i mot lyskene. Håper håper ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Håper inderlig at det skjer en dag for oss også, men det føles som en ganske fjern drøm nå. Alt jeg er vant med er blenda tester, skjønner ikke at en test noensinne kommer til å bli positiv. Den dagen vil jeg bli veldig glad og veldig sjokkert, tror jeg. Litt vanskelig å tenke på at dette er første reelle prøveperiode også (hvor det faktisk har vært en EL). I mitt hode har vi prøvd i en liten evighet (men det er jo faktisk «bare» et halvt år). 

Alt håp er ikke borte før mensen kommer, men jeg har ikke så stor tro igjen på at det gikk denne gangen (rart det der, en morgen er jeg helt sikker på at dette gikk, en annen dag føler jeg på hele meg at dette gikk ikke). Temperaturen holder seg høy, mensen har ikke kommet og den murringen/stikkingen holder fortsatt på. Murrer i livmor-området, også kjenner jeg på noe murring/stikking av og til nedover mot begge lyskene og noe på venstre side helt nederst i magen. Mitt store ønske er at dette betyr at livmoren utvider seg, det gule legemet jobber i venstre eggstokk og at det er ligamentene som strekker seg som er årsaken til det jeg kjenner på i mot lyskene. Håper håper ❤️

Jeg håper så inderlig på at det klaffer for dere snart❤️ Da jeg har vært gravid tidligere(selv om jeg mistet), så var murringer en av de første tegnene på graviditet, så det er fullt mulig. Dessverre kan det også være tegn på mens, men ofte så kjenner man forskjeller hvis man ikke har opplevd det ved mens før :) Så krysser for at det er en graviditet🤞 Du får tenke at uansett hva svaret er i morgen så er ikke håpet ute. Krysser alt jeg har for at det lyser et kryss eller doble streker i morgen på testen!

Endret av Safira07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Safira07 skrev:

Jeg håper så inderlig på at det klaffer for dere snart❤️ Da jeg har vært gravid tidligere(selv om jeg mistet), så var murringer en av de første tegnene på graviditet, så det er fullt mulig. Dessverre kan det også være tegn på mens, men ofte så kjenner man forskjeller hvis man ikke har opplevd det ved mens før :) Så krysser for at det er en graviditet🤞 Du får tenke at uansett hva svaret er i morgen så er ikke håpet ute. Krysser alt jeg har for at det lyser et kryss eller doble streker i morgen på testen!

Takk for at du har et håp for oss ❤️ Jeg synes det er annerledes murring (og stikking) denne gangen sammenlignet med tidligere sykluser, tidligere tror jeg det bare har vært på ene siden (til tross for ingen EL). Nå er det på ene siden helt nederst, midt i helt nederst og lyskene. Så håper jo at det er er godt tegn ❤️ Men nå har jeg dyttet i meg både Letrozol, Puregon og Ovitrelle denne syklusen, så håper ikke det er alle de hormonene som tuller med meg.  

Jeg skal ikke teste noe før på torsdag 😬 Mulg jeg har skrevet feil tidspunkt tidligere, men gyn sa 3/1, så ds forholder jeg meg til den datoen. Synker temperaturen før da, så ver jeg nå uansett hva som er på gang 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Patriotpaula skrev:

Takk for at du har et håp for oss ❤️ Jeg synes det er annerledes murring (og stikking) denne gangen sammenlignet med tidligere sykluser, tidligere tror jeg det bare har vært på ene siden (til tross for ingen EL). Nå er det på ene siden helt nederst, midt i helt nederst og lyskene. Så håper jo at det er er godt tegn ❤️ Men nå har jeg dyttet i meg både Letrozol, Puregon og Ovitrelle denne syklusen, så håper ikke det er alle de hormonene som tuller med meg.  

Jeg skal ikke teste noe før på torsdag 😬 Mulg jeg har skrevet feil tidspunkt tidligere, men gyn sa 3/1, så ds forholder jeg meg til den datoen. Synker temperaturen før da, så ver jeg nå uansett hva som er på gang 😫

Ja man vet aldri når man tar så mye hormoner, så det beste er selvfølgelig å vente å se. Selv om det er veldig vanskelig i prøveperioden!😆

Åja du har kanskje sagt at du skulle vente litt lenger. Fikk for meg at det var på nyttårsaften :P Men greit å vente til gyn, sier du skal teste, for da er du sikker. Og som du sier så ser du mye på termping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tempkurven at det ikke blir nødvendig å teste 😭😓😫 Nedtur! Skuffet ja, men føler jeg har klart å ikke bli overbevist om at testen kom til å bli positiv selv om det inntraff en eggløsning. Meget inneforstått med at selv om alt ligger til rette for en graviditet med eggløsning og samleietidspunkt, så er det jo bare en viss prosent sjanse for at det skal klaffe. Så jeg er skuffet, men fattet.

Sov ingenting natt til i går, tre timer etter jobb i går ettermiddag (kjempesmart.. eller ikke), sovnet en gang etter to i natt og var oppe igjen klokken fem (skulle på jobb). Mulig at kroppen er ganske forvirret, men tviler på at det gir så kraftig utslag på tempkurven. Har gått med tampong i som føre var på jobb i dag, men ingen tante har kommet enda. Selv om jeg har vært sikker på at hun har kommet flere ganger. Puppene ble også plutselig ikke så ømme lenger, dette skjedde i løpet av side halvdel i går/i natt.

Jaja, bedre lykke neste år ✌🏼🎆🎇

25B5D753-13DE-41DF-B3A4-89D523AC28E8.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, bondekone skrev:

Å så kjedelig😕 håper det kun er en dipp, men skjønner du mister håpet da😢

Er det mulig? At det kan være en mangel på søvn-dipp? 😬 Svaret får jeg vel i morgen 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Er det mulig? At det kan være en mangel på søvn-dipp? 😬 Svaret får jeg vel i morgen 😓

Tempdipp kan man få (noen mener jo man får det når egget fester seg)☺ men i og med du har sovet dårlig, er det kanskje ikke så nærliggende. Jeg pleier å få høyere temp når jeg sover urolig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Tempdipp kan man få (noen mener jo man får det når egget fester seg)☺ men i og med du har sovet dårlig, er det kanskje ikke så nærliggende. Jeg pleier å få høyere temp når jeg sover urolig....

Hadde uansett blitt altfor langt uti syklusen ift EL. Mensen kom uansett i sted, rett før nyttårsmiddagen, så da ble det litt alkohol på meg i kveld også 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hadde uansett blitt altfor langt uti syklusen ift EL. Mensen kom uansett i sted, rett før nyttårsmiddagen, så da ble det litt alkohol på meg i kveld også 😊

God du er til å se på det lyse og, kos deg med alkohol, måtte 2019 innebære to streker🎊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

God du er til å se på det lyse og, kos deg med alkohol, måtte 2019 innebære to streker🎊

Takk ❤️ Det hjelper jo ikke å legge seg ned, det hjelper ikke for noenting. Da kan man likeså godt gjøre det beste ut av det 😊 Usikker på veien videre, tenker jeg tar kontakt med klinikken på onsdag om jeg skal begynne med letrozol igjen den dagen (som blir tredje syklusdag) eller hva gyn tenker :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre plan blir dobbel Letrozol. Ultralyd neste uke for å sjekke ståa 🤞🏻

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Videre plan blir dobbel Letrozol. Ultralyd neste uke for å sjekke ståa 🤞🏻

Blir spennende :) Det er nok dobbel letrozol som gjør susen😄 Drar du på UL når du er på CD 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...