Gå til innhold

SÅ jævla umulig å få seg knull på byen uten penger. Lei av sexkjøpsloven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
3 hours ago, Peter007 said:

Hehe, nå er ikke målet mitt at noen skal være enige med meg.  

Nei, det tror jeg faktisk på.

 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg ikke har kjæreste eller aldri har hatt sex er pga at jeg har måttet konsentrere meg på å overleve d daglige liv og ikke mange kvinner vil ha en mann med mine medisinske problemer. Hjalp heller ikke at jeg flyttet hjem i 6 år pga økonomien og sykepleierne jeg trenger hver dag så kunne ikke ta med kvinner hjem uten at d hadde blitt rart, om jeg hadde klart å gå på byen. Hadde jeg flyttet til en større by og tatt opp lån for behandlingen min kunne jeg kanskje hatt et annet liv men jeg klandrer jo selvfølelig ikke kvinner for at de går etter en partner som er kommet like langt i livet som dem.

Det er ikke min feil at jeg ble syk, men d er min feil at jeg lot d gå så langt at jeg prøvde å gjøre slutt på alt ved å ikke snakke om d. Ville ikke være en blodsuger for familie og venner. Jeg vet nøyaktig hva jeg mangler for at jeg kunne hatt et bedre liv og penger ville ikke hjulpet meg når jeg på et tidspunkt hadde det bedre enn noensinne før jeg ble syk. Men var psykisk skaddet nok til å tro jeg var for stygg til å bli elsket fordi jeg forberedte aldri følelsene mine når jeg begynte å se bra ut. Jeg hørte ikke på de positive ordene som kom og holdt fast ved at jeg var en verdiløs gris slik jeg hadde blitt fortalt i 18 år først.. 

Her er d beste tipset jeg kan gi til friske mennesker som ikke får oppmerksomhet fra d motsatte kjønn. Om ALLE avviser deg, hver eneste interaksjon ikke går slik du ønsker. Er ikke det ikke alle andre det er noe feil med, men deg. Skriv en liste over nøyaktig hva du trenger for å ha et dårlig, nøytralt og bra liv. Ta avgjørelser basert på hva du vil ha uten at det krever tvang fra en annen person. Om du er redd for å starte samtaler uten å ha noe å s? Ikke skjemmes av d som opptar deg, snakk om det du vil og samtidig lytt til andre. Kanskje 8/10 ikke vil være interessert i d hele tatt, men du trenger bare 1 som ihvertfall aksepterer d og liker at du har noe du er opptatt av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, Snaskesnusken said:

Ja, kvinnen selger kroppen sin til mannen som kjøper den.. Eller vi kan heller si at han betaler leie for kroppen hennes. Du vet at kroppen er involvert i denne transaksjonen?

På lik linje med mange andre tjenesteytere må man bruke kroppen sin ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, Snaskesnusken said:

Noen mennesker er ikke i stand til å ta gode valg da de skader både seg selv og samfunnet. 

Dersom de skader samfunnet trer straffeloven inn. «Gode valg» er uansett høyst subjektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Dersom de skader samfunnet trer straffeloven inn. «Gode valg» er uansett høyst subjektivt.

Noen har verger, andre burde gjerne hatt verger da de havner i kasjotten til stadighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 hours ago, Støvkost said:

Venstresidens «vi» innbefatter dem selv og. Hvis individets rettighet til å gjøre hva det vil med så få moralske hindringer som mulig settes over alt annet så opererer man i et Ayn Rand-nihilistisk landskap der det gis mest plass til de som vil tilrøve seg så mye de kan på bekostning av de andre. Som moralsk norm ligger det nærmere evolusjonen enn kulturen, som jo er litt trist, såpass mange titusener av år senere.

Hvis man derimot ser verdien av samfunnskontrakten, statsdannelsen og lovverket så er det ikke mye mer som skal til før man kan diskutere prostitusjon på en måte som ikke slipper til den moralske intuisjonen som sier at noe er greit bare fordi mennesket har lyst til å gjøre det. Respekt for kvinner, da. Også en forutsetning. Pussig hvor ofte det er bare den biten som mangler (her peker jeg ikke, bare påpeker).

Du kan bruke så mange ord du vil, men du står uansett tilbake med nøyaktig det samme: En arrogant tro på at du vet bedre enn folk selv hva som er best for dem. Og en livsfarlig mentalitet som er en forutsetning for autoritære og totalitære regimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Noen har verger, andre burde gjerne hatt verger da de havner i kasjotten til stadighet. 

Bryter man loven har man en tendens til å havne i fengsel ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

På lik linje med mange andre tjenesteytere må man bruke kroppen sin ja.

Nei, salg av sex er ikke det samme som å kjøpe bananer på Rema. Dette vet du utmerket godt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Bryter man loven har man en tendens til å havne i fengsel ja.

Men da er de ikke i stand til å ta gode valg som ganger seg selv og samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
Just now, Snaskesnusken said:

Men da er de ikke i stand til å ta gode valg som ganger seg selv og samfunnet. 

Ikke alle enkeltvalg er gode valg. Det er ikke ensbetydende med at alle skal miste retten til å gjøre egne valg. Da blir det på populasjonsnivå gjort langt dårligere valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Ikke alle enkeltvalg er gode valg. Det er ikke ensbetydende med at alle skal miste retten til å gjøre egne valg. Da blir det på populasjonsnivå gjort langt dårligere valg.

Det ingen som snakker om at alle trenger verge her foruten om du nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
3 minutter siden, Snaskesnusken said:

Det ingen som snakker om at alle trenger verge her foruten om du nå da.

Man kan alltid argumentere for at folk gjør dårlige valg og at en ekspert kan gjøre det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, GiftMann38 skrev:

Man kan alltid argumentere for at folk gjør dårlige valg og at en ekspert kan gjøre det bedre.

Eller så kan vi oppføre oss og lære av våre feil. Å respektere kvinner som mennesker og ikke som en salgsvare er også et godt valg for fellesskapet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest litt, men ikke gadd ikke å lese hele tråden 

Uff, ts du fremstår bare bitter og lite sjarmerende. Det er nok ikke penger som er problemet her, men at du har null sjarm og virker som du bare ser på damer som et sexobjekt. Hadde du faktisk vært kjekk og sjarmerende, så hadde du neppe hatt problemer med å få deg et ligg. Jeg kjenner meg ikke igjen i det du sier i det hele tatt. Jeg og mine venninner går ikke etter de med mest penger og vi kjøper våre egne drinker selv. Bor i en sror by og aldri sett noen dra hjem fra byen i limo. Penger er ikke så viktig. At han er hyggelig, alminnelig kjekk og sjarmerende er viktigere

Prøv å smill, hver imøtekommende, ha sjarm, kle deg fint, respekter dama, så kanskje du får napp. Verste jeg vet er bitterpikker uten sjarm på byen, som surmuler hvis jeg ikke er interessert 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, GiftMann38 said:

Klassisk venstreside-retorikk: «Folk er ikke i stand til å ta selvstendige valg, vi som vet bedre må gjøre det for dem!»

Livsfarlig autoritær ideologi.

Ideelt sett er jeg for anarkisme, men når man tenker praktisk og på hvordan verden og mennesker faktisk fungerer, så er det veldig åpenbart at mennesker generelt tar dårlige valg og er inkompetente.

Jeg tenker at det som skiller oss er at du er mer naiv når det gjelder mennesker. Enten det eller at du synes det er en bra ting at idioter får formere seg fritt og ødelegge samfunnet slik det passer dem selv. 

Se bare brukerne på kg. Hvor mange av dem kunne du tenke deg kunne sitte med mye makt på stortinget, kunne vært leger eller ledere og gjort en bra jobb? For det er faktisk slik at den hjernedøde aktiviteten du ser på kg eksisterer i hodene til nettopp politikere, leger og ledere. Det du ser på kg representerer den gjennomsnittlige intelligensen i befolkningen. Det er den type dårlige forståelse av virkeligheten folk flest har. 

Synes du fortsatt det er en god ide å la apene drive samfunnet og gjøre som de vil? 

For min del skal jeg ikke ha barn i dette clusterfucket av en verden

Anonymkode: 24aa3...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, GiftMann38 said:

Ikke alle enkeltvalg er gode valg. Det er ikke ensbetydende med at alle skal miste retten til å gjøre egne valg. Da blir det på populasjonsnivå gjort langt dårligere valg.

Kan legge til at jeg ikke har sagt at jeg er den som ville tatt best valg for befolkningen, faktisk mener jeg det burde være hovedsaklig opp til mennesker med dypdekunnskap og overlegen intelligens og innsikt. Men da kommer vi raskt tilbake til problemet der mennesker som trekkes til den type stillinger ofte, også intelligente, er motivert av makt og ville bry seg mer om å holde på den, enn å drive menneskene fremover. Så egentlig er vi ganske fucka uansett hvordan vi gjør det. Når det er sagt, så er poenget mitt fortsatt at mennesker er generelt dumme og tar dårlige valg. Det betyr ikke at jeg har en god løsning på problemet. Kanskje en type "åpen" regjering drevet av kompetente mennsker, men der korrupsjon var vanskelige å gjennomføre 

Anonymkode: 24aa3...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
11 minutter siden, Snaskesnusken said:

Eller så kan vi oppføre oss og lære av våre feil. Å respektere kvinner som mennesker og ikke som en salgsvare er også et godt valg for fellesskapet. 

Det er ingen som har argumentert for slaveri så hvorfor du drar inn kvinner som «salgsvare» forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan legge til at jeg ikke har sagt at jeg er den som ville tatt best valg for befolkningen, faktisk mener jeg det burde være hovedsaklig opp til mennesker med dypdekunnskap og overlegen intelligens og innsikt. Men da kommer vi raskt tilbake til problemet der mennesker som trekkes til den type stillinger ofte, også intelligente, er motivert av makt og ville bry seg mer om å holde på den, enn å drive menneskene fremover. Så egentlig er vi ganske fucka uansett hvordan vi gjør det. Når det er sagt, så er poenget mitt fortsatt at mennesker er generelt dumme og tar dårlige valg. Det betyr ikke at jeg har en god løsning på problemet. Kanskje en type "åpen" regjering drevet av kompetente mennsker, men der korrupsjon var vanskelige å gjennomføre 

Anonymkode: 24aa3...99b

Det er ikke noen som har fått et ekspertvelde til å fungere uten enorme menneskelige konsekvenser så jeg er overrasket over at noen fremdeles ønsker å eksperimentere med dette.

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det er ingen som har argumentert for slaveri så hvorfor du drar inn kvinner som «salgsvare» forstår jeg ikke.

Du har selv sidestilt kjøp av sex som en vare. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...