Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

" Det var ingen tegn til at noen hadde lekt i snøen på hyttetunet."

Anonymkode: fad9c...735

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva som ble skrevet i de siste sms'ene. Har dette kommet frem i media?

https://www.tv2.no/nyheter/9720780/

Sitat

Moren, via sin forsvarer, avviser påstandene om at datteren kan ha vært dø før hun ringte AMK-sentralen, og viser til at etterforskningen har avdekket at det var SMS-kontakt mellom mor og datter inntil en time før moren ringte AMK.

Anonymkode: 1c8ce...74f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg reagerer også litt på denne tråden feks når folk skriver om de putene som var bundet sammen med tau,og skriver at de får frysninger av å tenke på dem, da putter man mye fra sitt eget hode inn i de putene. Heldigvis var det noen som skrev at det kunne ha en helt naturlig forklaring, nemlig at det kunne være vondt for mennesker som lider av anorexia å sitte.

Anonymkode: 1f603...8e8

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer også litt på denne tråden feks når folk skriver om de putene som var bundet sammen med tau,og skriver at de får frysninger av å tenke på dem, da putter man mye fra sitt eget hode inn i de putene. Heldigvis var det noen som skrev at det kunne ha en helt naturlig forklaring, nemlig at det kunne være vondt for mennesker som lider av anorexia å sitte.

Det er jo rart da, å binde sammen puter med et tau. Og spesielt vondt må det være å sitte på slik pute når man er avmagret. Men det trenger ikke bety noe spesielt, og det er neppe særlig av spesiell betydning eller utfall for saken uansett. 

Anonymkode: af65c...d63

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frysningene gikk vel på beskrivelsen av området, rotet, musefeller etc.

Anonymkode: ce6bf...2c3

• Liker 12
Skrevet
Sitat

Kripos-teknikeren ber retten merke seg pinnestolen, hvor det ligger tre sofaputer som er bundet fast til hverandre med et blått nylontau

dette går jo igjen,derfor reagerer man 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg lurer også på hvor lenge mobilen har ligget på kjøkkenbenken.

https://www.budstikka.no/vis/direkte/cjedx2yy600dx08cqnh8xbelm?mode=static

Sitat

På spørsmål fra forsvarer forklarer helsesøsteren at moren skal ha sagt at hun ønsket å ringe Angelica.

– Jeg sa til henne at Angelica ikke kunne ta telefonen. Da svarte moren at det kunne hende at hun hadde telefonsvarer, så hun kunne høre stemmen hennes, forklarer vitnet.

Da moren ringte, skal helsesøsteren ha hørt vibrasjon fra kjøkkenbenken.

Innlegget er ryddet for sitering av, og svar til, slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på hvor lenge mobilen har ligget på kjøkkenbenken.

https://www.budstikka.no/vis/direkte/cjedx2yy600dx08cqnh8xbelm?mode=static

En mobiltelefon ble funnet i datterens seng da hjelpemannskap kom til stedet. Hvem sin telefon var dette?

Innlegget er redigert for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Sitat

– Vi har ingen god forklaring på dette putearrangementet. Det nærmeste vi kan gjette oss til er at dette kan være utført av avdøde, som en avlastning for å sitte foran vasken ved egen hygiene. Vi har ikke belegg for å si at det er slik, påpeker krimteknikeren.

Kolstad viser frem et bilde som viser hvordan putene er bundet rundt undersiden av setet på stolen. På gulvet ved siden av står det et vaskefat. Det er svært rotete i rommet.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble datter funnet i annekset eller i hytta? 

Anonymkode: 6b71f...fd6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En mobiltelefon ble funnet i datterens seng da hjelpemannskap kom til stedet. Hvem sin telefon var dette?

Sa ikke en ambulansearbeider at han gav telefonen i senga til mpren? Kan være hun som har lagt den fra seg på kjøkkenet.

Anonymkode: 47068...23b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Ulzzang skrev:

Sitat

– Vi har ingen god forklaring på dette putearrangementet. Det nærmeste vi kan gjette oss til er at dette kan være utført av avdøde, som en avlastning for å sitte foran vasken ved egen hygiene. Vi har ikke belegg for å si at det er slik, påpeker krimteknikeren.

Kolstad viser frem et bilde som viser hvordan putene er bundet rundt undersiden av setet på stolen. På gulvet ved siden av står det et vaskefat. Det er svært rotete i rommet.

Undersiden av setet? Hva kan det være godt for?

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, MonsIvar skrev:

Dette er en av de tingene jeg ikke greier å kjøpe. Hennes eget utsagn om at hun ikke så/skjønte det. Det strider mot sunn fornuft. Den virkelige vektnedgangen startet på hytta. I løpet av 3 mnd halverte hun sin egen vekt. Dette er helt ekstremt. Man trenger ikke medisinsk kompetanse for å skjønne det. Man trenger ikke engang skjønne det, man erkjenner det instinktiv. Det er en så rask vektnedgang at den lyser i mot deg bare fra dag til dag.

Min datter gikk ned 10 kg i løpet av 2-3 måneder grunnet bivirkninger av medisiner. Det var litt over 20% av hennes kroppsvekt på det tidspunktet og vi så stor forskjell selv om vi så henne daglig. Jeg har ingen tro på at det er mulig å ikke legge merke til en slik vektnedgang som i denne saken med en ekstremt lav BMI. 

Anonymkode: a874a...060

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Sa ikke en ambulansearbeider at han gav telefonen i senga til mpren? Kan være hun som har lagt den fra seg på kjøkkenet.

Anonymkode: 47068...23b

Ja, det kan nok godt være er forklaringen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

F.eks sitte på gulvet for å vaske seg. Støtte i ryggen. 

Husker jeg gjorde det etter en operasjon på badet for å ha noe mykt som støtte i ryggen, derfor jeg gir det eksempelet delv om det kan være andre grunner..

Anonymkode: 82172...660

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At tråden er bundet på undersiden av stolen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at de er FESTET på undersiden, altså at knuten er på undersiden. Mens putene ligger oppå stolen- med tauet over seg.

Anonymkode: 8d610...59c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

-Foran utgangsdøren lå det en delvis nedsnødd dyne. Når vi bretter ut den, og undersøker den, finner vi det vi mener er inntørkede klumper med avføring. VI kan ikke tidfeste når dyna ble lagt utenfor hytta, forklarer Kripos-teknikeren.

Herregud! 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg synes det er vanskelig å følge forklaringen til Kripos-teknikeren.

Stakkars,stakkars lille jente. Hjertet mitt blør for deg. ❤️

Anonymkode: be5b2...c36

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir bare helt 😡🤬😡🤬😡!!!

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...