Gå til innhold

Januar-Februar 2019


Puffin

Anbefalte innlegg

Bare meg? 😍 Gi en lyd!

Ventet mensen i dag og testet positivt på hele 12 tester... Termin er ca 10.02.19, men etter komplikasjoner sist må jeg ta planlagt keisersnitt og da havner jeg vel inn i januar sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 16.januar! Første gang jeg er gravid, veldig spent!! Og konstant redd for at det skal skje noe før uke 12..

Endret av Monta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31.jan. Hadde en MA tidligere i år, og kjenner det legger litt demper på gleden. Krysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Monta said:

Termin 16.januar! Første gang jeg er gravid, veldig spent!! Og konstant redd for at det skal skje noe før uke 12..

Skjønner godt bekymringen, prøv å tenk at det går faktisk bra for de aller fleste. :) Gratulerer! 😄

7 minutter siden, Strikkagenser said:

Termin 31.jan. Hadde en MA tidligere i år, og kjenner det legger litt demper på gleden. Krysser fingrene 🤞

Uff ja, det gjør vel at du ikke slipper gleden helt ut. Krysser fingrene for oss alle tre! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig 16.januar👌 beregnet ut fra TUL. Mensen var bare kluss så den kan man ikke gå etter... blir såååå spennende frem til januar!! Nesten så jeg begynner å bite negler igjen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Azumarill said:

:vinke: Hei! Annengangs ( forhåpentligvis ikke annenrangs :ler: ) gravid her, med foreløpig termin 12.01.19.

Gratulerer til alle, gøy å se at det endelig ble starta en tråd for oss (jeg har ikke turt :ninja:)

Definitivt ikke annenrangs! 😄

Jeg ble så hyper da jeg fikk positiv test at jeg måtte inn og se om det var noen gruppe. Trodde vi skulle bruke evigheter på å prøve men så satt den i pp4. DET var digg. Syns prøving er skikkelig stress. 🙄

8 hours ago, TeamWP said:

Foreløpig 16.januar👌 beregnet ut fra TUL. Mensen var bare kluss så den kan man ikke gå etter... blir såååå spennende frem til januar!! Nesten så jeg begynner å bite negler igjen😅

Sånn var det for meg med førstemann. Hadde sykluser på alt fra 30-75 dager! Hahah, lykke til med å time noe som helst liksom 😛

Når drar dere til lege første gang nå som dere har hatt positiv test? Jeg er bare 4+4 men har time denne uken pga risikosvangerskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puffin skrev:

 

Når drar dere til lege første gang nå som dere har hatt positiv test? Jeg er bare 4+4 men har time denne uken pga risikosvangerskap. 

Tenker å bestille time til uke 12. 6+0 i dag😊 har bestilt tidlig samtale til jordmor da, som jeg skal på neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puffin skrev:

Definitivt ikke annenrangs! 😄

Jeg ble så hyper da jeg fikk positiv test at jeg måtte inn og se om det var noen gruppe. Trodde vi skulle bruke evigheter på å prøve men så satt den i pp4. DET var digg. Syns prøving er skikkelig stress. 🙄

Sånn var det for meg med førstemann. Hadde sykluser på alt fra 30-75 dager! Hahah, lykke til med å time noe som helst liksom 😛

Når drar dere til lege første gang nå som dere har hatt positiv test? Jeg er bare 4+4 men har time denne uken pga risikosvangerskap. 

Fått time 11+1 til fastlegen. Fikk først i uke 18😱 det gikk ikke aaan .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Strikkagenser said:

Tenker å bestille time til uke 12. 6+0 i dag😊 har bestilt tidlig samtale til jordmor da, som jeg skal på neste uke.

Kan man bare ta kontakt med jordmor selv? Forrige plass jeg bodde på så var det bare en jordmor så alt gikk av seg selv. 😛

36 minutter siden, TeamWP said:

Fått time 11+1 til fastlegen. Fikk først i uke 18😱 det gikk ikke aaan .... 

Nei herlighet, uke 18! Da er det jo på tide med ordinær ultralyd liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Puffin skrev:

Kan man bare ta kontakt med jordmor selv? Forrige plass jeg bodde på så var det bare en jordmor så alt gikk av seg selv. 😛

Nei herlighet, uke 18! Da er det jo på tide med ordinær ultralyd liksom!

Jaaa ikke sant😅bra jeg turte å ringe å "klage" 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TeamWP said:

Jaaa ikke sant😅bra jeg turte å ringe å "klage" 😁

Er dette din første? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Puffin skrev:

Er dette din første? 😄

Nei😊har ei som er 12 fra før😱blir nesten som å starte helt på nytt da😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TeamWP said:

Nei😊har ei som er 12 fra før😱blir nesten som å starte helt på nytt da😄

 

Oiii! For en attpåklatt! 😄 Artig da! Vet storesøster det enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puffin skrev:

Oiii! For en attpåklatt! 😄 Artig da! Vet storesøster det enda? :)

Så veldig og😅 ja hun måtte få vite det. Jeg er så mye dårlig og hun blir litt redd for meg da,så best å bare si det selv om det er tidlig. Hun gleder seg stooort!! Trodde hun hadde slått seg til ro med å være enebarn men hun gråt faktisk av glede😮😍 

Så du skrev du hadde komplikasjoner sist, så er vel ikke første for deg heller da?

😊👌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Puffin skrev:

Kan man bare ta kontakt med jordmor selv? Forrige plass jeg bodde på så var det bare en jordmor så alt gikk av seg selv. 😛

 

Ja, i kommunen jeg bor tar man kontakt selv. De har tilbud om tidlig samtale helt fra positiv test. Og første ordinære time ca uke 15.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, TeamWP said:

Så veldig og😅 ja hun måtte få vite det. Jeg er så mye dårlig og hun blir litt redd for meg da,så best å bare si det selv om det er tidlig. Hun gleder seg stooort!! Trodde hun hadde slått seg til ro med å være enebarn men hun gråt faktisk av glede😮😍 

Så du skrev du hadde komplikasjoner sist, så er vel ikke første for deg heller da?

😊👌

 

Å herregud! Jeg er så emosjonell at jeg stortutet av å lese at hun gråt av glede! 😄 Så utrolig fint! Skjønner det er litt skummelt å si det så tidlig, men da kan dere glede dere sammen. Jeg ble storesøster som 15- og 16-åring og det var helt magisk. De er litt "mine". ;)

Jeg har en sjefete og morsom 2-åring som blir 3 år i mars neste år. Veldig spent på hvordan det blir. Han elsker babyer og har en dukke som han steller veldig godt med og "leser" for. 😄 Er en liten hissigpropp da, så blir spennende å se han som storebror!

Endret av Puffin
leif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh samme her,fikk også søsken som 15 og 16 åring😅👏herlig ja

Aaw han blir nok stolt og flink storebror ja! Temperament kommer godt med når man skal beskytte småsøsken senere vett🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...