Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Tror oppriktig at den beste tiden i livet ligger bak meg nå. 

:klem3::klem3:

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Ja, det håper sannelig jeg også. :sjokkblå:  Klart at det beste ligger foran oss alle sammen! :gruppeklem:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Jeg håper du tar feil. ♥️

Vi er helt enige.:hjerte::hjerte:

Skrevet

Jeg liker ikke Paul brødrene.

Skrevet
SVK skrev (På 22.3.2026 den 22.32):

Jeg håper du tar feil. ♥️

Hoppetaujenta skrev (På 23.3.2026 den 0.38):

Ja, det håper sannelig jeg også. :sjokkblå:  Klart at det beste ligger foran oss alle sammen! :gruppeklem:

Ciaran og Ciara skrev (På 23.3.2026 den 0.53):

♥️

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

♥️

:klem: 

Skrevet

Det er ikke vanlig, men jeg har sovet mere i natt enn jeg har gjort på mange år. La meg tidlig, våknet jevnt opp gjennom hele natta...men la meg igjen og fikk sove videre hver gang. Det gjorde godt. 🥱 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er ikke vanlig, men jeg har sovet mere i natt enn jeg har gjort på mange år. La meg tidlig, våknet jevnt opp gjennom hele natta...men la meg igjen og fikk sove videre hver gang. Det gjorde godt. 🥱 

Det er godt å få nok søvn :) Jeg har dessverre altfor lite av det, men det er et resultat av nøye gjennomtenkte livsvalg. Så jeg har bare meg selv å takke 🙈

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (13 minutter siden):

Det er godt å få nok søvn :) Jeg har dessverre altfor lite av det, men det er et resultat av nøye gjennomtenkte livsvalg. Så jeg har bare meg selv å takke 🙈

Hmm...jeg er helt sikker på at det også i ditt liv finnes ting som lever sitt eget liv og påvirker godt mente avgjørelser
for å få til et ok liv. En gjør så godt en kan, men "noe" tar ting i en annen retning og en må bare leve med det. 
En gang blir det annerledes og i vår favør. DET tror jeg på. :nikke: 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

♥️

:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Skrevet

Har nettopp spist middag og har nå helt sykt søtsug 🙈 Kommer nok aldri til å bli «tynn» igjen 😓

Skrevet
Stacy__ skrev (2 timer siden):

Har nettopp spist middag og har nå helt sykt søtsug 🙈 Kommer nok aldri til å bli «tynn» igjen 😓

Søtsug er helt for jævlig 😕

Skrevet
Cid skrev (40 minutter siden):

Søtsug er helt for jævlig 😕

It is :trist:

Skrevet (endret)

jeg trenger mer av dette i livet mitt nå 

659C9D6B-D081-4F08-A196-C14AB4652B17.png

Endret av Stacy__
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har opplevd "feil" her inne nå og alt "henger"...d.v.s. lar seg ikke lese eller skrive. :klo: 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Har opplevd "feil" her inne nå og alt "henger"...d.v.s. lar seg ikke lese eller skrive. :klo: 

Ja vi har merket det både på Diskusjon, her på KG og på Familieforumet og Doktoronline, så vi tenker at det er serveren til Egmont som har tekniske problemer.:nikke::nikke:

• Nyttig 1
Skrevet

Jaha, da er det kanskje fiksing, eller bugs i stystemene...men bra nå får vi håpe. :) Godmorgen.

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jaha, da er det kanskje fiksing, eller bugs i stystemene...men bra nå får vi håpe. :) Godmorgen.

960px-Bugs_Bunny.svg.png

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg syns ikke det fungerer nevneverdig lenger, men akkurat nå er tanken på en snus ganske fristende for å roe hodet bittelitt. 

Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

960px-Bugs_Bunny.svg.png

:strix::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...