Cid Skrevet 12. juni #26081 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): DET tar jeg som en invitasjon og jeg setter meg på flyet om kort tid. Tricolor med jordbærsyltetøy over. Du og samboeren din Anton er alltid velkommen 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni Forfatter #26082 Skrevet 12. juni Cid skrev (1 minutt siden): Du og vennen din Anton er alltid velkommen Han smiler og takker og jeg overbringer et stort smil! ...eller to!
Titania Skrevet 12. juni #26083 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tricolor med jordbærsyltetøy over. Nam 1
Cid Skrevet 12. juni #26084 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han smiler og takker og jeg overbringer et stort smil! ...eller to! 2
Cid Skrevet 12. juni #26085 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): DET tar jeg som en invitasjon og jeg setter meg på flyet om kort tid. Tricolor med jordbærsyltetøy over. Den med vanilje, jordbær og sjokolade? 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni Forfatter #26086 Skrevet 12. juni Titania skrev (3 minutter siden): Nam Ja, den er nam! Cid skrev (3 minutter siden): Veldig gode! Cid skrev (2 minutter siden): Den med vanilje, jordbær og sjokolade? Det stemmer. Eneste med litt antydning av jordbær-is.
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni Forfatter #26089 Skrevet 13. juni lolitsme skrev (1 time siden): Jeg sov til 14:00 i dag. Da er du kjempeheldig. Har ikke kunnet sove slik siden jeg var midt i tenårene. Noen år siden god søvn ja...
Titania Skrevet 13. juni #26090 Skrevet 13. juni Syns det er kjipt at jeg ikke er hjemme neste gang pappa kommer oppover. Blir styrete å stikke fra Lillestrøm til Sarpsborg for en matbit. Men heldigvis er ferie dit planlagt 😊
Frøkenfryden Skrevet 14. juni #26091 Skrevet 14. juni Å stå opp 5 hver dag koster meg egentlig ingenting, bare å sove 30 min ekstra gir gjerne mareritt…
Beneath the Moon Skrevet 14. juni #26092 Skrevet 14. juni Vi skal ha pølsefest på jobb, jeg har fri den dagen og er ikke spesielt glad i pølser, så det dropper jeg. 2
Titania Skrevet 15. juni #26093 Skrevet 15. juni Er ikke veldig klar for ny uke. Men bare 6 arbeidsdager igjen før litt fri 😁 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni Forfatter #26094 Skrevet 15. juni Egentlig har våren gått fort til nå, så om sommeren har like godt fart...så blir det høst før en får sukk for seg og hurra for det. Jeg vil gjerne ha lang og fin høst, men ikke glatt føre og vinter. Så vet værgudene det. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni Forfatter #26096 Skrevet 16. juni Nå er maskinvask ferdig og resultatet skal ut på tørkesnor. Hipp-Hipp! *litt senere film* 2
Hydrium Skrevet 16. juni #26097 Skrevet 16. juni På vei hjem med tomatplanter til balkongen 😁 Skal se om jeg får tomater på dem. Prøvde å gro tomatplanter fra frø i fjor og det gikk ikke bra. 2
Stacy__ Skrevet 16. juni #26098 Skrevet 16. juni Føler meg som en litt dårlig mamma i dag, føler jeg haster av gårde uten å tenke på de små Gjør litt vondt i mamma hjertet når jeg tenker på hvor lite kvalitetstid vi har fått sammen de siste ukene … 2
Beneath the Moon Skrevet 16. juni #26099 Skrevet 16. juni Stacy__ skrev (1 minutt siden): Føler meg som en litt dårlig mamma i dag, føler jeg haster av gårde uten å tenke på de små Gjør litt vondt i mamma hjertet når jeg tenker på hvor lite kvalitetstid vi har fått sammen de siste ukene …
Stacy__ Skrevet 16. juni #26100 Skrevet 16. juni Beneath the Moon skrev (3 minutter siden): Takk Trengte den klemmen, for dagen i dag har vært veldig lang og slitsom 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå