Beneath the Moon Skrevet 30. juni #26181 Skrevet 30. juni Jeg liker bedre sjømat og grønnsaker enn kjøtt.
Frøkenfryden Skrevet 1. juli #26182 Skrevet 1. juli Bekymrer meg litt over all søvnmamgelen jeg nå har. Hoster det meste av natta og sover bare i små bolker på under en time. Samler ca 3 t per natt. Men sover litt sittende på dagtid når hostefri. Så kropp tåler nok det😌 får tro det. Kaffe nå🥰☕️ 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli Forfatter #26183 Skrevet 3. juli Jeg har visst kommet i duppe-av-alderen, for enda jeg bestemmer at jeg skal se film eller se på dataskjerm, så sitter jeg plutselig å nikker og lukker øynene rett som det er. Jaja, en får vel bare godta det. Så lenge det ikke skjer når jeg skal føre en bil, eller andre viktige maskiner, så får det gå. Søvn er søvn. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #26184 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har visst kommet i duppe-av-alderen, for enda jeg bestemmer at jeg skal se film eller se på dataskjerm, så sitter jeg plutselig å nikker og lukker øynene rett som det er. Jaja, en får vel bare godta det. Så lenge det ikke skjer når jeg skal føre en bil, eller andre viktige maskiner, så får det gå. Søvn er søvn.
Beneath the Moon Skrevet 4. juli #26185 Skrevet 4. juli Jeg har en følelse, at i morgen ror Norge hjem. 1
Cid Skrevet 4. juli #26186 Skrevet 4. juli Første bryllup jeg har deltatt på noensinne i dag, er helt utslitt psykisk nå. 1
Beneath the Moon Skrevet 6. juli #26187 Skrevet 6. juli Jeg hadde aldri trud Norge skulle klare å komme til kvartfinalen. 1
Titania Skrevet 6. juli #26188 Skrevet 6. juli Håper USA ryker på huet og ræva ut av VM etter omgjøringen av det røde kortet. Har ikke sett nok om det, det må jeg jo si, men når Trump blander seg, så er det grunn nok.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli #26190 Skrevet 6. juli Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nå er jeg trøtt. G`natt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #26192 Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Får filler`n meg ikke sove i natt.
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli Forfatter #26193 Skrevet 7. juli Følger deres gode eksempel C&C og logger av litt. Snakkes. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juli #26194 Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Følger deres gode eksempel C&C og logger av litt. Snakkes. 1
Wonders Skrevet 8. juli #26195 Skrevet 8. juli Jeg er flink til å planlegge noen ganger. Noen ganger går det også etter planen, og da blir jeg glad. Liker struktur og forutsigbarhet på det meste.
Titania Skrevet 8. juli #26196 Skrevet 8. juli Jeg er veldig glad for at jobb skal flytte til neste år, for vi har for liten plass og dårlig planløsning her vi er idag. Men samtidig tror jeg det blir utfordrende for min del med reisevei, fordi det blir vesentlig lenger reise, til et sted det ikke går så alt for ofte buss. Og da må det også løses rundt psykologtimer når jeg skal dit. Men det løser seg nok
Beneath the Moon Skrevet 8. juli #26197 Skrevet 8. juli Jeg vasker og rydder alltid ekstra godt, før jeg drar på ferie. Slik at jeg kommer hjem til et ryddig og rent hjem. 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #26198 Skrevet 9. juli Avis på nett i dag: "I natt ble det målt -0,5 grader i Røros. Det er andre gang denne måneden at temperaturen har krøpet under null." Så fenomenalt de må ha det der. 1
Hydrium Skrevet 9. juli #26199 Skrevet 9. juli Moren min har en kjølematte til hunden sin, en bitteliten yorkie. Det var så varmt i går kveld at jeg googlet etter en kjølematte for store hunder (meg selv) Endte med å kjøpe en ispose på apoteket i dag, sånn at jeg kan legge den på magen om jeg må ut i butikken under "Miami heten" vi har blitt lovet her jeg bor. Skal tape den på meg og late som jeg er gravid med en bitteliten vinter i magen. F sommeren. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå