Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #25601 Skrevet 22. mars Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tror oppriktig at den beste tiden i livet ligger bak meg nå. Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, det håper sannelig jeg også. Klart at det beste ligger foran oss alle sammen! 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #25602 Skrevet 22. mars SVK skrev (2 timer siden): Jeg håper du tar feil. ♥️ Vi er helt enige.
Frøkenfryden Skrevet 24. mars #25604 Skrevet 24. mars SVK skrev (På 22.3.2026 den 22.32): Jeg håper du tar feil. ♥️ Hoppetaujenta skrev (På 23.3.2026 den 0.38): Ja, det håper sannelig jeg også. Klart at det beste ligger foran oss alle sammen! Ciaran og Ciara skrev (På 23.3.2026 den 0.53): ♥️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars Forfatter #25606 Skrevet 24. mars Det er ikke vanlig, men jeg har sovet mere i natt enn jeg har gjort på mange år. La meg tidlig, våknet jevnt opp gjennom hele natta...men la meg igjen og fikk sove videre hver gang. Det gjorde godt. 🥱 1
Stacy__ Skrevet 24. mars #25607 Skrevet 24. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er ikke vanlig, men jeg har sovet mere i natt enn jeg har gjort på mange år. La meg tidlig, våknet jevnt opp gjennom hele natta...men la meg igjen og fikk sove videre hver gang. Det gjorde godt. 🥱 Det er godt å få nok søvn Jeg har dessverre altfor lite av det, men det er et resultat av nøye gjennomtenkte livsvalg. Så jeg har bare meg selv å takke 🙈 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars Forfatter #25608 Skrevet 24. mars Stacy__ skrev (13 minutter siden): Det er godt å få nok søvn Jeg har dessverre altfor lite av det, men det er et resultat av nøye gjennomtenkte livsvalg. Så jeg har bare meg selv å takke 🙈 Hmm...jeg er helt sikker på at det også i ditt liv finnes ting som lever sitt eget liv og påvirker godt mente avgjørelser for å få til et ok liv. En gjør så godt en kan, men "noe" tar ting i en annen retning og en må bare leve med det. En gang blir det annerledes og i vår favør. DET tror jeg på.
Stacy__ Skrevet 24. mars #25610 Skrevet 24. mars Har nettopp spist middag og har nå helt sykt søtsug 🙈 Kommer nok aldri til å bli «tynn» igjen 😓
Cid Skrevet 24. mars #25611 Skrevet 24. mars Stacy__ skrev (2 timer siden): Har nettopp spist middag og har nå helt sykt søtsug 🙈 Kommer nok aldri til å bli «tynn» igjen 😓 Søtsug er helt for jævlig 😕
Stacy__ Skrevet 24. mars #25612 Skrevet 24. mars Cid skrev (40 minutter siden): Søtsug er helt for jævlig 😕 It is
Stacy__ Skrevet 24. mars #25613 Skrevet 24. mars (endret) jeg trenger mer av dette i livet mitt nå Endret 24. mars av Stacy__ 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars Forfatter #25614 Skrevet 25. mars Har opplevd "feil" her inne nå og alt "henger"...d.v.s. lar seg ikke lese eller skrive. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #25615 Skrevet 25. mars Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Har opplevd "feil" her inne nå og alt "henger"...d.v.s. lar seg ikke lese eller skrive. Ja vi har merket det både på Diskusjon, her på KG og på Familieforumet og Doktoronline, så vi tenker at det er serveren til Egmont som har tekniske problemer. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars Forfatter #25616 Skrevet 25. mars Jaha, da er det kanskje fiksing, eller bugs i stystemene...men bra nå får vi håpe. Godmorgen.
Cid Skrevet 25. mars #25617 Skrevet 25. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jaha, da er det kanskje fiksing, eller bugs i stystemene...men bra nå får vi håpe. Godmorgen. 1
Titania Skrevet 25. mars #25618 Skrevet 25. mars Jeg syns ikke det fungerer nevneverdig lenger, men akkurat nå er tanken på en snus ganske fristende for å roe hodet bittelitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå