lolitsme Skrevet 16. juni #26101 Skrevet 16. juni Jeg har begynt med daglig vask av huden i ansiktet! 😊
Cid Skrevet 16. juni #26102 Skrevet 16. juni lolitsme skrev (50 minutter siden): Jeg har begynt med daglig vask av huden i ansiktet! 😊 Og ansiktskrem?
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #26103 Skrevet 16. juni Stacy__ skrev (4 timer siden): Føler meg som en litt dårlig mamma i dag, føler jeg haster av gårde uten å tenke på de små Gjør litt vondt i mamma hjertet når jeg tenker på hvor lite kvalitetstid vi har fått sammen de siste ukene …
Stacy__ Skrevet 17. juni #26104 Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): takk dere! Nå er dere veldig snille ❤️❤️ Må er det bare to dager til ferie, og da skal jeg virkelig gi alt for å være en best mulig mamma for mine små 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #26105 Skrevet 17. juni Stacy__ skrev (4 timer siden): takk dere! Nå er dere veldig snille ❤️❤️ Må er det bare to dager til ferie, og da skal jeg virkelig gi alt for å være en best mulig mamma for mine små Vi ønsker dere en fin og god ferie og sommer.
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni Forfatter #26106 Skrevet 17. juni Det gjør jeg også. Mye gøy og mye avslapping innimellom. 1
Titania Skrevet 20. juni #26107 Skrevet 20. juni I dag er jeg hun kjipe som okkuperer to seter på ganske full buss 🫤 Men det er bare fordi det er så jævla dårlig beinplass, så jeg må sitte skrått. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni Forfatter #26108 Skrevet 20. juni Jeg ønsker helhjertet å bli et mere husmoderlig rydde-vaskemenneske i min bolig. Saklig, trinn for trinn og å bli fort ferdig. Med et smil.
Beneath the Moon Skrevet 20. juni #26109 Skrevet 20. juni Jeg bruker aldri oppskrift når jeg lager mat, og resultatet blir bra. Jeg har faktisk gått ett år på kokkeskole, men fant ut jeg ikke ville jobbe som kokk. Så derfor valgte jeg heller et helseyrke. 1
Natriumclorid Skrevet 21. juni #26110 Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (På 20.6.2026 den 14.55): Jeg ønsker helhjertet å bli et mere husmoderlig rydde-vaskemenneske i min bolig. Saklig, trinn for trinn og å bli fort ferdig. Med et smil. Et sammenbitt smil? 🤭 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #26111 Skrevet 21. juni Natriumclorid skrev (37 minutter siden): Et sammenbitt smil? 🤭 Ja, et skikkelig instagramsmil hvor man viser alle tennene i hele munnen på en gang.
Frøkenfryden Skrevet 22. juni #26113 Skrevet 22. juni Cid skrev (11 timer siden): Jeg misunner de som har vindu på soverommet sitt. Men, det er vel ikke lov å bruke som soverom om man ikke har?
Cid Skrevet 22. juni #26114 Skrevet 22. juni (endret) Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Men, det er vel ikke lov å bruke som soverom om man ikke har? Er en sovealkove men jeg kaller det for soverom av vane, alle i borettslaget har bare en sovealkove. Endret 22. juni av Cid
Frøkenfryden Skrevet 22. juni #26115 Skrevet 22. juni Cid skrev (37 minutter siden): Er en sovealkove men jeg kaller det for soverom av vane, alle i borettslaget har bare en sovealkove. Skjønner. Og skjønner savnet!
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni Forfatter #26116 Skrevet 22. juni Cid skrev (48 minutter siden): Er en sovealkove men jeg kaller det for soverom av vane, alle i borettslaget har bare en sovealkove. @Cid Er det helt umulig å ha senga der hvor du har vindu da? Er vel bare du som er hjemme hos deg?
Cid Skrevet 22. juni #26117 Skrevet 22. juni Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): @Cid Er det helt umulig å ha senga der hvor du har vindu da? Er vel bare du som er hjemme hos deg? Det er på veranda.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni Forfatter #26118 Skrevet 22. juni Cid skrev (6 minutter siden): Det er på veranda. Kan senga stå ved åpen dør? Eller vindu?
Cid Skrevet 22. juni #26119 Skrevet 22. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kan senga stå ved åpen dør? Eller vindu? Vinduene er på veranda.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni Forfatter #26120 Skrevet 22. juni Cid skrev (2 minutter siden): Vinduene er på veranda. ? Kan ikke helt se det for meg, men ok. Du vet nok selv best hva du kan/vil, eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå