Gå til innhold

Januar-Februar 2019


Puffin

Anbefalte innlegg

1 time siden, tuppelene skrev:

Nei, så langt har jeg ikke tenkt enda.. må nok Google litt ang madrasser. Er nok ikke noe standard mål på denne eller din kurv tenker jeg.... men mye kan jo fikses så det passer🤞🏻 Håper jeg. 

Ja, ordner seg nok 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, LineG skrev:

Takk for det! Like nervepinende hver gang før man skal på det si😅 lov å håpe at man kan se kjønnet i morgen ? 🙈🙊

Krysser fingrene for at h*n ligger slik at det ikke er tvil😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tuppelene skrev:

Krysser fingrene for at h*n ligger slik at det ikke er tvil😉 

Fikk faktisk til å se! Herlige lille menneske som er inni meg ❤

 

13 timer siden, Monta skrev:

Masse lykke til i morgen, @LineG! 😁

Tusen takk, det gikk kjempefint og har nå masse bilder pluss en liten video av lille i magen haha ❤ 

 

Noen som vil gjette på hvilket kjønn vi så i dag Da? 😅 han var rimelig sikker på hva det ble, og sa han ble overasket hvis det ikke ble det han sa til OUl og 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LineG skrev:

Fikk faktisk til å se! Herlige lille menneske som er inni meg ❤

 

Tusen takk, det gikk kjempefint og har nå masse bilder pluss en liten video av lille i magen haha ❤ 

 

Noen som vil gjette på hvilket kjønn vi så i dag Da? 😅 han var rimelig sikker på hva det ble, og sa han ble overasket hvis det ikke ble det han sa til OUl og 😛

Tipper gutt! 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LineG skrev:

Fikk faktisk til å se! Herlige lille menneske som er inni meg ❤

 

Tusen takk, det gikk kjempefint og har nå masse bilder pluss en liten video av lille i magen haha ❤ 

 

Noen som vil gjette på hvilket kjønn vi så i dag Da? 😅 han var rimelig sikker på hva det ble, og sa han ble overasket hvis det ikke ble det han sa til OUl og 😛

Tror også gutt 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, LineG skrev:

Fikk faktisk til å se! Herlige lille menneske som er inni meg ❤

 

Tusen takk, det gikk kjempefint og har nå masse bilder pluss en liten video av lille i magen haha ❤ 

 

Noen som vil gjette på hvilket kjønn vi så i dag Da? 😅 han var rimelig sikker på hva det ble, og sa han ble overasket hvis det ikke ble det han sa til OUl og 😛

Jeg tenker også gutt💙

Jeg har vært litt vinglete på om jeg ville ha ny UL før OUL, og i går bestemte vi oss.. så da blir det ny UL i morgen🤞🏻 Kun tre uker til OUL, men det er en uke lenger enn jeg orker å vente kjenner jeg. Håper vi også får vite kjønn🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tuppelene skrev:

@LineG utvendig UL i dag?

Jepp! Veldig fornøyd med der jeg var, ultralydklinikken.  Fikk tilogmed video 😍 jeg og har bare 3 uker til OUL men måtte bare sjekke at alt var okey etter at jeg var så dårlig osv 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monta skrev:

Tipper gutt! 💙

 

1 time siden, tuppelene skrev:

Jeg tenker også gutt💙

 

 

2 timer siden, Juni15 skrev:

Tror også gutt 💙

Ser ut til at dere kanskje har rett 🙊🙈💙 han var veldig sikker men sa han kunne ta feil så måtte ikke skylde på han hvis det ble jente og vi hadde handlet inn til gutt 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med en gutt @LineG ! Jeg syns det er helt knall å være guttemamma! :)

Her venter vi med all handling siden vi har en fra før. Blir ikke kjøpt så mye hvis det er en ny gutt som kommer, men blir det en jente så tar jeg null selvkritikk for shoppingen som følger.... ;)

Misunnelig på alle som skriver om god form. Ugh. 12+0 i morgen og kreperer snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb etter ferien.. Er så sykt rolig og lite å gjøre 😳 såå.. Bruker tiden på å planlegge alle innkjøp som skal gjøres, så må vi i butikken for å titte på noe av det før det evt kjøpes. Vogn, bilsete (står mellom tre som må testes i bilen, men så er planen å kjøpe enda en bil, så er usikker om vi trenger to seter🤔), vognpose, bedside crib, stellekommode, ammepute. Vi har begge bursdag noen måneder før termin, og dessuten er det jo jul rett før. Så tenker at noe av dette kan vi jo ønske oss. Også er det jo black friday i november 😬 Men kjenner det begynner å krible i lommeboka nå 🙈 Noen andre som har begynt å handle eller planlegge handlingen? Vil dere dele hva slags utstyr (hvilken vogn etc)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Juni15 skrev:

Tilbake på jobb etter ferien.. Er så sykt rolig og lite å gjøre 😳 såå.. Bruker tiden på å planlegge alle innkjøp som skal gjøres, så må vi i butikken for å titte på noe av det før det evt kjøpes. Vogn, bilsete (står mellom tre som må testes i bilen, men så er planen å kjøpe enda en bil, så er usikker om vi trenger to seter🤔), vognpose, bedside crib, stellekommode, ammepute. Vi har begge bursdag noen måneder før termin, og dessuten er det jo jul rett før. Så tenker at noe av dette kan vi jo ønske oss. Også er det jo black friday i november 😬 Men kjenner det begynner å krible i lommeboka nå 🙈 Noen andre som har begynt å handle eller planlegge handlingen? Vil dere dele hva slags utstyr (hvilken vogn etc)?

Nå skal ikke jeg ha før i januar men har smått begynnt å planlegge litt 😅 men som du sier, Black friday kommer jo.

Av vogn skal jeg nok ha Emmaljunga Mondial Deluxe,  må bare se og prøve den, hvis ikke blir det edge duo. Bilsete så har jeg bestemt meg for Recaro Privia hvis jeg får tak i den da den er best i test i forhold til isofix. 

Og så langt hadde jeg kommet 😂 skal skrive liste i kveld med ei veninne så får se om jeg kommer noen nærmere men hva og hvilke ting jeg vil har 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har BabyJogger City Elite fra førstemann og elsker den. Fantastisk kompakt og så lett å bruke både i by og i skogen. Elsker den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, LineG skrev:

Nå skal ikke jeg ha før i januar men har smått begynnt å planlegge litt 😅 men som du sier, Black friday kommer jo.

Av vogn skal jeg nok ha Emmaljunga Mondial Deluxe,  må bare se og prøve den, hvis ikke blir det edge duo. Bilsete så har jeg bestemt meg for Recaro Privia hvis jeg får tak i den da den er best i test i forhold til isofix. 

Og så langt hadde jeg kommet 😂 skal skrive liste i kveld med ei veninne så får se om jeg kommer noen nærmere men hva og hvilke ting jeg vil har 😅

 

Har jo selv termin i slutten av januar (25.), så har gooood tid 😂

Har selv tenkt Emmaljunga Edge Duo, men må se litt på den, teste den i bilen og sånt. Det sies at det er en bra vintervogn, men den er litt tung og tar mye plass i bilen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Juni15 skrev:

Har jo selv termin i slutten av januar (25.), så har gooood tid 😂

Har selv tenkt Emmaljunga Edge Duo, men må se litt på den, teste den i bilen og sånt. Det sies at det er en bra vintervogn, men den er litt tung og tar mye plass i bilen 😊

Viktig å få testet det ut :) vi har stor bagasje så vet Den ikke vil være et problem der, men må bare se at baggdelen er stor nok til vinterunge😅 blir mast på av både svigermor og mor om å huske å sjekke det 😂

Har dog kjøpt kommode alt da 😂 som er til lille. Kom over til halv pris så da måtte vi slå til nå! Gleder meg til å kjøpe mer 😂 har hentet to baby pakker d! En fra skoringen og en fra nameit ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Juni15 skrev:

Tilbake på jobb etter ferien.. Er så sykt rolig og lite å gjøre 😳 såå.. Bruker tiden på å planlegge alle innkjøp som skal gjøres, så må vi i butikken for å titte på noe av det før det evt kjøpes. Vogn, bilsete (står mellom tre som må testes i bilen, men så er planen å kjøpe enda en bil, så er usikker om vi trenger to seter🤔), vognpose, bedside crib, stellekommode, ammepute. Vi har begge bursdag noen måneder før termin, og dessuten er det jo jul rett før. Så tenker at noe av dette kan vi jo ønske oss. Også er det jo black friday i november 😬 Men kjenner det begynner å krible i lommeboka nå 🙈 Noen andre som har begynt å handle eller planlegge handlingen? Vil dere dele hva slags utstyr (hvilken vogn etc)?

Tror ikke jeg klarer å holde meg til november🙈 Vi skal se på bilsete i morgen, maxi cosi cabriofix som er på tilbud👍🏼 Av vogn skal vi ha Emmaljunga nxt90, men her må vi vente litt da den er dyyr😅 har også sett på bedsidecrib, seng og stellebord. Men er foreløpig gøy å bare gå å kikke😄 termin i slutten av januar🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym922 skrev:

Tror ikke jeg klarer å holde meg til november🙈 Vi skal se på bilsete i morgen, maxi cosi cabriofix som er på tilbud👍🏼 Av vogn skal vi ha Emmaljunga nxt90, men her må vi vente litt da den er dyyr😅 har også sett på bedsidecrib, seng og stellebord. Men er foreløpig gøy å bare gå å kikke😄 termin i slutten av januar🙈

Synes det er altfor mange barnevogner, til og med fra hvert merke 🙈 er så vanskelig å forstå hva som er de funksjonelle ulikhetene på de. Hva er det som gjør at dere tenker Emmaljunga nxt90? Har lest mye godt om den også, så har vurdert den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juni15 skrev:

Har jo selv termin i slutten av januar (25.), så har gooood tid 😂

Har selv tenkt Emmaljunga Edge Duo, men må se litt på den, teste den i bilen og sånt. Det sies at det er en bra vintervogn, men den er litt tung og tar mye plass i bilen 😊

Vi er på tanken på Emmaljunga Edge Duo. Det er litt synd at den er tung, men skal nok gå bra her vi bor. Slipper heldigvis og f.eks bære den opp 1-2 etasjer slik som ei venninne. Det nyttet ikke 😉 Gøy med planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juni15 skrev:

Synes det er altfor mange barnevogner, til og med fra hvert merke 🙈 er så vanskelig å forstå hva som er de funksjonelle ulikhetene på de. Hva er det som gjør at dere tenker Emmaljunga nxt90? Har lest mye godt om den også, så har vurdert den.

Ja det er for mye å velge mellom 🙈 Vi liker den fordi den blir liten og lett når den er lagt sammen (vi har stor bil, men hund også😅), teleskophåndtak for mannen som er 195, lun bagdel, vendbar sportsdel, svingbare hjul som kan låses så vidt jeg har skjønt👍🏼 Vi vil ha nxt90 outdoor med hjul så vi kan gå med i skogen. Også er den jo kjempefin😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...