Cid Skrevet 17. april #25701 Skrevet 17. april Beneath the Moon skrev (9 minutter siden): Men du røyker? Nei, aldri prøvd noe tobakk. 1
Beneath the Moon Skrevet 17. april #25702 Skrevet 17. april Cid skrev (10 minutter siden): Nei, aldri prøvd noe tobakk. Mente ikke tobakk.... Nei da, bare spøker. 1
Cid Skrevet 17. april #25704 Skrevet 17. april Beneath the Moon skrev (43 minutter siden): Jeg liker Tobias Santlemann Flott skuespiller, ser han skal dukke opp i den amerikanske tv serien White Lotus.
Hoppetaujenta Skrevet 17. april Forfatter #25705 Skrevet 17. april Cid skrev (2 timer siden): Jeg snuser ikke. Var ikke SÅNN snusing jeg snakket om da vettu. Beneath the Moon skrev (1 time siden): Men du røyker? Jeg har sett ham gående ute om vinteren og da kom det mye røyk ut av hans munn i alle fall. ( ) Cid skrev (1 time siden): Nei, aldri prøvd noe tobakk. Prøv å ha det i den sterke maten din? Det kan sikkert ikke bli verre. Beneath the Moon skrev (1 time siden): Mente ikke tobakk.... Nei da, bare spøker. Vi er en diger gjeng med spøkelser her inne. Beneath the Moon skrev (1 time siden): Jeg liker Tobias Santlemann Hmm...er han søt eller "bare en god skuespiller"? Cid skrev (18 minutter siden): Flott skuespiller, ser han skal dukke opp i den amerikanske tv serien White Lotus. Må nok se på den serien videre da og kanskje aller helst ta den en gang til.
Cid Skrevet 17. april #25706 Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Var ikke SÅNN snusing jeg snakket om da vettu. Jeg har sett ham gående ute om vinteren og da kom det mye røyk ut av hans munn i alle fall. ( ) Prøv å ha det i den sterke maten din? Det kan sikkert ikke bli verre. Vi er en diger gjeng med spøkelser her inne. Hmm...er han søt eller "bare en god skuespiller"? Må nok se på den serien videre da og kanskje aller helst ta den en gang til. Du og mannen din Anton har vel sjekket inn på White Lotus før?
Hoppetaujenta Skrevet 17. april Forfatter #25707 Skrevet 17. april Cid skrev (14 minutter siden): Du og mannen din Anton har vel sjekket inn på White Lotus før? Min venn dro aldri dit, men det gjorde jeg. ALTFOR varmt for meg der, men alltid artig å se på all galskapen.
Cid Skrevet 17. april #25708 Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Min venn dro aldri dit, men det gjorde jeg. ALTFOR varmt for meg der, men alltid artig å se på all galskapen. Dro dyrene ditt?
Beneath the Moon Skrevet 17. april #25709 Skrevet 17. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Var ikke SÅNN snusing jeg snakket om da vettu. Jeg har sett ham gående ute om vinteren og da kom det mye røyk ut av hans munn i alle fall. ( ) Prøv å ha det i den sterke maten din? Det kan sikkert ikke bli verre. Vi er en diger gjeng med spøkelser her inne. Hmm...er han søt eller "bare en god skuespiller"? Må nok se på den serien videre da og kanskje aller helst ta den en gang til. Begge deler 😁 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. april Forfatter #25710 Skrevet 17. april Beneath the Moon skrev (41 minutter siden): Begge deler 😁 Hadde en liten følelse av det ja...
Hoppetaujenta Skrevet 17. april Forfatter #25711 Skrevet 17. april Cid skrev (1 time siden): Dro dyrene ditt? De er jo jungeldyr en del av dem, så noen ja.
Frøkenfryden Skrevet 18. april #25712 Skrevet 18. april Hoppetaujenta skrev (På 11.4.2026 den 9.41): Jeg har aldri smakt det, men har luktet andre spise det...så din antagelse er nok riktig. I mitt liv har jeg sløyet en del fisk, så det frister ikke så veldig til å smakes på i tillegg. Siden @Lur Venn ikke har slått til, så tar jeg den. Sa brura!
Lur Venn Skrevet 18. april #25713 Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Siden @Lur Venn ikke har slått til, så tar jeg den. Sa brura! Åhååååhååå😁 1
Beneath the Moon Skrevet 19. april #25716 Skrevet 19. april Noen ganger kan jeg være brutalt ærlig, men ikke på en slem måte.
Beneath the Moon Skrevet 19. april #25717 Skrevet 19. april Cid skrev (På 18.4.2026 den 15.50): Jeg begynner å grue meg til sommeren allerede 🫠 Jeg gruer meg allerede til vinteren 🥶
Cid Skrevet 19. april #25718 Skrevet 19. april Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Jeg gruer meg allerede til vinteren 🥶 Er det varmt der du bor nå?
Beneath the Moon Skrevet 19. april #25719 Skrevet 19. april Cid skrev (Akkurat nå): Er det varmt der du bor nå? Nei, er kun 9 grader.
Titania Skrevet 19. april #25720 Skrevet 19. april Beneath the Moon skrev (2 timer siden): Jeg gruer meg allerede til vinteren 🥶 Du er ikke alene 🥶
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå