Cid Skrevet 29. juli #26341 Skrevet 29. juli Titania skrev (39 minutter siden): Går du med armene? 🙈 Nei da 😛 Men fysio er bra, så det hjelper nok Tenker på treningssenter kanskje et par dager i uken men vil få fiksa skuldrene mine først
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli Forfatter #26342 Skrevet 29. juli Det er et stort pluss å gå på treningssenter. Tror kroppene våre liker å være i bevegelse. De takker oss for innsatsen.
Cid Skrevet 29. juli #26343 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er et stort pluss å gå på treningssenter. Tror kroppene våre liker å være i bevegelse. De takker oss for innsatsen. Føler meg bedre psykisk og fysisk allerede nå etter noen måneder, går fremover. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli Forfatter #26344 Skrevet 29. juli Det er jeg kjempeglad for å høre, for du fortjener å ha det bra på alle vis. Hurra for Onkel Cid...hilsen Ordet også. 1
Cid Skrevet 30. juli #26347 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri hatt Tinder. Andre datingtjenester da?
Hydrium Skrevet 30. juli #26348 Skrevet 30. juli Cid skrev (1 minutt siden): Andre datingtjenester da? Nei
Cid Skrevet 30. juli #26349 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (Akkurat nå): Nei Skulle ønske jeg kunne sagt det samme, har bare fått dårlig selvbilde av alt det tullet
Hydrium Skrevet 30. juli #26350 Skrevet 30. juli Cid skrev (Akkurat nå): Skulle ønske jeg kunne sagt det samme, har bare fått dårlig selvbilde av alt det tullet Ja jeg tror folk flest synes det er tull, jeg. Finnes vel noen Tinder par men stort sett tull 😄
Cid Skrevet 30. juli #26351 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (Akkurat nå): Ja jeg tror folk flest synes det er tull, jeg. Finnes vel noen Tinder par men stort sett tull 😄 Får håpe jeg er heldig og møter noen i det virkelige liv (uansett om det aldri har hendt før )
Hydrium Skrevet 30. juli #26352 Skrevet 30. juli Cid skrev (Akkurat nå): Får håpe jeg er heldig og møter noen i det virkelige liv (uansett om det aldri har hendt før ) Jeg tror det er lettere om man treffer noen på en fritids aktivitet eller at noen felles bekjente tipser deg om noen du burde møte. Da blir det ikke så intens dating, og stort sett har man noe felles allerede da.
Titania Skrevet 30. juli #26353 Skrevet 30. juli I dag må jeg få sendt en mail til nærmere 1000 kunder. Problemet er bare at jeg mangler 50-100 mailadresser enda 😑
Cid Skrevet 30. juli #26354 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er lettere om man treffer noen på en fritids aktivitet eller at noen felles bekjente tipser deg om noen du burde møte. Da blir det ikke så intens dating, og stort sett har man noe felles allerede da. Hadde jeg ikke hatt sosialangst så er det godt mulig det hadde skjedd for lenge siden, sosial angst er noe herk ass. 1
Hydrium Skrevet 30. juli #26355 Skrevet 30. juli Cid skrev (1 minutt siden): Hadde jeg ikke hatt sosialangst så er det godt mulig det hadde skjedd for lenge siden, sosial angst er noe herk ass. Ok, du trenger ikke å vare på dette, men tror du det hadde vært lettere å date noen som også hadde sosial angst? Eller helst noen som ikke hadde det? 1
Cid Skrevet 30. juli #26356 Skrevet 30. juli Hydrium skrev (1 time siden): Ok, du trenger ikke å vare på dette, men tror du det hadde vært lettere å date noen som også hadde sosial angst? Eller helst noen som ikke hadde det? Vil helst prøve å utfordre sosial angsten (var mye verre før) så for min egen del så hadde det nok vært bra for meg å møte ei som var litt sosial, for da hadde jeg måttet henge meg på:D
Titania Skrevet 30. juli #26357 Skrevet 30. juli Jeg blir rett som det er imponert (ikke nødvendigvis positivt) over folk som skal kommentere på nyhetssaker uten å ha faktisk ha lest saken. Om saken er bak betalingsmur og man ikke har abonnement, så er det kanskje bedre å holde kjeft enn å dumme seg ut. En dyrebutikk har hatt innbrudd i 4-tiden i natt, der noen har stjålet en boks med penger der er blitt donert til hunder i nød. Og så en i kommentarfeltet "Var det ingen som var der og passet på pengekassa?".
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli Forfatter #26358 Skrevet 30. juli @Cid Jeg har heller aldri hatt en slik datinggreie noe sted. Jeg liker ikke "å date", for det er så overfladisk. En må fylle de ytre kravene for at de skal ville møte en igjen og det liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg vil møte det indre. Da nettby fantes var det faktisk en del sjekking der enten en ville det eller ikke, så jeg traff mange hyggelige og det vennskapet varte en stund eller lengre, men når de ville noe annet måtte jeg snakke ordentlig og høflig til dem om dette, for de visste fra starten av at jeg ikke ville date eller sende bilder av et visst kaliber sent på kvelden. Kjenner ingen av dem i dag, så de var nok bare "på fisketur" for å se hva de kunne få tak i, eller å se hvor langt de kunne drive sin lykke. En øker sine sjanser om en er med på noe sosialt, Cid. Aktiviteter åpner for smil og moro og da kan en bli lettere kjent med folk også. Jeg tror også at å møte likesinnede vil være bra, for folk som fungerer greit er ikke vant til hangups i sosiale hverdagssituasjoner og ville kanskje ha trukket seg ut om de oppdaget slike ting. Bare noen tanker fra meg og ja, jeg kan jo ta feil. 1
Beneath the Moon Skrevet 30. juli #26359 Skrevet 30. juli Leste om en ung mann som har 900 millioner i lønn, jeg innrømmer at jeg syns ingen har godt av så mye penger.
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli Forfatter #26360 Skrevet 30. juli Helt enig i det. Et tall som ingen kan fatte en gang, men vedkommende har sikkert lagt seg til litt dyre vaner og klarer å svi dem av på no time. Personlig hadde jeg gitt bort i stillhet, uten at noen visste mitt navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå