Hoppetaujenta Skrevet 25. juni Forfatter #26161 Skrevet 25. juni Cid skrev (3 minutter siden): Det sto i ærverdige "Knurr og Slim" Den forfedelige avisa der. 1
Cid Skrevet 26. juni #26162 Skrevet 26. juni Jeg synes at man burde få bestemme sin egen unike medlemstittel når man passerer 150.000 innlegg. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #26163 Skrevet 26. juni Cid skrev (3 timer siden): Jeg synes at man burde få bestemme sin egen unike medlemstittel når man passerer 150.000 innlegg. Vi er helt enige.
Cid Skrevet 26. juni #26164 Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi er helt enige. Deres kunne vært. Irish Twins
Ciaran og Ciara Skrevet 26. juni #26165 Skrevet 26. juni Cid skrev (Akkurat nå): Deres kunne vært. Irish Twins Ja det liker vi.
Cid Skrevet 29. juni #26167 Skrevet 29. juni Jeg vurderer å bli "syk" innen fredag så jeg slipper å dra til bryllup. 4
Titania Skrevet 29. juni #26168 Skrevet 29. juni Jeg er egentlig ikke sulten, men skal grille meg et par koteletter for det 3
Titania Skrevet 30. juni #26169 Skrevet 30. juni Jeg brukte visst et par tusen mer enn jeg hadde planlagt på tons 🙈 Og har ikke kjøpt noe merch 😅
Stacy__ Skrevet 30. juni #26170 Skrevet 30. juni Titania skrev (1 time siden): Jeg brukte visst et par tusen mer enn jeg hadde planlagt på tons 🙈 Og har ikke kjøpt noe merch 😅 Fort gjort 😅 Det viktigste er at du koste deg og hadde det gøy. Penger kommer og går
Stacy__ Skrevet 30. juni #26171 Skrevet 30. juni Stacy__ skrev (Akkurat nå): Fort gjort 😅 Det viktigste er at du koste deg og hadde det gøy. Penger kommer og går Titania skrev (1 time siden): Jeg brukte visst et par tusen mer enn jeg hadde planlagt på tons 🙈 Og har ikke kjøpt noe merch 😅 Jeg tør ikke å legge inn på nettbanken min🙈 Aner ikke hvor mye jeg har svidd av på ferien forrige uke 😅
Cid Skrevet 30. juni #26172 Skrevet 30. juni Titania skrev (15 timer siden): Jeg er egentlig ikke sulten, men skal grille meg et par koteletter for det Blir ikke switch da?
Cid Skrevet 30. juni #26173 Skrevet 30. juni Cid skrev (På 29.6.2026 den 7.27): Jeg vurderer å bli "syk" innen fredag så jeg slipper å dra til bryllup. Kan ikke fatte at jeg faktisk skrev dette 😅🙊
Titania Skrevet 30. juni #26174 Skrevet 30. juni (endret) Stacy__ skrev (20 minutter siden): Fort gjort 😅 Det viktigste er at du koste deg og hadde det gøy. Penger kommer og går Absolutt Det var kjempegøy, og jeg er klar for neste år, selv om det er alt for lenge til Med den varmen som var, så var det enklest/best (alt etter som 😛 ) å kjøpe drikke, da de vannposene man fikk utdelt var tom på to slurker 😅 Og drikke på festival er jo ikke veldig billig 😛 Neste år skal jeg ha med drikkesekken min, så noen som hadde det der i år, og den rommer i hvertfall mer enn de bittesmå posene Og 2800 i budsjett for 4 dager + tog og buss innså jeg jo egentlig ganske fort at var alt for lite 😛 Men ikke så lett å beregne når man ikke har gjort det før 😛 Endret 30. juni av Titania
Titania Skrevet 30. juni #26175 Skrevet 30. juni Cid skrev (14 minutter siden): Blir ikke switch da? Kommer det et godt tilbud, så blir det nok det også
Cid Skrevet 30. juni #26176 Skrevet 30. juni Titania skrev (1 time siden): Kommer det et godt tilbud, så blir det nok det også Er sjeldent tilbud da.
Titania Skrevet 30. juni #26177 Skrevet 30. juni (endret) Cid skrev (12 minutter siden): Er sjeldent tilbud da. Senest forrige uke, og vært fler før det. Ikke nødvendigvis supertilbud, men bedre enn fullpris Endret 30. juni av Titania
Cid Skrevet 30. juni #26178 Skrevet 30. juni Titania skrev (23 minutter siden): Senest forrige uke, og vært fler før det. Ikke nødvendigvis supertilbud, men bedre enn fullpris Sikkert enda mer brukt på Finn.
Titania Skrevet 30. juni #26179 Skrevet 30. juni Cid skrev (25 minutter siden): Sikkert enda mer brukt på Finn. Men det har vi jo diskutert før Jo da, bedre pris på finn. Men jeg vil ha ny. Så da jaktes best pris på ny
Cid Skrevet 30. juni #26180 Skrevet 30. juni Titania skrev (20 minutter siden): Men det har vi jo diskutert før Jo da, bedre pris på finn. Men jeg vil ha ny. Så da jaktes best pris på ny Mente generelt de som ønsker å kjøpe en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå