Stacy__ Skrevet 29. april #25761 Skrevet 29. april Cid skrev (9 timer siden): Kg bussen er snart på Tusenfryd så da får du en velfortjent pause Det gleder jeg meg til! Jeg elsker Tusenfryd 🎢 synd jeg ikke har vært der siden jeg var i tenårene 😅
Stacy__ Skrevet 29. april #25762 Skrevet 29. april Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Takk dere ❤️❤️ Dere er så omsorgsfulle 1
Cid Skrevet 29. april #25763 Skrevet 29. april Stacy__ skrev (21 minutter siden): Det gleder jeg meg til! Jeg elsker Tusenfryd 🎢 synd jeg ikke har vært der siden jeg var i tenårene 😅 Husker hvor giret jeg var når jeg og mamma reiste ditt for første gang når jeg var 7 år gammel 👦🏻🎡🎢 1
Stacy__ Skrevet 29. april #25764 Skrevet 29. april Cid skrev (Akkurat nå): Husker hvor giret jeg var når jeg og mamma reiste ditt for første gang når jeg var 7 år gammel 👦🏻🎡🎢 Tror faktisk jeg var der som 7 åring selv, sånn for første gang. Det har sommerferiens høydepunkt for oss som bodde i Oslo. Good times ❤️❤️ Gleder meg til eldstemann her er gammel nok til å dra på Tusenfryd. Han elsker karuseller og berg-og-dal-baner ☺️
Cid Skrevet 29. april #25765 Skrevet 29. april Stacy__ skrev (15 minutter siden): Tror faktisk jeg var der som 7 åring selv, sånn for første gang. Det har sommerferiens høydepunkt for oss som bodde i Oslo. Good times ❤️❤️ Gleder meg til eldstemann her er gammel nok til å dra på Tusenfryd. Han elsker karuseller og berg-og-dal-baner ☺️ Jeg hater karuseller nå 😅 ikke likt det siden jeg var 11 😛
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #25766 Skrevet 29. april Stacy__ skrev (2 timer siden): Takk dere ❤️❤️ Dere er så omsorgsfulle Tusen Takk, vi tenker alltid på våre forumvenner.
Sola de Skrevet 30. april #25767 Skrevet 30. april Cid skrev (På 6.4.2026 den 17.18): Men det står at det regnes som regelbrudd på kg med dialekt så det er derfor jeg har prøvd å tvinge det ut av meg. Rart at dialekt er forbudt mens nynorsk er lov, synes at begge burde vært tillatt. Om alle skulle skrevet på sin veldig lokale dialekt, ville det blitt svært vanskelig for folk, som ikke har samme dialekten, å forstå det, som blir skrevet. 2
Cid Skrevet 30. april #25768 Skrevet 30. april (endret) Sola de skrev (6 timer siden): Om alle skulle skrevet på sin veldig lokale dialekt, ville det blitt svært vanskelig for folk, som ikke har samme dialekten, å forstå det, som blir skrevet. Ikke all dialekt er vanskelig å forstå da, jeg synes ikke at jeg har skrevet uforståelig på dialekt. Regelen viser ikke skjønn så da blir det all or nothing liksom, kjipt å måtte tvinge meg selv til å skrive alt på bokmål når jeg i hele livet mitt har skrevet på sunnmørsk Endret 30. april av Cid
Stacy__ Skrevet 30. april #25770 Skrevet 30. april Cid skrev (1 time siden): Jeg har dårlig selvkontroll. Jeg også
Frøkenfryden Skrevet 2. mai #25772 Skrevet 2. mai Jeg synes samfunnet har en så tydelig endring med økt selvsentrerthet, manglende takknemmighet og lite solidaritet. Jeg er nesten glad jeg er aldrende og barnløs. Jeg mister litt troa på verden ofte. 3
Cid Skrevet 2. mai #25773 Skrevet 2. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg synes samfunnet har en så tydelig endring med økt selvsentrerthet, manglende takknemmighet og lite solidaritet. Jeg er nesten glad jeg er aldrende og barnløs. Jeg mister litt troa på verden ofte. Du er fortsatt ung da 😃
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai Forfatter #25774 Skrevet 3. mai Jeg har bare kjørt forbi tusenfrud, men aldri vært der.
Cid Skrevet 3. mai #25775 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Jeg har bare kjørt forbi tusenfrud, men aldri vært der. Frister ikke dette litt? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #25776 Skrevet 3. mai Cid skrev (1 time siden): Frister ikke dette litt?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #25777 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har bare kjørt forbi tusenfrud, men aldri vært der. Vi har vært der en gang.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai Forfatter #25778 Skrevet 3. mai Cid skrev (5 timer siden): Frister ikke dette litt? Nei, ikke i det hele tatt. Torturinstrumenter er det. Hør bare hvordan alle skriker og har det vondt når de kjører slikt. 😭 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi har vært der en gang. Bra at dere får det som dere vil.
Cid Skrevet 3. mai #25779 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Nei, ikke i det hele tatt. Torturinstrumenter er det. Hør bare hvordan alle skriker og har det vondt når de kjører slikt. 😭 Bra at dere får det som dere vil. Jeg har en frykt for at de trådene skal løsne.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai Forfatter #25780 Skrevet 3. mai Cid skrev (16 minutter siden): Jeg har en frykt for at de trådene skal løsne. Det hender jo...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå