Gå til innhold

S.M.B.

Huldra:)

Anbefalte innlegg

Andere frokost er svelget unna :o Brød med brunost, vann. Nam...

Ellers fikk jeg trent i dag da. Føler ikke jeg trente så bra i dag, for jeg trente styrke, og da svetter jeg jo ikke like mye som på spinnin, step, etc.. Men alle trenng er vel bedre enn ingen trening... :roll:

Ellers gikk jeg på vekta i stad! -0,5kg!! Har ikke digital vekt som dere vet, så dette er det mest nøyaktige jeg får til, men er ganske fornøyd jeg. En halv kilo på en uke... Får keep up the good work da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Var flink til frokost og lunsj i går, men vi spiste ute i går, og da ble det 3-retters med 2 øl til. Allikevel: da jeg gikk på vekta i dag tidlig var jeg nede i 65.1 kg, 0.9 kg mindre enn sist! :)

I dag har jeg spist en melonyoghurt til frokost og skal prøve å være flink til lunsj også! Og i kveld skal det danses (kanskje ikke så mye som forbrennes ved en vals, men alle monner drar!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først sett denne dagboken nå! Kan jeg også være med?? :P

Kjolen er kjøp for noen mnd siden og når jeg prøvde den for noen uker siden var det ikke spesielt morsomt. Må ned noen kg pga kjolen, men ønsker å gå ned 6-10kg. Sitter og ser på Grete Roede bøkene mine og prøver å bli motivert. Veide meg i morres, så får vi se om en uke.

Syns dere alle er kjempe flinke jeg!! :klappe:

Hos meg så er det det å få trent det står på, også er jeg litt sjokoman også da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Kan jeg få være med også? Ikke bare jeg som sliter her seg jeg:-) Gjorde det supersmarte trikset med å slanke seg masse rett før jeg prøvdebestilte kjole (og skulle sprade rundt på standen i Thailandi bikini i jula..), og med en gang jeg hadde bestilt den var det rett på et sjokoladeraid i butikken.. Så etter å ha tatt av 11 kg, så føyk vi opp 3 kilo på et par uker :evil:

Burde vel egentlig skjønt tegninga da jeg gikk ned et par størrelser på brudekjolen i forhold det jeg bruker til vanlig..

Ja, ja.. Egentlig skal jeg bare ta av 3-4 kilo, men i min verden er ikke det bare, bare, er jo så FRYKTELIG glad i mat!! Også har jeg kanskje ikke vært så flink til å trene etter jul, siden motivasjonen kanskje ikke akkurat har vært på topp, så da er jo denne tråden midt i blinken for meg!

Siden jeg er syk i dag, så har jeg bare drukket ett glass juice hittil, men skal prøve å presse i meg litt mer utover dagen. Det er jo faktisk den eneste gode tingen med å være forkjøla, at matlysten forsvinner for en liten stund :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Flott å få flere medlemmer her :P

Jeg gikk også på vekta i dag -0,2 siden forrige mandag :o Har jo vært litt flink da, men forrige helg ødela helt for meg. Hotellmat er IKKE bra for slanking :fy: La MASSE på meg på den helgen...

Men faktisk så har jeg vært ganske flink denne uken, selv om det er -0,2 på 1 1/2 uke så er det faktisk -0,7 siden mandag. Må si meg litt fornøyd med det da.

Ellers så har dagen ikke vært så bra (jobbingen ødelegger litt for mye. Må være flinkere til å holde meg i nakken når jeg har lange dager på jobb!)

Frokost: 2 knekkebrød (Fiber+) med gjett da dere :ler: Jada dere har helt rett - mager leverpostei og sprøstekt løk + ett glass ananasjuice.

Lunch: Det samme

Middag (det var her det gikk galt) - En megler kom inn på kontoret mitt og sa "Vigdis, nå bestiller vi pizza!" Gjett hvem som ikke sa nei :oops:

Så har jeg trykket i meg 2 kaffe mocca + 2 pærer på jobben + en sjokolade etter jeg kom hjem. Blir IKKE tynnere av slikt!

Jenter: Nå har jeg lagt meg klar for hugg her. Hva blir reprimanden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Veide 50.9 når jeg var på vekten i dag tidlig. Så det er jeg da fornøyd med.

Hei!

Men 50,9 er jo "ingenting"...er det lov å spørre hvor høy du er?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Men 50,9 er jo "ingenting"...er det lov å spørre hvor høy du er?? :wink:

Hehe ja selvfølgelig, jeg er 154 ikke store jenta skjønner du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å få flere medlemmer her :P

Jeg gikk også på vekta i dag -0,2 siden forrige mandag :o Har jo vært litt flink da, men forrige helg ødela helt for meg. Hotellmat er IKKE bra for slanking :fy: La MASSE på meg på den helgen...

Men faktisk så har jeg vært ganske flink denne uken, selv om det er -0,2 på 1 1/2 uke så er det faktisk -0,7 siden mandag. Må si meg litt fornøyd med det da.

Ellers så har dagen ikke vært så bra (jobbingen ødelegger litt for mye. Må være flinkere til å holde meg i nakken når jeg har lange dager på jobb!)

Frokost: 2 knekkebrød (Fiber+) med gjett da dere :ler: Jada dere har helt rett - mager leverpostei og sprøstekt løk + ett glass ananasjuice.

Lunch: Det samme

Middag (det var her det gikk galt) - En megler kom inn på kontoret mitt og sa "Vigdis, nå bestiller vi pizza!" Gjett hvem som ikke sa nei :oops:

Så har jeg trykket i meg 2 kaffe mocca + 2 pærer på jobben + en sjokolade etter jeg kom hjem. Blir IKKE tynnere av slikt!

Jenter: Nå har jeg lagt meg klar for hugg her. Hva blir reprimanden?

:ler: Søte deg... Vekta har jo gått ned, så jeg synes ikke du skal være misfornøyd med det. Det er helheten som teller. Synes både jeg har trent mye og spist rimelig sunt jeg, men har likevel bare gått ned en halv kilo.

Det er lov å skeie ut av og til Vigdis. Det må vi da unne oss. Vi lever jo bare en gang! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man går ned i vekt, kan man spise så mye man vil :hoho: Det er mitt motto. Det er kanskje derfor jeg har en tendens til å gå opp en kilo, hver gang jeg har gått ned en kilo?

I går spiste jeg BARE appeliner :ler: Men var forkjøla da, så det er ikke det jeg pleier å spise til vanlig altså..

Vekta nå stopper på 62 (hvis jeg går opp veldig forsiktig og står på tå), men målet er 58. Det er det jeg trenger for å gå inn i kjolen min.. Den kan ikke legges ut heller, så da må jeg vel bare gjøre det da :tunge1: EGENTLIG behøver jeg bare gå ned til 1. juni, når kjolen skal tilpasses, og til 20. august, når jeg skal gifte meg, så kan jeg ese ut i mellomtida :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempeproblemer med frokost. Brødmat er det siste som frister om morran. I dag var det tomt for både frokostblanding og youghurt, men havregrøt med banan og kanel er absolutt ikke å forakte.

Ettersom frokosten ble veldig sen i dag blir det nok bare en kjapp frukt til lunsj, evt. yoghurt kanskje.

Middagen blir hos pappa i dag så da er det ikke godt å vite hva slags fristelser som venter for resten av dagen...

Og nå skal jeg være veldig rampete, både mot lommebok og flapsemage, og møte min kjæres søster på Pascal og drikke kakao. (lover å holde meg unna kakene) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helgen har jeg forresten tenkt å prøve meg på å bake noen skikkelige grove brød. Hvis noen har gode oppskrifter så motta de med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frokost:

1 dansk grovbrødskive med banan, kaffe latte.

Lunsj:

1 dansk grovbrødskive med ost og agurk, te.

Middag:

1/4 hjemmelaget pizza med italienske kjøttboller. NAM, NAM!!!

+ litt fredagsgodt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det i helga flickor?!?

Kan ikke skryte av at jeg har levd så sunt i går kveld og i kveld. Dagene går greit, men disse to kveldene har jeg spist nesten en hel melkerull, potetgull, Grandiosa med salat og vann i går, og hjemmelaget pizza og cola light i dag. :roll:

Godt jeg trente hardt på fredag ettermiddag da. Skal nok på trening i morgen formiddag og. Da har jeg trent 5 ganger denne uka, og det er jo bare fabelaktig :hoppe: Hadde som mål å trene 3 ganger denne uken, og derfor er jeg strålende fornøyd med 5.. Men så har jeg ikke spist så sunt de siste to dagene, så da får jeg gjøre det godt igjen overfor kroppen min ved å trene i morgen formiddag før sambo våkner. :)

Spørs hvordan morgendagen går da.. Sambo og jeg snakket om å prøve å få bord på Pascal i morgen :-?

Men: Vi lever jo bare en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei snuppa, her kommer mitt bidrag fra i går:

Frokost:

2 brødskiver med ost og agurk, kaffe latte

Lunsj:

2 brødskiver med ost og agurk, kaffe latte

Middag:

200 g indrefilét av storfe, 1 stor bakt potet m/masse kryddersmør, sjalottløk, sopp, brokkoli og masse peppersaus (bare smør, creme fraiche + krydder og buljong - legger seg rett rundt magen eller på rumpa :wink: )

Dessert:

Oppskåret melon, ananas, eple, banan, jordbær, kiwi dyppet i sjokoladfondue. NAM!!!

Annet:

Endel tyrkershots, champagne, strawberry daiquiri (?), nonstop, after eight, ferrero roche, druer.

HERREGUD så mye jeg fikk i meg i går/natt.

I dag startet en ny og bedre dag :roll::ler:

Frokost:

2 brødskiver med banan så langt...

Lunsj:

Samme som frokost

Middag:

En porsjon risengrynsgrøt

Mellommåltider:

7 after eight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

I dag spiste jeg til frokost: en brødskive med et kokt egg til og en brødskive med ost og skinke.

Ser ikke ut til at det ble noe lunsj på meg i dag.

Til middag lager sambo helstekt svinefilet med ris, saus og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg til frokost: en brødskive med et kokt egg til og en brødskive med ost og skinke.

Ser ikke ut til at det ble noe lunsj på meg i dag.

Til middag lager sambo helstekt svinefilet med ris, saus og grønnsaker.

:sikle: Høres ut som en deilig middag... og en snill sambo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

:sikle: Høres ut som en deilig middag... og en snill sambo :wink:

Han er VELDIG snill! Men så sitter jeg og jobber i dag, da :-(

Svinefileten er resultatet av helgens harrytur med mamma og pappa til Sverige... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...