Stacy__ Skrevet 11. mai #25861 Skrevet 11. mai Natriumclorid skrev (1 time siden): På vei til jobb? Jeg bruker å gå innom butikken og kjøpe en banan på vei til jobb 🤓 Ja, det var på vei til jobb ja 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #25862 Skrevet 11. mai Beneath the Moon skrev (1 time siden): Jeg syns den nye Gullpinnen med pistasj var bedre enn originalen
Stacy__ Skrevet 11. mai #25863 Skrevet 11. mai Føler meg litt snurt fordi en kollega tok all æren for arbeid jeg hadde gjort Men det er heldigvis en veldig snill og hyggelig kollega. Så det går greit… 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #25864 Skrevet 11. mai Jeg har halvduppet i hele dag, så...jeg skiftet til nattkjole rundt fem og "skulle bare strekke meg litt", men det ble noen timers søvn av det og jeg har lagt skjevt, så jeg sitter her med litt kinky rygg. Kink i ryggen altså. 1
jukkapalme Skrevet 11. mai #25865 Skrevet 11. mai Stacy__ skrev (1 time siden): Føler meg litt snurt fordi en kollega tok all æren for arbeid jeg hadde gjort Men det er heldigvis en veldig snill og hyggelig kollega. Så det går greit… Sånt er ikke noe gøy Bra det er en snill og hyggelig kollega, men tydeligvis ikke snill og hyggelig nok til å fortelle hvem det er som har gjort arbeidet og hvem som fortjener æren for det ♥️ Dårlig gjort er det Skjønner godt at du føler deg snurt, du er jo blitt urettferdig behandlet Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har halvduppet i hele dag, så...jeg skiftet til nattkjole rundt fem og "skulle bare strekke meg litt", men det ble noen timers søvn av det og jeg har lagt skjevt, så jeg sitter her med litt kinky rygg. Kink i ryggen altså. Kinky rygg! God bedring med ryggen! 2
Cid Skrevet 12. mai #25868 Skrevet 12. mai Beneath the Moon skrev (8 minutter siden): Jeg gleder meg til 11.juni Hva skal du da?
Beneath the Moon Skrevet 12. mai #25869 Skrevet 12. mai Cid skrev (1 minutt siden): Hva skal du da? Fotball VM begynner da.
Wonders Skrevet 13. mai #25870 Skrevet 13. mai Når noen visker og tisker mener jeg de bør være under 5 år gamle
Cid Skrevet 13. mai #25871 Skrevet 13. mai (endret) Wonders skrev (53 minutter siden): Når noen visker og tisker mener jeg de bør være under 5 år gamle Hva med om de pisker og tisker? Endret 13. mai av Cid
Wonders Skrevet 13. mai #25872 Skrevet 13. mai Cid skrev (Akkurat nå): Hva med om de pisker og tisker?
Cid Skrevet 13. mai #25874 Skrevet 13. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): @Cid smisker og jeg disker. Engelgutten Cid til tjeneste
Wonders Skrevet 13. mai #25875 Skrevet 13. mai Jeg var ikke mett, men ville ikke spise med gjengen. Det var jo ikke plass rundt bordet. Hvorfor tok de ikke langbord? Hater runde bord.
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai Forfatter #25876 Skrevet 13. mai Wonders skrev (1 time siden): Jeg var ikke mett, men ville ikke spise med gjengen. Det var jo ikke plass rundt bordet. Hvorfor tok de ikke langbord? Hater runde bord. Er @Wonders "Ridderinnen av det avlange bord", kanskje? 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #25877 Skrevet 14. mai Jeg er altså så surrete. Sto opp i dag og planla ting som måtte gjøres, stresset litt også, sto opp før jeg måtte for å ha god tid, men så er det rød dag i almanakken og hellig over alt. Jeg skal være hjemme. Hvorfor har vi denne dagen egentlig? Greit for kristenfolk, men alle oss andre må følge deres regler? Æ like det Itj, sjø!
Cid Skrevet 14. mai #25878 Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er altså så surrete. Sto opp i dag og planla ting som måtte gjøres, stresset litt også, sto opp før jeg måtte for å ha god tid, men så er det rød dag i almanakken og hellig over alt. Jeg skal være hjemme. Hvorfor har vi denne dagen egentlig? Greit for kristenfolk, men alle oss andre må følge deres regler? Æ like det Itj, sjø! Det er jo en fridag for mange.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #25879 Skrevet 14. mai Ja, men hvorfor skal vi andre ha de kristnes dager i våre liv? Tvang? Liker ikke det. Skulle være valgfritt.
Cid Skrevet 14. mai #25880 Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja, men hvorfor skal vi andre ha de kristnes dager i våre liv? Tvang? Liker ikke det. Skulle være valgfritt. Det er valgfritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå