Gå til innhold

SÅ jævla umulig å få seg knull på byen uten penger. Lei av sexkjøpsloven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er kjekk og sjarmerende men hjelper ikke en dritt når det er typene uten sperre på kortene sine alle damene svermer rundt.  Prostitusjonen er jo like reeell nå som før,  bare at det bare er de skikkelige rike pappa betaler gutta som får benytte seg av det. Prostitusjon har alltid vært en vanlig i alle tider, det har vært den mest vanlige måten for vanlige menn å få sex på. Hvorfor har vi et lovverk som sørger for at mange menn kommer til å bli evige jomfruer når de ikke kan kjøpe det? Hvorfor er det etisk forsvarlig?

Anonymkode: c9470...fc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Alina82 skrev:

Hvis du er kjekk og sjarmerende som du sier , hvorfor må

du da kjøpe sex ?

Ja sa det jo nettopp. Det er pengene det står på. Damene drar bare hjem med gutta som drar i limmo og spanderer på hele venninegjengen deres. Damer foretrekker penger over sex, det vet du like godt som meg. 

Anonymkode: c9470...fc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lol, nei det stemmer ikke. Jeg er en jente på 24, ville aldri blitt med en stygg fyr bare fordi han hadde penger, ville heller valgt han kjekke blakke. Tviler på at du er så kjekk som du sier for å være ærlig. 

Anonymkode: 9e11d...304

Så alle med penger må være støgge da eller? de kan vel både ha penger og et ok utseende. men det er pengene som skiller dem fra meg. og mus er ikke billig.

Anonymkode: c9470...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Drakan skrev:

Kanskje damer ikke er interessert fordi du ikke behandler dem som mennesker, og oppfører deg som du har krav på sex om du skulle ha penger? Penger har faen ingenting å si, oppfør deg om du er en voksen mann, så får du kanskje en dame. ._.

Vil jo ikke ha dame. Vil bare ha sex

Anonymkode: c9470...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så alle med penger må være støgge da eller? de kan vel både ha penger og et ok utseende. men det er pengene som skiller dem fra meg. og mus er ikke billig.

Anonymkode: c9470...fc2

Ville ikke blitt med en fyr i limmo uansett hadde blitt for kæksy(eller hvordan det skrives) sikker som den som skriver under her at det er måten du oppfører deg på. Du virker jo desp siden du må legge ut det her på et kvinneforum. Og desperasjon vises også godt og er usjarmerende.

Anonymkode: 9e11d...304

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol, nei det stemmer ikke. Jeg er en jente på 24, ville aldri blitt med en stygg fyr bare fordi han hadde penger, ville heller valgt han kjekke blakke. Tviler på at du er så kjekk som du sier for å være ærlig. 

Anonymkode: 9e11d...304

Hva med oss som både er stygge og blakke? Faens feminister.

Anonymkode: 3f5e9...455

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løgn! Enten juger du og er langt fra kjekk og sjarmerende, og det er hvertfall løgn at damene bare går etter menn som spanderer på de! Faktisk er det mange damer som skyr nettopp sånne menn fordi det er motbydelig at noen tror de bare kan kjøpe kvinner på den måten, nettopp derfor så tar mange imot drinkene og sier hade når kvelden er over fordi man kan ikke bytte penger mot sex! Det er ikke ok og ikke noe en mann skal forvente i det hele tatt! Ja kommer man godt over ens og har lyst så, men om man ikke har lyst så kan faktisk ikke menn kjøpe til seg den lysten, da blir det tvang og umoralsk! 

Og du sitter her å sier at du skulle ønske det ikke var straffbart å kjøpe en prostituert som er forpliktet til å gi deg sex fordi du har penger? For da hadde du kjøpt sex? Eier du ikke moral i det hele tatt? Du mener at uansett om en kvinne ikke har lyst på deg ellers så skal du få kreve sex fra hun mot penger? For et menneskesyn du har! Vit også at ved å kjøpe sex bidrar du til å opprettholde et forjævlig kvinnesyn, trafficking og tvang og rusbruk. 

Så ja, løgn! Du er IKKE sjarmerende med det synet i det hele tatt! Ikke rart damene skyr unna deg. De merker vel at du har stygt syn på kvinner og tror at sex er din rett (det er det ikke!). Og hvis du har penger til å kjøpe horer så har du vel penger til å spandere en øl på en dame du har god tone med også, så hun kanskje sitter å holder deg med selskap litt til, så blir dere kanskje kjent, og kaanskje er hun singel og kaaanskje hun får sansen for deg og sier ja til en date en annen dag om du ber hun - sånn som vanlige hyggelige og sjarmerende folk blir kjent på byen. 

Anonymkode: b90f3...63d

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, heipådegsann skrev:

Jeg kjenner ingen damer som er sammen med menn som kjører limmo og har for vane å spandere på hele veninnegjengen deres. Hvilke utesteder er det egentlig du henger på? 😂

For all del. Goddiggers eksisterer åpenbart. Men de fleste damer er faktisk sammen med helt vanlige menn med sperre på kortene sine.

Men at du omtaler damer som en vare og ikke som mennesker kan ha noe med hvorfor damer ikke vil ha deg å gjøre. Jeg finner det ihvertfall særdeles uattraktivt.

Ok så er det uattraktivt, men hva koster det deg å gi deg 2 minutter med meg på do for eksempel? Nesten ingenting, trenger knapt ta av deg trusa liksom.  Men er det mulig å få det? Nei. Ikke i hele tatt en gang. 

Anonymkode: c9470...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kjekk og sjarmerende men hjelper ikke en dritt når det er typene uten sperre på kortene sine alle damene svermer rundt.  Prostitusjonen er jo like reeell nå som før,  bare at det bare er de skikkelige rike pappa betaler gutta som får benytte seg av det. Prostitusjon har alltid vært en vanlig i alle tider, det har vært den mest vanlige måten for vanlige menn å få sex på. Hvorfor har vi et lovverk som sørger for at mange menn kommer til å bli evige jomfruer når de ikke kan kjøpe det? Hvorfor er det etisk forsvarlig?

Anonymkode: c9470...fc2

Har du tenkt på å finne damer et annet sted??

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok så er det uattraktivt, men hva koster det deg å gi deg 2 minutter med meg på do for eksempel? Nesten ingenting, trenger knapt ta av deg trusa liksom.  Men er det mulig å få det? Nei. Ikke i hele tatt en gang. 

Anonymkode: c9470...fc2

Hahaha jeg skjønner du sliter. Og det har ingenting med penger å gjøre. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med oss som både er stygge og blakke? Faens feminister.

Anonymkode: 3f5e9...455

De stygge å blakke får seg ikke det de vil på byen desverre, kun hvis jenta har ekstreme ølbriller. Men hvis dere bare er ute etter fitta så får alle seg noe på byen. Du skal være særdeles fæl både personlighetsmessig og ustseendesmessig for å ikke få seg noe på byen. 

Anonymkode: 9e11d...304

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rotemor skrev:

Har du tenkt på å finne damer et annet sted??

 

Hvor da?

Anonymkode: c9470...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...