Cid Skrevet 14. juli #26241 Skrevet 14. juli Natriumclorid skrev (4 minutter siden): Jeg tente lys på slottsplassen da kong Olav døde. Det var i de dagene den første Irak-krigen startet. Mørkt og kaldt var det. Lurer på om der er noen gamle nok på kg til å huske når Kong Haakon døde.
Natriumclorid Skrevet 14. juli #26242 Skrevet 14. juli Cid skrev (Akkurat nå): Lurer på om der er noen gamle nok på kg til å huske når Kong Haakon døde. Kan vel være. Han døde vel på femtitallet. Så hvis det henger noen åttiåringer rundt her. 1
Beneath the Moon Skrevet 14. juli #26243 Skrevet 14. juli Cid skrev (2 minutter siden): Lurer på om der er noen gamle nok på kg til å huske når Kong Haakon døde. Han døde i 1957, så det skal godt gjøres.
Cid Skrevet 14. juli #26244 Skrevet 14. juli Natriumclorid skrev (Akkurat nå): Kan vel være. Han døde vel på femtitallet. Så hvis det henger noen åttiåringer rundt her. Så at han døde i 1957, mormor på 76 husker det sikkert. Hun husker når nyheten om John F Kennedy sin død brøt ut noen år senere i hvert fall.
Cid Skrevet 14. juli #26245 Skrevet 14. juli Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Han døde i 1957, så det skal godt gjøres. Tenk når 90 er blitt så lenge siden at man må være 80+ for å huske det. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli Forfatter #26246 Skrevet 14. juli Cid skrev (2 timer siden): Vet de at dyrene er sultne? De har nettopp fått mat. ...og har utbrettsbilde av "Pin-up-Cid" som de gleder seg til å sette tennene i. Alle sammen. Beneath the Moon skrev (49 minutter siden): Hun var ferdig med VGS og gikk på universitetet og studerte hoppetau-teknologi. Ikke sant @Hoppetaujenta Det høres jo flott og sveisent ut, så jeg støtter det 50% Natriumclorid skrev (35 minutter siden): Jeg tente lys på slottsplassen da kong Olav døde. Det var i de dagene den første Irak-krigen startet. Mørkt og kaldt var det. Ja, en husker sånne dager resten av livet. Cid skrev (29 minutter siden): Lurer på om der er noen gamle nok på kg til å huske når Kong Haakon døde. Jeg husker veldig godt da jeg spiste opp konfekten ved det navnet, men ellers ikke.
Cid Skrevet 14. juli #26247 Skrevet 14. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De har nettopp fått mat. ...og har utbrettsbilde av "Pin-up-Cid" som de gleder seg til å sette tennene i. Alle sammen. Det høres jo flott og sveisent ut, så jeg støtter det 50% Ja, en husker sånne dager resten av livet. Jeg husker veldig godt da jeg spiste opp konfekten ved det navnet, men ellers ikke. 🛖🔑🚪🏃🏻 1
Thestral Skrevet 15. juli #26248 Skrevet 15. juli Jeg glapp hundebåndet i dag, hun kom seg hele 2 meter utenfor hagen. Så jeg innrømmer det, jeg brøt båndtvangen, ring politiet 😞
Cid Skrevet 15. juli #26249 Skrevet 15. juli Thestral skrev (3 minutter siden): Jeg glapp hundebåndet i dag, hun kom seg hele 2 meter utenfor hagen. Så jeg innrømmer det, jeg brøt båndtvangen, ring politiet 😞 Var jo ikke med vilje så er vel ikke ulovlig da?:)
Titania Skrevet 15. juli #26250 Skrevet 15. juli Jeg liker varmen som er nå, men skulle veldig gjerne hatt muligheten til å få det litt svalere inne 🙈
Beneath the Moon Skrevet 15. juli #26251 Skrevet 15. juli Klokka er 22, og det er 28 grader ute, det er meldt over 20 grader i natt, da kommer jeg til å slite med å sove.
Hydrium Skrevet 15. juli #26252 Skrevet 15. juli Skulle ta sjokolade fra kjøkkenskapet. Sånn pose fra Nidar. Og da hadde alt smeltet sammen, det så ut som en sjokolade hyllest til den den greia fra The thing i bunnen av posen 😅 nei men bare fra rom temperaturen alene 😳
Beneath the Moon Skrevet 15. juli #26253 Skrevet 15. juli (endret) ..,,.. Endret 16. juli av Beneath the Moon
Cid Skrevet 15. juli #26254 Skrevet 15. juli Hydrium skrev (21 minutter siden): Skulle ta sjokolade fra kjøkkenskapet. Sånn pose fra Nidar. Og da hadde alt smeltet sammen, det så ut som en sjokolade hyllest til den den greia fra The thing i bunnen av posen 😅 nei men bare fra rom temperaturen alene 😳 Smakte det godt? 1
Hydrium Skrevet 15. juli #26255 Skrevet 15. juli Cid skrev (3 minutter siden): Smakte det godt? La den i kjøleskapet. Ikke noe sjokolade skal gå til spille 😄
Cid Skrevet 15. juli #26256 Skrevet 15. juli Hydrium skrev (9 minutter siden): La den i kjøleskapet. Ikke noe sjokolade skal gå til spille 😄 Hva med å la den smelte igjen, lage en flat form og så del de i like biter og så sett i kjøleskap
Hydrium Skrevet 15. juli #26257 Skrevet 15. juli Cid skrev (Akkurat nå): Hva med å la den smelte igjen, lage en flat form og så del de i like biter og så sett i kjøleskap Nei jeg orker ikke å vente så lenge 😅 1
Cid Skrevet 15. juli #26258 Skrevet 15. juli Hydrium skrev (5 minutter siden): Nei jeg orker ikke å vente så lenge 😅 Har du sett den mr bean filmen hvor han nyser på et maleri?
Hydrium Skrevet 15. juli #26259 Skrevet 15. juli (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Har du sett den mr bean filmen hvor han nyser på et maleri? Wistlers mother maleriet ja 😂 Liker du Johnny English filmene? Endret 15. juli av Hydrium La til noe.
Cid Skrevet 15. juli #26260 Skrevet 15. juli Hydrium skrev (3 minutter siden): Wistlers mother maleriet ja 😂 Liker du Johnny English filmene? Sett eneren, artig husker at jeg leide den til 11 årsbursdagen min når jeg hadde invitert guttene i klassen til pappa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå