Hydrium Skrevet 7. juni #26021 Skrevet 7. juni Lur Venn skrev (10 minutter siden): Jeg misliker noen dyr Jeg liker ikke ildere, det er noe creepy med dem. Det er som om de er en unaturlig fetter av røyskatter. Som om noen imiterer et annet dyr liksom.
Beneath the Moon Skrevet 7. juni #26022 Skrevet 7. juni Lur Venn skrev (25 minutter siden): Jeg misliker noen dyr Jeg misliker ingen dyr, men jeg har respekt for dem.
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #26024 Skrevet 7. juni Hydrium skrev (1 time siden): Kan man svare "ja" på det spørsmålet, uten å ha en diagnose? Jeg forstår at det er mer en ett spørsmål som gir deg det, men er det bare et dårlig personlighets trekk, om det er i en ellers positiv sammenheng der alle de andre svarene virker bra? Kan man være slem mot dyr og ikke mot mennesker, eller er det et symptom på at noe virkelig skurrer? Dårlig formulert da, men det er for mye for meg å ta inn over meg 😅 Det er ikke et bra tegn med ja på det nei, plaging og/eller dreping av dyr i barndommen er tegn på ikke så hyggelige diagnoser. Å forvolde mennesker skade på ulike måter er også et spørsmål. Men man får nok ikke ærlige svar alltid, og heller ikke mengdetrening på dette innen en vanlig psykologjobb. Dette er nok folk som oftere havner i fengsel enn i en stol der de vil jobbe med seg selv.. 1
Cid Skrevet 7. juni #26025 Skrevet 7. juni Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Det er ikke et bra tegn med ja på det nei, plaging og/eller dreping av dyr i barndommen er tegn på ikke så hyggelige diagnoser. Å forvolde mennesker skade på ulike måter er også et spørsmål. Men man får nok ikke ærlige svar alltid, og heller ikke mengdetrening på dette innen en vanlig psykologjobb. Dette er nok folk som oftere havner i fengsel enn i en stol der de vil jobbe med seg selv.. Glad jeg aldri har følt på lyst til å skade noen, da hadde jeg ikke trivdes i livet 1
Stacy__ Skrevet 7. juni #26026 Skrevet 7. juni Beneath the Moon skrev (3 timer siden): Jeg har ikke fått sommerfølelsen. Ikke jeg heller Ikke enda …
Cid Skrevet 7. juni #26027 Skrevet 7. juni Stacy__ skrev (49 minutter siden): Ikke jeg heller Ikke enda … Jeg har 🌞
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni Forfatter #26028 Skrevet 8. juni (endret) Jeg har gitt opp å flykte fra "sommeren" og prøver å ikke tenke på at nå er det mange uker med hete foran meg, men jeg ser desto mere frem til dagen da det kjennes at det snur og lufta får et snev av kjølighet og omgivelsene faller til ro på en helt annen måte enn i dag. Det kommer en høst igjen og glad er jeg for det. ⛺ Endret 8. juni av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #26030 Skrevet 8. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har gitt opp å flykte fra "sommeren" og prøver å ikke tenke på at nå er det mange uker med hete foran meg, men jeg ser desto mere frem til dagen da det kjennes at det snur og lufta får et snev av kjølighet og omgivelsene faller til ro på en helt annen måte enn i dag. Det kommer en høst igjen og glad er jeg for det. ⛺
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni #26031 Skrevet 8. juni Cid skrev (4 timer siden): Jeg skal til legen neste uke.
Frøkenfryden Skrevet 8. juni #26034 Skrevet 8. juni Cid skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke Chris Brown. Åå! Men han er god danser og har sunget knallbra fra 16 år😔 Syns jeg da.
Cid Skrevet 8. juni #26035 Skrevet 8. juni (endret) Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Åå! Men han er god danser og har sunget knallbra fra 16 år😔 Syns jeg da. Liker ikke han som person. Endret 8. juni av Cid
Lur Venn Skrevet 8. juni #26037 Skrevet 8. juni Beneath the Moon skrev (På 7.6.2026 den 20.30): Jeg misliker ingen dyr, men jeg har respekt for dem. Mygg og veps er jævler
Lur Venn Skrevet 8. juni #26038 Skrevet 8. juni Beneath the Moon skrev (8 timer siden): Jeg skal til frisøren på fredag. Hvilke hår skal du klippe?
Lur Venn Skrevet 8. juni #26039 Skrevet 8. juni Hydrium skrev (På 7.6.2026 den 20.16): Jeg liker ikke ildere, det er noe creepy med dem. Det er som om de er en unaturlig fetter av røyskatter. Som om noen imiterer et annet dyr liksom. Ja, røyskatten var her tusenvis av år før ilderen, jævla impostor
Cid Skrevet 8. juni #26040 Skrevet 8. juni Lur Venn skrev (8 minutter siden): Mygg og veps er jævler Er insekter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå