Gå til innhold

SÅ jævla umulig å få seg knull på byen uten penger. Lei av sexkjøpsloven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør deg sjarmerende, TS? Det lurer jeg på. Du virker ikke spesielt sjarmerende. Lurer ogs veldig på om du e så kjekk som du skal ha det til :engel:

Anonymkode: c125d...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Hvorfor det? Det er da innlysende at ingen er enig med deg. 

Les mine innlegg så ser du hva jeg mener. Jeg har opplyst at det er betraktninger. Det trenger ikke være mine meninger. Jeg opplyste ganske klart I første innlegget hva som er mine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peter007 skrev:

Les mine innlegg så ser du hva jeg mener. Jeg har opplyst at det er betraktninger. Det trenger ikke være mine meninger. Jeg opplyste ganske klart I første innlegget hva som er mine meninger.

Jeg har lest innleggene dine og besvart deg deretter! Det kommer meget tydelig frem at du vil endre denne loven men argumentene dine holder ikke mål. Det er ikke mulig å være mot utnyttelse og kjøp av mennesker på samme tid som du vil endre loven slik st du kan kjøpe sex. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Fluffe said:

Horer koster penger og du har ett sperret kort. Slutt å syt :P

Ja, hadde du tenkt å stikke fra regningen? Etter det jeg har hørt, pleier horer å ta betalt før jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2018 at 11:49 PM, AnonymBruker said:

Er kjekk og sjarmerende men hjelper ikke en dritt når det er typene uten sperre på kortene sine alle damene svermer rundt.  Prostitusjonen er jo like reeell nå som før,  bare at det bare er de skikkelige rike pappa betaler gutta som får benytte seg av det. Prostitusjon har alltid vært en vanlig i alle tider, det har vært den mest vanlige måten for vanlige menn å få sex på. Hvorfor har vi et lovverk som sørger for at mange menn kommer til å bli evige jomfruer når de ikke kan kjøpe det? Hvorfor er det etisk forsvarlig?

Anonymkode: c9470...fc2

Haha.....joda men selv om fartgrensen er 90 på motorveien så er du klar over at det er mange som kjører i både 100 og 120 eller? 

Det er et stort mannfolk overskudd i Norge (16 av 18 fylker)...så hvorfor skal de velge den mest fattige egentlig? 
Har du vært med å stemme på innvandrings vennlige partier i alle år, så har du god konkurranse med dagens importerte generasjon av Muhammed og Ali også. 

Ser ikke helt hva du forventer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, T-Rex skrev:

Ja, hadde du tenkt å stikke fra regningen? Etter det jeg har hørt, pleier horer å ta betalt før jobben.

De tar sikkert depositum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Snaskesnusken said:

De tar sikkert depositum.

De tar hele betalingen på forhånd. Kundene er veldig ofte mye mindre interessert i å betale etterpå, av en eller annen mystisk grunn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg synes du virker veldig bitter og sytete TS så kanskje ikke rart du ikke klarer å sjekke opp noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, T-Rex skrev:

De tar hele betalingen på forhånd. Kundene er veldig ofte mye mindre interessert i å betale etterpå, av en eller annen mystisk grunn.

Hmm.. meget mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg har lest innleggene dine og besvart deg deretter! Det kommer meget tydelig frem at du vil endre denne loven men argumentene dine holder ikke mål. Det er ikke mulig å være mot utnyttelse og kjøp av mennesker på samme tid som du vil endre loven slik st du kan kjøpe sex. 

Vi blir nok ikke enige. Jeg skriver ikke alltid bare om mine synspunkter. Jeg har IKKE et snevert syn, og ser mennesker forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snaskesnusken said:

Hmm.. meget mystisk.

Rart det der ja, med tanke på at det egentlig blir det samme som å gå til fysioterapeuten. Og der betaler man jo etter behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peter007 skrev:

Vi blir nok ikke enige. Jeg skriver ikke alltid bare om mine synspunkter. Jeg har IKKE et snevert syn, og ser mennesker forskjellig.

Du kan bare snakke for deg selv, Petter. Jeg synes du opptrer veldig vinglete i din argumentasjon og hopper fra det ene til det andre. Du bør bli enig med deg selv før du forventer at andre skal kunne si seg enig med deg.

Det er ikke mulig å være både for og i mot kjøp og salg av kvinner og barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex skrev:

Rart det der ja, med tanke på at det egentlig blir det samme som å gå til fysioterapeuten. Og der betaler man jo etter behandlingen.

Hvilken fysioterapeut går du til? Lite happy ending der jeg har vært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Hvilken fysioterapeut går du til? Lite happy ending der jeg har vært..

Med egentlig mente jeg at en del liker å argumentere for at prostitusjon er som en hvilken som helst annen jobb. Fysioterapi ligger nært, siden det dreier seg om behandling av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, T-Rex skrev:

Med egentlig mente jeg at en del liker å argumentere for at prostitusjon er som en hvilken som helst annen jobb. Fysioterapi ligger nært, siden det dreier seg om behandling av kroppen.

Ah, ok. Jeg trodde at du dro en spøk så jeg prøvde å være morsom tilbake🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det noen som fikk med seg debatten I pressen for et år eller to om damen som solgte sex som sitt eget firma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peter007 skrev:

Var det noen som fikk med seg debatten I pressen for et år eller to om damen som solgte sex som sitt eget firma? 

Har du fått med deg noe som kalles for trafficking? To damer i nettavisen er ikke et argument som kan forsvare argumentene dine for endring av loven. 

 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Trafficking

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
1 hour ago, Snaskesnusken said:

Nei, sex er ikke en vare på lik linje som alt annet. Kjøp og salg av mennesker er ikke likestilt med å handle bananer på Rema. Det skjønner sikkert du også.

Det er ikke kjøp og salg av mennesker, det er kjøp og salg av tjenester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...