Gå til innhold

SÅ jævla umulig å få seg knull på byen uten penger. Lei av sexkjøpsloven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, GiftMann38 skrev:

Du er dønn uredelig. Du går bort fra argumentene og begynner å diskutere person. Pføy!

Leste du ingenting av det jeg skrev? Det var da svært uredelig gjort.

Anonymkode: 1b413...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.7.2018 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Ok så er det uattraktivt, men hva koster det deg å gi deg 2 minutter med meg på do for eksempel? Nesten ingenting, trenger knapt ta av deg trusa liksom.  Men er det mulig å få det? Nei. Ikke i hele tatt en gang. 

Anonymkode: c9470...fc2

Om jeg skulen gjort dette på et utested måtte fyren vært ekstraordinær for at jeg skulle klart å overse at jeg hadde sex inne på et ekkelt do. Damer vil ha sex for å ha god og pirrende sex, ikke for å ofre seg for at en tilfeldig mann skal tilfredsstilles.

Anonymkode: 7266e...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et saklig svar,  skal lese dette. Dersom dette stemmer, så er det selvsagt et saklig argument for et forbud. På den andre siden har du organisasjoner som Amnesty som påpeker at forbud gjør forholdene klart verre for sexarbeiderne.

Kan også anbefale denne artikkelen som stiller problemstillingen i et ganske nyansert lys https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-kriminalitet-sex/heller-selje-sex-enn-a-jobbe-i-klesindustrien/466552

God kveld videre.

 

Anonymkode: c6350...87f

Jeg etterspør en tilbakemelding fra deg angående den siste linken som jeg la ut til deg angående menneskehandel og prostitusjon i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Støvkost skrev:

Det var ikke det vedkommende gjorde, ingenting i innlegget handlet om deg. Det handlet snarere om hvordan det ikke finnes en opphøyd posisjon hvorfra mennesket kan se på verden med et rasjonelt blikk blottet for egeninteresse.

Noe jeg synes er uredelig er å presentere argumenter som om de er bestanddeler i et mattestykke uten noen gang å gi til kjenne hva man selv føler om saken. Rasjonaliteten er som kjent følelsenes slave. Med mindre man er et troll, en edgelord eller en nihilist (og i alle tre tilfellene ikke er redd for å bruke rasjonaliteten i et irrasjonelt ærend) så er det like greit å legge alle korta på bordet. Man bryr seg om en sak fordi man bryr seg om den. Så man spørre seg selv hvorfor, og kreve et dønn ærlig svar.

Takk. Ja, det var dette det handlet om. Man må kjenne seg selv og vite hvorfor man mener som man gjør. Deretter kan man kanskje se på verden noe mer desinteressert og rettferdig. Men forsøk på det før man kjenner seg selv? Overhodet ikke. Da dras man ofte etter sine egne følelser som en vogn etter hester. Hvis man faktisk tror på fornuften så gjør man dette arbeidet før man tør mene så mye bastant.

Anonymkode: 1b413...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, GiftMann38 skrev:

Trafficking er forbudt. Det er en sak for politiet. Det er uredelig å blande trafficking med prostitusjon.

Resten av posten tyder på at du har store fordommer mot prostituerte.

Trafficing og prostitusjon henger sammen! På tide at du begynner å ta innover deg ny kunnskap: 

https://www.nrk.no/ho/xl/_-menneskehandel-er-moderne-slavehandel-1.12835225

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Trafficing og prostitusjon henger sammen! På tide at du begynner å ta innover deg ny kunnskap: 

https://www.nrk.no/ho/xl/_-menneskehandel-er-moderne-slavehandel-1.12835225

Jeg er en hore som elsker og få betalt for sex. Hvorfor hater du at jeg får betalt for sex? Er det vanskelig å respektere mennesker er det derfor? Jeg er ikke involvert i trafficking, - er det derfor jeg ikke kan ligge med dem jeg selv vil?

Det er trafficking involvert i bilvaskeri, servitører, kokker og i oppvasken, -  hvorfor går du på resturang selv om du kan risikere at servitøren er offer for trafficking? Fortell? Er det din avskyelige forakt mot horer og horekunder som gjør at du mener at trafficking er et argument mot prostitusjon og ikke mot resturangdrift?

Jeg har alltid lurt på hvor mennesker får sin forakt fra skjønner du. Etter din mening er din forakt medfødt eller tillært og hvorfor klarer ikke hjernen din å begrense din forakt mot medmennesker og deres egne private handlinger? Er unnskyldningen din at du er indoktrinert i hat og forakt, - er det slik du rettferdiggjør din forakt mot horekunder og horer? 

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, waco skrev:

Jeg er en hore som elsker og få betalt for sex. Hvorfor hater du at jeg får betalt for sex? Er det vanskelig å respektere mennesker er det derfor? Jeg er ikke involvert i trafficking, - er det derfor jeg ikke kan ligge med dem jeg selv vil?

Det er trafficking involvert i bilvaskeri, servitører, kokker og i oppvasken, -  hvorfor går du på resturang selv om du kan risikere at servitøren er offer for trafficking? Fortell? Er det din avskyelige forakt mot horer og horekunder som gjør at du mener at trafficking er et argument mot prostitusjon og ikke mot resturangdrift?

Jeg har alltid lurt på hvor mennesker får sin forakt fra skjønner du. Etter din mening er din forakt medfødt eller tillært og hvorfor klarer ikke hjernen din å begrense din forakt mot medmennesker og deres egne private handlinger? Er unnskyldningen din at du er indoktrinert i hat og forakt, - er det slik du rettferdiggjør din forakt mot horekunder og horer? 

Her er det mye rart å ta tak i. Lite rasjonelt innlegg du hostet opp. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Her er det mye rart å ta tak i. Lite rasjonelt innlegg du hostet opp. 

 

Fortell med dine egne ord hvorfor du hater horekunder og horer, - er det på grunn av trafficking?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Fortell med dine egne ord hvorfor du hater horekunder og horer, - er det på grunn av trafficking?

Dette er jo bare vås! Hva holder du på med mann? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, waco said:

Det er trafficking involvert i bilvaskeri, servitører, kokker og i oppvasken, -  hvorfor går du på resturang selv om du kan risikere at servitøren er offer for trafficking? Fortell? Er det din avskyelige forakt mot horer og horekunder som gjør at du mener at trafficking er et argument mot prostitusjon og ikke mot resturangdrift?

Dette stemmer ikke, i alle fall ikke i Norge. Ulovlige innvandrere er ikke det samme som trafficking-ofre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Dette er jo bare vås! Hva holder du på med mann? 

Jeg lurer på hvorfor du har forakt mot horer og horekunder?

Er det så vanskelig å svare på da? Min gjetting er at etter sexkjøpsloven i 2008 har befolkningen på grunn av den alminnelige forakt mot tapere gjort det mer legitimt å mislike prostitusjon og sexkjøp?

Stemmer det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex skrev:

Dette stemmer ikke, i alle fall ikke i Norge. Ulovlige innvandrere er ikke det samme som trafficking-ofre.

Det et ikke traffickingsofre i resturanger, bilvaskeri, massasjestudioer og i renhold, - er det det du forteller meg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, waco said:

Det et ikke traffickingsofre i resturanger, bilvaskeri, massasjestudioer og i renhold, - er det det du forteller meg?

Hvis du med massasjestudioer mener skjulte bordeller, kan jeg være enig i at det kan være trafficking-ofre som jobber der, som prostituerte. I de andre bransjene finnes det ikke trafficking-ofre i Norge, meg bekjent. Det må i så fall dreie seg om sjeldne enkelttilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, waco skrev:

Jeg lurer på hvorfor du har forakt mot horer og horekunder?

Er det så vanskelig å svare på da? Min gjetting er at etter sexkjøpsloven i 2008 har befolkningen på grunn av den alminnelige forakt mot tapere gjort det mer legitimt å mislike prostitusjon og sexkjøp?

Stemmer det? 

Nå må du slappe av. Denne aggresjonen og slepphendte bruken av ord som hat og forakt hører ingensteds hjemme. Det har vært sagt mye rart i denne tråden, men få, om noen, har gitt meg inntrykket av at de faktisk forakter prostituerte eller deres kunder.

Endret av Støvkost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, waco skrev:

Fortell med dine egne ord hvorfor du hater horekunder og horer, - er det på grunn av trafficking?

Hvor står ordet "hat" i innlegget til den du siterer? Lær deg å argumentere, skulle visst blitt på skolen i stedet for å blitt hore.. 

Anonymkode: a5ed2...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg etterspør en tilbakemelding fra deg angående den siste linken som jeg la ut til deg angående menneskehandel og prostitusjon i Norge. 

Jeg kan gi dette ett siste svar.

Du kommer med en bombastisk påstand om at flesteparten av sexarbeiderne arbeider under tvang, en påstand som du ikke underbygger med noe som helst annet enn synsing og personlig overbevisning. En lenke som viser til et større enkelttilfelle av menneskehandel i Norge, underbygger ikke din påstand. Det er ingen som har sagt at menneskehandel ikke er ufyselig eller at det ikke er et problem. Jeg er ingen vegg, du får gjerne argumentere konkret og saklig for denne påstanden, men dra ikke sammenhenger og konklusjoner ut av løse lufta.

Anonymkode: c6350...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan gi dette ett siste svar.

Du kommer med en bombastisk påstand om at flesteparten av sexarbeiderne arbeider under tvang, en påstand som du ikke underbygger med noe som helst annet enn synsing og personlig overbevisning. En lenke som viser til et større enkelttilfelle av menneskehandel i Norge, underbygger ikke din påstand. Det er ingen som har sagt at menneskehandel ikke er ufyselig eller at det ikke er et problem. Jeg er ingen vegg, du får gjerne argumentere konkret og saklig for denne påstanden, men dra ikke sammenhenger og konklusjoner ut av løse lufta.

Anonymkode: c6350...87f

Bombastisk påstand? Den kommer vel fra deg da du hevder at dette er en myte. Jeg sa at flertallet ikke er frivillig prostituerte. Artikkelen viser at menneskehandel også forekommer i Norge som har en klar sammenheng med prostitusjon!

Linken din fra forskning.no er ikke en gyldig kilde forresten. 

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det samme kan man si i mange andre yrker, uten at de blir forbudte av den grunn.

Denne tilbakemeldingen din var så tåpelig at jeg faktisk begynte å le.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Overrasket skrev:

Ikke alle liberalistiske prinsipper må på død og liv følges slavisk og religiøst til enhver tid. Nøkkelen til å både være liberal og å være noe mer en populistisk liberalist som er væpnet med mange billige poeng, er å ikke anse egne verdier for absolutte og ukrenkelige i alle mulige tilfeller. En gjennomtenkt liberalist er åpen for at egne verdier ikke alltid er de mest rette verdiene i enhver situasjon. 

Min frihet stopper der din begynner. Det betyr at min frihet til å kjøpe sex stopper der den direkte eller indirekte bidrar til at andres frihet begrenses. Du forutsetter at samtlige sexselgere alltid er frivillige tilbydere, men vi vet at det er et stort innslag av ufrivillighet i markedet.

Dersom vi da er gjennomtenkte liberalister, og legger til grunn at det er en overveldende sannsynlighet for at en sextransaksjon ikke er aboslutt frivillig fra begges side, ser vi at liberale prinsipper forteller oss at vi ikke har frihet til å kjøpe sex.

Men de som kjøper av ufrivillige er jo sex forbrytere, det er moderne slaveri. Om det er ei som står på gata for en 500lapp per 30 min har nok dessverre ofte bakmenn som politiet ikke arresterer fordi de tenker folk i miljøet får som de fortjenner. Venninna av kona mi med 2 leiligheter, 600 tusen etter skatt i året og jobber bare 8-12 timer i strekk om hun får 10-15 tusen, jeg lover deg en mer fri kvinne har jeg aldri møtt. Hun har også studert psykologi for å trene menn til å gå på ordentlig date hvor de betaler selv om d ikke blir sex da hun bruker d både som karakter men også lære dem å bli komfortabel med sex. Til og med hatt lange forhold og er nå sammen med en mann i rullestol, han kan heldigvis fortsatt ha sex, men hun har tenkt å fortsette i minst 5 år til. Før d blir snakk om å stifte familie og vil starte egen klinikk da hun vet dette ikke er noe hun vil gjøre alene for alltid, d er stort marked og hun vet flere land vil begynne å legalisere så vil hun starte praksis i flere land. Hun vil gi kvinnene både en utdanning og mulighet for å kan være økonomisk uavhengig. 

Hun klarer ikke å skjønne hvorfor folk enten putter henne i bås som offer eller kriminell

Anonymkode: 32571...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...