Stacy__ Skrevet 26. mai #25961 Skrevet 26. mai Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Takk! Jeg teller ned til ferie… 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #25962 Skrevet 26. mai Stacy__ skrev (4 timer siden): Takk! Jeg teller ned til ferie…
Titania Skrevet 26. mai #25963 Skrevet 26. mai Jeg ser aldri forskjell på riktig og «feil» side på linsene 🙈 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai Forfatter #25964 Skrevet 27. mai Jeg forstår ikke at Trump igjen kan ha blitt bedømt til å ha "helt perfekt helse". Har legen maskinpistol i ryggen når han uttaler seg? Han har nok det, for hele verden kan se at T. er langt bortenfor god helse. 😠 1
Stacy__ Skrevet 27. mai #25965 Skrevet 27. mai Nok en dag uten søvn. Håper trippel espresso iskaffen kikker inn snart, jeg kan ikke gå rundt som en zombie med kort lunte resten av dagen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #25966 Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke at Trump igjen kan ha blitt bedømt til å ha "helt perfekt helse". Har legen maskinpistol i ryggen når han uttaler seg? Han har nok det, for hele verden kan se at T. er langt bortenfor god helse. 😠 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #25967 Skrevet 27. mai Stacy__ skrev (4 timer siden): Nok en dag uten søvn. Håper trippel espresso iskaffen kikker inn snart, jeg kan ikke gå rundt som en zombie med kort lunte resten av dagen
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai Forfatter #25968 Skrevet 27. mai Jeg må lukte veldig ekkelt om der kommer asiatiske folk for nær, jeg er nemlig fryktelig glad i kald melk! 🥛
Natriumclorid Skrevet 27. mai #25969 Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Jeg forstår ikke at Trump igjen kan ha blitt bedømt til å ha "helt perfekt helse". Har legen maskinpistol i ryggen når han uttaler seg? Han har nok det, for hele verden kan se at T. er langt bortenfor god helse. 😠 Enten er det dollar i omløp 💸 Ellers er det løgn.
Cid Skrevet 27. mai #25970 Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg må lukte veldig ekkelt om der kommer asiatiske folk for nær, jeg er nemlig fryktelig glad i kald melk! 🥛 Melk lukter ikke da.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25971 Skrevet 28. mai Cid skrev (13 timer siden): Melk lukter ikke da. Når man har drukket melk, får man melkeånde og om melken er kroppsvarm, da blir det en skikkelig sur lukt som kan være ubehagelig for folk som ikke er vant til den = utlendinger som har en annen måte i matveien sin. Vi bare merker ikke melkellukten vår, for vi er vant til den. @Cid
Cid Skrevet 28. mai #25972 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Når man har drukket melk, får man melkeånde og om melken er kroppsvarm, da blir det en skikkelig sur lukt som kan være ubehagelig for folk som ikke er vant til den = utlendinger som har en annen måte i matveien sin. Vi bare merker ikke melkellukten vår, for vi er vant til den. @Cid Jeg drikker ikke melk.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25973 Skrevet 28. mai Cid skrev (10 minutter siden): Jeg drikker ikke melk. Ok. Har ikke fått med meg det. Jeg drikker melk og ser det som en herlig ting hver dag.
Cid Skrevet 28. mai #25974 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ok. Har ikke fått med meg det. Jeg drikker melk og ser det som en herlig ting hver dag. Jeg drikker vann hver dag.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25975 Skrevet 28. mai Cid skrev (7 minutter siden): Jeg drikker vann hver dag. Det er superbra det. Drikker ikke kaffe eller te heller?
Cid Skrevet 28. mai #25976 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er superbra det. Drikker ikke kaffe eller te heller? Nei.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai Forfatter #25977 Skrevet 28. mai Så sunn som du kan klare å få til er du.
Cid Skrevet 28. mai #25978 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Så sunn som du kan klare å få til er du. Takk, du og samboeren din Anton er et flott støtteapparat 1
Wonders Skrevet 28. mai #25979 Skrevet 28. mai (endret) vil gjerne bli bedt på dette med mannen min Endret 28. mai av Wonders 1 1
Cid Skrevet 28. mai #25980 Skrevet 28. mai Wonders skrev (27 minutter siden): vil gjenre bli bedt på dette med mannen min Håper det skjer da 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå