Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Natriumclorid skrev (1 time siden):

På vei til jobb? Jeg bruker å gå innom butikken og kjøpe en banan på vei til jobb 🤓

Ja, det var på vei til jobb ja 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 time siden):

Jeg syns den nye Gullpinnen med pistasj var bedre enn originalen :ninja:

Gullpinne pistasj - 8 stk, 520 ml - Oda

:sikle::sikle::spise::spise:

Skrevet

Føler meg litt snurt fordi en kollega tok all æren for arbeid jeg hadde gjort :( Men det er heldigvis en veldig snill og hyggelig kollega. Så det går greit… 

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har halvduppet i hele dag, så...jeg skiftet til nattkjole rundt fem og "skulle bare strekke meg litt", men det ble
noen timers søvn av det og jeg har lagt skjevt, så jeg sitter her med litt kinky rygg. Kink i ryggen altså. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Føler meg litt snurt fordi en kollega tok all æren for arbeid jeg hadde gjort :( Men det er heldigvis en veldig snill og hyggelig kollega. Så det går greit… 

Sånt er ikke noe gøy :klem: Bra det er en snill og hyggelig kollega, men tydeligvis ikke snill og hyggelig nok til å fortelle hvem det er som har gjort arbeidet og hvem som fortjener æren for det ♥️ Dårlig gjort er det :sinna: Skjønner godt at du føler deg snurt, du er jo blitt urettferdig behandlet :klem: 

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg har halvduppet i hele dag, så...jeg skiftet til nattkjole rundt fem og "skulle bare strekke meg litt", men det ble
noen timers søvn av det og jeg har lagt skjevt, så jeg sitter her med litt kinky rygg. Kink i ryggen altså. :ninja: 

Kinky rygg! :hoho: God bedring med ryggen! :klem: 

• Liker 2
Skrevet

Thanks. :nigo: 

Skrevet

Jeg gleder meg til 11.juni

Skrevet
Beneath the Moon skrev (8 minutter siden):

Jeg gleder meg til 11.juni

Hva skal du da?

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hva skal du da?

Fotball VM begynner da.

Skrevet

Når noen visker og tisker mener jeg de bør være under 5 år gamle

Skrevet (endret)
Wonders skrev (53 minutter siden):

Når noen visker og tisker mener jeg de bør være under 5 år gamle

Hva med om de pisker og tisker?

Endret av Cid
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hva med om de pisker og tisker?

:erter:

Skrevet

@Cid smisker og jeg disker.  ;) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

@Cid smisker og jeg disker.  ;) 

Engelgutten Cid til tjeneste :engel:

Skrevet

Jeg var ikke mett, men ville ikke spise med gjengen. Det var jo ikke plass rundt bordet. Hvorfor tok de ikke langbord? Hater runde bord.

Skrevet
Wonders skrev (1 time siden):

Jeg var ikke mett, men ville ikke spise med gjengen. Det var jo ikke plass rundt bordet. Hvorfor tok de ikke langbord? Hater runde bord.

Er @Wonders "Ridderinnen av det avlange bord", kanskje? :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er altså så surrete. Sto opp i dag og planla ting som måtte gjøres, stresset litt også, sto opp før jeg måtte
for å ha god tid, men så er  det rød dag i almanakken og hellig over alt. Jeg skal være hjemme. :sukk: Hvorfor har vi
denne dagen egentlig? Greit for kristenfolk, men alle oss andre må følge deres regler? Æ like det Itj, sjø! 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg er altså så surrete. Sto opp i dag og planla ting som måtte gjøres, stresset litt også, sto opp før jeg måtte
for å ha god tid, men så er  det rød dag i almanakken og hellig over alt. Jeg skal være hjemme. :sukk: Hvorfor har vi
denne dagen egentlig? Greit for kristenfolk, men alle oss andre må følge deres regler? Æ like det Itj, sjø! 

Det er jo en fridag for mange.

Skrevet

Ja, men hvorfor skal vi andre ha de kristnes dager i våre liv? Tvang? Liker ikke det. Skulle være valgfritt. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Ja, men hvorfor skal vi andre ha de kristnes dager i våre liv? Tvang? Liker ikke det. Skulle være valgfritt. 

Det er valgfritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...