Titania Skrevet 18. juli #26261 Skrevet 18. juli Hydrium skrev (Akkurat nå): Tror bare de gjorde det sånn at de kunne gi deg likes, det var en gave fordi de synes likes er verdt noe. Det er sånn jeg tenker da 😊 Jeg synes det var søtt. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor gå tilbake flere år i tid for å like masse rart? 😅 Skjer ca hver 3-4 mnd at noen går tilbake og liker gamle innlegg. Og da er det ikke et par, på det meste har det vært 150+ innlegg, men stort sett alltid minst 50 innlegg som likes. Føles nesten mer som stalking for å gå igjennom alt jeg skriver 😅
Hydrium Skrevet 18. juli #26262 Skrevet 18. juli Titania skrev (12 minutter siden): Men det jeg ikke skjønner er hvorfor gå tilbake flere år i tid for å like masse rart? 😅 Skjer ca hver 3-4 mnd at noen går tilbake og liker gamle innlegg. Og da er det ikke et par, på det meste har det vært 150+ innlegg, men stort sett alltid minst 50 innlegg som likes. Føles nesten mer som stalking for å gå igjennom alt jeg skriver 😅 Tror ikke stalkere legger igjen likes, de bare lurker. Dette er jo ikke private samtaler heller. Mange gamle tråder jeg har bladd langt tilbake i bare for å underholde meg selv. Jeg kjenner ikke igjen så mange her og jeg bryr meg ikke så mye om likes, men jeg hadde vel likt poster om jeg trodde de ble glade, tatt å lika hele tråden ettersom jeg leste den. Når jeg i nåtid setter et hjerte på noe du har postet ser jeg for meg at det kanskje gjorde deg glad. Jeg kunne ha gjort noe sånt om jeg var mer husvarm 😅 Skjønner hva du mener, da. Men jeg tror ikke noen prøver å være creepy, hensikten bak betyr alt da. Vil ikke at du skal synes det er ekkelt å være her 😊 Så jeg lufter tankene mine bare.
Titania Skrevet 18. juli #26263 Skrevet 18. juli Hydrium skrev (11 minutter siden): Tror ikke stalkere legger igjen likes, de bare lurker. Dette er jo ikke private samtaler heller. Mange gamle tråder jeg har bladd langt tilbake i bare for å underholde meg selv. Jeg kjenner ikke igjen så mange her og jeg bryr meg ikke så mye om likes, men jeg hadde vel likt poster om jeg trodde de ble glade, tatt å lika hele tråden ettersom jeg leste den. Når jeg i nåtid setter et hjerte på noe du har postet ser jeg for meg at det kanskje gjorde deg glad. Jeg kunne ha gjort noe sånt om jeg var mer husvarm 😅 Skjønner hva du mener, da. Men jeg tror ikke noen prøver å være creepy, hensikten bak betyr alt da. Vil ikke at du skal synes det er ekkelt å være her 😊 Så jeg lufter tankene mine bare. For all del, setter pris på likes 😊 Men jeg opplever det som litt creepy når en (kan jo være fler selvsagt, men når innleggene er fra de samme dagene, men gjerne forskjellige tråder) sitter og bruker 4-5 timer på å gå igjennom innlegg og like de, som i går/natt. Da har man litt for mye tid til overs også 😅
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli Forfatter #26265 Skrevet 19. juli Det har ikke regnet hos meg og ikke er det på værkartet fremover heller. Skjønner ikke dette.
Cid Skrevet 19. juli #26266 Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det har ikke regnet hos meg og ikke er det på værkartet fremover heller. Skjønner ikke dette. Blir dyrene urolige?
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli Forfatter #26267 Skrevet 19. juli Nei, de er så avslappede at det er en fryd. De trenger fred og ro etter all den dyriske adferden deres.
Beneath the Moon Skrevet 19. juli #26268 Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det har ikke regnet hos meg og ikke er det på værkartet fremover heller. Skjønner ikke dette. Regn og tordenvær i går, men i dag er det sol igjen.
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli Forfatter #26269 Skrevet 19. juli Jeg syns at dere som fikk slikt er veldig heldige, for litt er bedre enn ingenting. De skulle ha åpnet en himmelsk diger sluse over storbrannen...så alt ble slukket en gang for alle, før alt ble borte.
FruN Skrevet 19. juli #26270 Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg syns at dere som fikk slikt er veldig heldige, for litt er bedre enn ingenting. De skulle ha åpnet en himmelsk diger sluse over storbrannen...så alt ble slukket en gang for alle, før alt ble borte. Helt enig! kjørte forbi med toget både fredag og lørdag.. helt grusomt 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #26271 Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg syns at dere som fikk slikt er veldig heldige, for litt er bedre enn ingenting. De skulle ha åpnet en himmelsk diger sluse over storbrannen...så alt ble slukket en gang for alle, før alt ble borte. Ja vi synes at det er helt forferdelig, stakkars mennesker.
Titania Skrevet 19. juli #26272 Skrevet 19. juli Jeg innrømmer at jeg syns intern humor mellom få personer som flyter over i andre tråder enn der de oppsto er litt irriterende. Ignorerer det, scroller vider og holder kjeft (bortsett fra nå 😝), men ja. Det er litt irriterende.
Cid Skrevet 19. juli #26273 Skrevet 19. juli Titania skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg syns intern humor mellom få personer som flyter over i andre tråder enn der de oppsto er litt irriterende. Ignorerer det, scroller vider og holder kjeft (bortsett fra nå 😝), men ja. Det er litt irriterende. Hvilke tråder?
Titania Skrevet 19. juli #26274 Skrevet 19. juli Cid skrev (2 minutter siden): Hvilke tråder? Siden du spør, så vet det er fler enn meg som er lei at både dyr og Anton dukker opp i alle mulige tråder her inne. Intern humor mellom få personer som andre ikke nødvendigvis syns er spesielt morsomt. 2
Cid Skrevet 19. juli #26275 Skrevet 19. juli Titania skrev (1 minutt siden): Siden du spør, så vet det er fler enn meg som er lei at både dyr og Anton dukker opp i alle mulige tråder her inne. Intern humor mellom få personer som andre ikke nødvendigvis syns er spesielt morsomt. Alle har forskjellig humor, sosial prat er for alle 1
Titania Skrevet 19. juli #26276 Skrevet 19. juli Cid skrev (2 minutter siden): Alle har forskjellig humor, sosial prat er for alle Har ikke sagt noe annet.
Cid Skrevet 19. juli #26277 Skrevet 19. juli Titania skrev (Akkurat nå): Har ikke sagt noe annet. Kan prøve å holde det til Hoppe og siste ordet trådene da, der de hører hjemme. 1
Natriumclorid Skrevet 19. juli #26278 Skrevet 19. juli Cid skrev (2 timer siden): Kan prøve å holde det til Hoppe og siste ordet trådene da, der de hører hjemme. Hvis du ikke holder deg til hoppetråden kommer 🐗🦇🦅🐙 (😇)
Cid Skrevet 19. juli #26279 Skrevet 19. juli Natriumclorid skrev (6 minutter siden): Hvis du ikke holder deg til hoppetråden kommer 🐗🦇🦅🐙 (😇) Siste ordet tråden er blitt en del av den tråden på en måte hehe 😛
Beneath the Moon Skrevet 19. juli #26280 Skrevet 19. juli Jeg kan forstå at det blir irriterende for noen, dette å blande tråder inni hverandre, det blir jo en form for avsporing. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå