Gå til innhold

SÅ jævla umulig å få seg knull på byen uten penger. Lei av sexkjøpsloven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, waco said:

 Stortinget har bestemt at tidligere ofre for menneskehandel skal anses som en sosial gruppe i relasjon til flyktningedefinisjonen. Dette fremgår av utlendingsloven § 30 bokstav b. Dette er også lagt til grunn i FNs høykommissær for flyktningersanbefalinger om ofre for menneskehandel. Dette innebærer at de kan oppnå asylstatus i Norge forutsatt at øvrige vilkår for beskyttelse er oppfylt.

 

Ja. og så......?

Anonymkode: 34d0f...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. og så......?

Anonymkode: 34d0f...b87

Si meg, - vil du ikke forstå eller forstår du bare ikke med vilje? La meg forklare, - før 1975 behøvde vi ingen FN høykommissær for flyktninger for å lage kvoter for flyktninger. Alle vet jo at menneskehandel kommer på grunn av at mange mennesker ikke har lovlig adgang til vesten. 

Hvis du ikke forstår det eller visste det, bør du skjønne det når jeg forklarer det til deg. Man behøvde ingen asylstatus tidligere for å bo i norge.

Bare si ifra om du vil at jeg skal forklare en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, waco said:

Si meg, - vil du ikke forstå eller forstår du bare ikke med vilje? La meg forklare, - før 1975 behøvde vi ingen FN høykommissær for flyktninger for å lage kvoter for flyktninger. Alle vet jo at menneskehandel kommer på grunn av at mange mennesker ikke har lovlig adgang til vesten. 

Hvis du ikke forstår det eller visste det, bør du skjønne det når jeg forklarer det til deg. Man behøvde ingen asylstatus tidligere for å bo i norge.

Bare si ifra om du vil at jeg skal forklare en gang til?

OMG!  Jeg gir opp.

Anonymkode: 34d0f...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...