Hoppetaujenta Skrevet 24. juni Forfatter #26141 Skrevet 24. juni Vi er egentlig alle fulle av visdomsord, men lar ikke folk få vite det så ofte. 1
Beneath the Moon Skrevet 24. juni #26142 Skrevet 24. juni Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å lese rommet. Har jeg aldri tenkt på selv.
Cid Skrevet 24. juni #26143 Skrevet 24. juni Beneath the Moon skrev (2 timer siden): Jeg har fått høre at jeg er veldig god på å lese rommet. Har jeg aldri tenkt på selv. På kg eller rl?
Beneath the Moon Skrevet 24. juni #26144 Skrevet 24. juni Cid skrev (1 minutt siden): På kg eller rl? I virkeligheten.
Titania Skrevet 24. juni #26145 Skrevet 24. juni Det er så rart å høre prepple synge på bokmål men snakke på trøndersk 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juni #26146 Skrevet 24. juni Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Vi er egentlig alle fulle av visdomsord, men lar ikke folk få vite det så ofte. Vi er helt enige.😉😉 1
Lur Venn Skrevet 24. juni #26147 Skrevet 24. juni Hydrium skrev (21 timer siden): Nei jeg liker at Nordmenn gjør det under VM, den kuk bjella gjør meg flau 😲
Beneath the Moon Skrevet 24. juni #26148 Skrevet 24. juni Jeg klarer ikke å smake forskjell på Japp og Mars
Titania Skrevet 25. juni #26150 Skrevet 25. juni Jeg hadde en tanke om å gå litt før maiden er ferdig i dag, men får se. Vil høre fear of the dark om de spiller den
Cid Skrevet 25. juni #26151 Skrevet 25. juni Titania skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en tanke om å gå litt før maiden er ferdig i dag, men får se. Vil høre fear of the dark om de spiller den Iron maiden?
Cid Skrevet 25. juni #26156 Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Jeg liker Slipknot Lært noe nytt om deg i dag
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni Forfatter #26157 Skrevet 25. juni Cid skrev (4 minutter siden): Lært noe nytt om deg i dag Det er jo bra, for jeg inneholder massevis av ting du nok ikke hadde forbunnet med meg. 🤣
Cid Skrevet 25. juni #26158 Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Det er jo bra, for jeg inneholder massevis av ting du nok ikke hadde forbunnet med meg. 🤣 Som at du er gift med Anton?
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni Forfatter #26159 Skrevet 25. juni Cid skrev (11 minutter siden): Som at du er gift med Anton? Det stemmer ikke i det hele tatt, men du tviholder på den falske "infoen" liksom?
Cid Skrevet 25. juni #26160 Skrevet 25. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det stemmer ikke i det hele tatt, men du tviholder på den falske "infoen" liksom? Det sto i ærverdige Le og Rør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå