bondekone Skrevet 25. juli 2018 #201 Del Skrevet 25. juli 2018 Så koselig med jente❤ gratulerer☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #202 Del Skrevet 25. juli 2018 4 minutter siden, bondekone skrev: Så koselig med jente❤ gratulerer☺ Takk, ja dette blir spennende😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 25. juli 2018 #203 Del Skrevet 25. juli 2018 Så bra at ul gikk bra:) og så kos med jente :):) jeg har snart 3 og det er veldig fint å være jentemamma (Og så klart like fint å være guttemamma vil jeg tro,altså) 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #204 Del Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, blomst12 skrev: Så bra at ul gikk bra:) og så kos med jente :):) jeg har snart 3 og det er veldig fint å være jentemamma (Og så klart like fint å være guttemamma vil jeg tro,altså) 😁 Å ja, det er nok like fint om det er jente eller gutt tenker jeg. helt herlig blir det uansett😍 hipp hurra for tre jenter💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 27. juli 2018 #205 Del Skrevet 27. juli 2018 Gratulerer med det som ser ut som ei jente 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #206 Del Skrevet 27. juli 2018 10 minutter siden, Juni15 skrev: Gratulerer med det som ser ut som ei jente 💕 Takk😊 Kjønnsnøytrale klær har hun også fått alt, tilfelle de sier noe annet på OUL. Klarte ikke dy meg på Cubus i går.. skulle bare kikke litt i baby avd, og kom over et stativ med salg😅 Et ullsett og et bomullsett havnet fort i mine hender. Kunne sikkert kjøpt hele butikken, men lot være da😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 27. juli 2018 #207 Del Skrevet 27. juli 2018 Så herlige nyheter💗 Koselig med jente! Så flott at alt er bra med deg. Synes det er så fint med alle dere som har lykkes i år, altså - det gir så masse håp til oss andre også. Sender en stor Klem til deg💗☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 28. juli 2018 Forfatter #208 Del Skrevet 28. juli 2018 8 timer siden, Waldfee skrev: Så herlige nyheter💗 Koselig med jente! Så flott at alt er bra med deg. Synes det er så fint med alle dere som har lykkes i år, altså - det gir så masse håp til oss andre også. Sender en stor Klem til deg💗☀️ Takk for stor klem❤️ Det er virkelig herlig og fortsatt veldig uvirkelig. Jeg er så takknemlig! Håper du og lille familien har fått kost dere i sommer, slappet av og fått samlet krefter til høstens forsøk. Nå er det deres tur igjen🙏🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. juli 2018 #209 Del Skrevet 28. juli 2018 Hei! Åh, så koselig med en liten jente da 😍 Blir spennende å se om det fortsatt er det på OUL! ÅH, så stas"". Hvor langt er du på vei no? Er formen fin? Jeg begynner å plages litt med såkalte kynnere nå (hvis det er det det er da). Håper du slipper det etterhvert. Det er vel ikke lenge til du kan begynne å kjenne liv heller no? Det er veldigveldig koselig Håper alt er bra med deg. Går det greit i varmen forresten? (Jeg begynner å bli smågal) 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 28. juli 2018 Forfatter #210 Del Skrevet 28. juli 2018 24 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Hei! Åh, så koselig med en liten jente da 😍 Blir spennende å se om det fortsatt er det på OUL! ÅH, så stas"". Hvor langt er du på vei no? Er formen fin? Jeg begynner å plages litt med såkalte kynnere nå (hvis det er det det er da). Håper du slipper det etterhvert. Det er vel ikke lenge til du kan begynne å kjenne liv heller no? Det er veldigveldig koselig Håper alt er bra med deg. Går det greit i varmen forresten? (Jeg begynner å bli smågal) 🙈 Jente blir veldig bra, mannen har allerede rangert meg ned på andre plass for sine favoritt jenter😅 Han har aller mest lyst på gutt, men det gikk ikke lange tiden før jente var helt suuupert😍 I dag er jeg 16+3 og formen er veldig bra. Blitt litt trøtt igjen, men det tror jeg kommer av varmen. Den er jo helt drepen. Sitter mye inne med aircondition på. Skikkelig stusselig, men orker ikke så mye tid ute altså. I dag har jeg sittet litt ute i bikini siden det er endel skyer. Har vært innom Biltema og kjøpt meg en oppladbar utedusj og fylt en bøtte med kaldt vann så jeg kan avkjøle meg, helt genialt! Jeg har også de siste dagene kjent litt på smerter nede under mini kulen forran, slik du skriver i dagboken din. Men virker ikke så sterke som dine. Det er vel det som kalles kynnere virker det som. Veldig spent på når jeg begynner å kjenne liv. Er mest rumling i tarmene nå😅 men i går var det som tre bobler ikke var i tarmen, men i livmoren. For rett etter di tre boblene var det rumling i tarmen, og det var en helt annen følelse. Men umulig å si om det var det ene eller andre, er jo tidlig for å kjenne noe tydelig enda. Blir stas når sparkene kommer tydelig etterhvert💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 28. juli 2018 #211 Del Skrevet 28. juli 2018 Gratulerer med jente på vei, og så fint å høre at alt ser bra ut med den lille 🙂 Skal faktisk på ultralyd selv på mandag på sykehuset. Er jo litt tidlig for OUL, men jeg klager ikke 🙂 Kanskje jeg får en ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 28. juli 2018 Forfatter #212 Del Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Fortunatus skrev: Gratulerer med jente på vei, og så fint å høre at alt ser bra ut med den lille 🙂 Skal faktisk på ultralyd selv på mandag på sykehuset. Er jo litt tidlig for OUL, men jeg klager ikke 🙂 Kanskje jeg får en ekstra! Så fint med tidlig OUL da😊 Du får nok noen ekstra siden det er to små tenker jeg😍 hvordan er formen og magen? Håper sommeren har vært fin😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 28. juli 2018 #213 Del Skrevet 28. juli 2018 18 minutter siden, tuppelene skrev: Så fint med tidlig OUL da😊 Du får nok noen ekstra siden det er to små tenker jeg😍 hvordan er formen og magen? Håper sommeren har vært fin😊 Sommeren har vært fantastisk.. Har ikke merket at jeg har vært gravid engang. Så måtte jo Google "manglende symptomer" og det er visstnok helt vanlig der vi er nå.. Magen har begynt å poppe ut og nå er det mange klær i klesskapet som ikke passer lengre!! Føler meg fin, men for fremmede ser jeg nok bare litt småblubbete ut 😉 Jeg er glad i magen min jeg. Gleder meg til jeg kan kjenne noe liv, men begge morkakene ligger mot magen min, så jeg må nok vente en stund til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 28. juli 2018 Forfatter #214 Del Skrevet 28. juli 2018 12 minutter siden, Fortunatus skrev: Sommeren har vært fantastisk.. Har ikke merket at jeg har vært gravid engang. Så måtte jo Google "manglende symptomer" og det er visstnok helt vanlig der vi er nå.. Magen har begynt å poppe ut og nå er det mange klær i klesskapet som ikke passer lengre!! Føler meg fin, men for fremmede ser jeg nok bare litt småblubbete ut 😉 Jeg er glad i magen min jeg. Gleder meg til jeg kan kjenne noe liv, men begge morkakene ligger mot magen min, så jeg må nok vente en stund til.. Så bra formen er god👏🏻 Man begynner jo å lure litt når formen er såå god. Har heller ikke følt meg særlig gravid og heller mere små lubben en stund😉 Men fikk beskjed av mannen her forrige uke at «jo du har gravidmage, for magen kom før resten av kroppen din ut døra»😂 Jeg har gått i slappe sommerklær hele sommeren, så i går var jeg å kjøpte min første mamma-bukse. Min morkaken ligger visst inn mot ryggen. Blir så stas med bevegelse altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 29. juli 2018 #215 Del Skrevet 29. juli 2018 22 timer siden, tuppelene skrev: Jente blir veldig bra, mannen har allerede rangert meg ned på andre plass for sine favoritt jenter😅 Han har aller mest lyst på gutt, men det gikk ikke lange tiden før jente var helt suuupert😍 I dag er jeg 16+3 og formen er veldig bra. Blitt litt trøtt igjen, men det tror jeg kommer av varmen. Den er jo helt drepen. Sitter mye inne med aircondition på. Skikkelig stusselig, men orker ikke så mye tid ute altså. I dag har jeg sittet litt ute i bikini siden det er endel skyer. Har vært innom Biltema og kjøpt meg en oppladbar utedusj og fylt en bøtte med kaldt vann så jeg kan avkjøle meg, helt genialt! Jeg har også de siste dagene kjent litt på smerter nede under mini kulen forran, slik du skriver i dagboken din. Men virker ikke så sterke som dine. Det er vel det som kalles kynnere virker det som. Veldig spent på når jeg begynner å kjenne liv. Er mest rumling i tarmene nå😅 men i går var det som tre bobler ikke var i tarmen, men i livmoren. For rett etter di tre boblene var det rumling i tarmen, og det var en helt annen følelse. Men umulig å si om det var det ene eller andre, er jo tidlig for å kjenne noe tydelig enda. Blir stas når sparkene kommer tydelig etterhvert💖 Wow, oppladbar utedusj høres jo heeelt genialt ut, haha!! Fortsetter denne varmen, så må jeg vel kanskje krype til korset og ta med en tur til Biltema jeg og 😂 I går var jeg så varm at jeg satt med beina ned i vaskebøtta med iskaldt vann store deler av dagen. Herregud, jeg kan nå hvert fall starte med å gå til innkjøp av en badebalje eller noe sånt. Nei, hva skal man si, det koker Ja, du har kjent litt på de smertene du og? Det er uvant når de kommer. Håper ingen av oss blir plaget med det. Men, så lenge det er ufarlig så går jo det greit, det er bare det å bli usikker. Den usikkerheten liker jeg ikke. Om bare noen uker nå, så kommer du til å kjenne masse liv i magen. Det kommer og går litt da, sånn som i dag har jeg ikke kjent så mye til mini enda. Hehe, det er helt normalt, men nok til å få meg nervøs 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #216 Del Skrevet 29. juli 2018 55 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Wow, oppladbar utedusj høres jo heeelt genialt ut, haha!! Fortsetter denne varmen, så må jeg vel kanskje krype til korset og ta med en tur til Biltema jeg og 😂 I går var jeg så varm at jeg satt med beina ned i vaskebøtta med iskaldt vann store deler av dagen. Herregud, jeg kan nå hvert fall starte med å gå til innkjøp av en badebalje eller noe sånt. Nei, hva skal man si, det koker Ja, du har kjent litt på de smertene du og? Det er uvant når de kommer. Håper ingen av oss blir plaget med det. Men, så lenge det er ufarlig så går jo det greit, det er bare det å bli usikker. Den usikkerheten liker jeg ikke. Om bare noen uker nå, så kommer du til å kjenne masse liv i magen. Det kommer og går litt da, sånn som i dag har jeg ikke kjent så mye til mini enda. Hehe, det er helt normalt, men nok til å få meg nervøs 🙈😅 Jeg synes faktisk smerten ligner litt på smerten jeg hadde under 2. egguttak, venstre side. Da kjente jeg smerter midt på forran. Når de tømte høyre kjente jeg nesten ingenting. Men jeg synes ikke denne smerten kjennes ut som de rie lignende smertene jeg hadde når jeg mistet. Var ganske intenst fra korsryggen og rundt til magen i mange timer før det kom ut. De sier jo at den smerten en har når en mister kan en gange opp med ti for og sammenligne med fødselsrier... ja, jeg gruver meg jeg!! MEN nå skal det jo være noe fint som kommer ut av all smerten da💖 Har hørt mange historier om mødre som er redde når baby ikke sparker ja. De har sjokolade på nattbordet. Dytter mye på magen. Har ikke telling på hvor mye saft som er drukket for så og ligge helt stille for å kjenne etter spark. Håper vi slipper å oppleve for mye av det🤞🏻 Du får kjøpe stor badebalje😉 mannen sier varmen kanskje kan vare til oktober?!!! Oh noo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 29. juli 2018 #217 Del Skrevet 29. juli 2018 4 timer siden, tuppelene skrev: Jeg synes faktisk smerten ligner litt på smerten jeg hadde under 2. egguttak, venstre side. Da kjente jeg smerter midt på forran. Når de tømte høyre kjente jeg nesten ingenting. Men jeg synes ikke denne smerten kjennes ut som de rie lignende smertene jeg hadde når jeg mistet. Var ganske intenst fra korsryggen og rundt til magen i mange timer før det kom ut. De sier jo at den smerten en har når en mister kan en gange opp med ti for og sammenligne med fødselsrier... ja, jeg gruver meg jeg!! MEN nå skal det jo være noe fint som kommer ut av all smerten da💖 Har hørt mange historier om mødre som er redde når baby ikke sparker ja. De har sjokolade på nattbordet. Dytter mye på magen. Har ikke telling på hvor mye saft som er drukket for så og ligge helt stille for å kjenne etter spark. Håper vi slipper å oppleve for mye av det🤞🏻 Du får kjøpe stor badebalje😉 mannen sier varmen kanskje kan vare til oktober?!!! Oh noo.. OKTOBER??? Det går ikke!!! 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #218 Del Skrevet 29. juli 2018 45 minutter siden, Chickenwings85 skrev: OKTOBER??? Det går ikke!!! 🙈🙈🙈 😂 var visst ikke 30+ til oktober, men noen og 20.. uansett varmt, men i dag har vinden vært mye kaldere. Deilig😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 29. juli 2018 #219 Del Skrevet 29. juli 2018 12 minutter siden, tuppelene skrev: 😂 var visst ikke 30+ til oktober, men noen og 20.. uansett varmt, men i dag har vinden vært mye kaldere. Deilig😎 Haha, der gav du meg et snev av panikk 🤣 Jeg satser uansett på at mannen din tar feil, og at det blir digg, friskt og kjølig om ikke så altfor lenge 😅🙈😂 Men ja, i dag er det mye bedre. Enig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #220 Del Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, Chickenwings85 skrev: Haha, der gav du meg et snev av panikk 🤣 Jeg satser uansett på at mannen din tar feil, og at det blir digg, friskt og kjølig om ikke så altfor lenge 😅🙈😂 Men ja, i dag er det mye bedre. Enig 😉 Enig! Jeg vil sove godt om natten i høst og ikke minst gå tur uten og bli gjennomvåt😉🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå