Cid Skrevet 18. mars #25581 Skrevet 18. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Håper virkelig at den slukker helt. Verdens skumleste ting det der. Godt at alt er ok med deg og din plass. Holder fortsatt på men håper at det er over snart, uvirkelig å se det brenne der. Jeg har vokst opp her så jeg har alltid sett bort mot Sukkertoppen når jeg har vært ute i byen.
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars Forfatter #25582 Skrevet 18. mars Oijj...det står at det blir stiv kuling der og vinden blir en diger uvenn fremover i dag. 😢 1
Natriumclorid Skrevet 18. mars #25583 Skrevet 18. mars Stopp verden, jeg vil av 😬 Er urolig over gradert ekstraordinært statsråd. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #25585 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg sover.
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #25586 Skrevet 19. mars Selv om fysikken har stått opp, så sitter jeg her og myser og halvsover. Kjempetrøtt faktisk. 😴
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #25587 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Selv om fysikken har stått opp, så sitter jeg her og myser og halvsover. Kjempetrøtt faktisk. 😴
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #25588 Skrevet 19. mars Det kom sol i dag og det var ikke meldt...og så ble det veldig plutselig vårlig, selv om det var kaldt i lufta. 1
Stacy__ Skrevet 19. mars #25589 Skrevet 19. mars Jeg må innrømme at jeg har nådd bristepunktet mitt nå. I dag har jeg vært en dårligere versjon av meg selv fordi jeg er så sliten. Ikke bra! Nå er det på tide at juv tar ett skritt tilbake og roer ned litt. 1
Cid Skrevet 19. mars #25590 Skrevet 19. mars Stacy__ skrev (8 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg har nådd bristepunktet mitt nå. I dag har jeg vært en dårligere versjon av meg selv fordi jeg er så sliten. Ikke bra! Nå er det på tide at juv tar ett skritt tilbake og roer ned litt. Håper virkelig at ting begynner å gå din vei snart ❤️
Stacy__ Skrevet 19. mars #25591 Skrevet 19. mars Cid skrev (11 minutter siden): Håper virkelig at ting begynner å gå din vei snart ❤️ Takk @Cid Gode ord! Det verste er at folk rundt meg tror at jeg har alt under kontroll og har alt på stell. I realiteten er jeg utslitt av alt jeg gjør. Det er akkurat det som er vanskelig. Jeg sliter veldig med å sette grenser 🙈😣 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars Forfatter #25593 Skrevet 21. mars Jeg kjøpte meg en "pizza på døra" i dag og det var på styrten. Bra! Pepperoni! Jummm!
Stacy__ Skrevet 21. mars #25594 Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg kjøpte meg en "pizza på døra" i dag og det var på styrten. Bra! Pepperoni! Jummm! Så digg Kos deg med pizzaen din! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #25595 Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte meg en "pizza på døra" i dag og det var på styrten. Bra! Pepperoni! Jummm!
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars Forfatter #25596 Skrevet 22. mars Helt utrolig hvor mye gråvær vi skal ha i tiden fremover da...? Ikke annet en "mulige solglimt" midt på dagen i varselet, men ikke nok til å få tørt noe tøy på snora. Folk fortjener sol i påska i alle fall.
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #25597 Skrevet 22. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Helt utrolig hvor mye gråvær vi skal ha i tiden fremover da...? Ikke annet en "mulige solglimt" midt på dagen i varselet, men ikke nok til å få tørt noe tøy på snora. Folk fortjener sol i påska i alle fall. 1
Frøkenfryden Skrevet 22. mars #25598 Skrevet 22. mars Tror oppriktig at den beste tiden i livet ligger bak meg nå.
SVK Skrevet 22. mars #25599 Skrevet 22. mars Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Tror oppriktig at den beste tiden i livet ligger bak meg nå. Jeg håper du tar feil. ♥️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars Forfatter #25600 Skrevet 22. mars Ja, det håper sannelig jeg også. Klart at det beste ligger foran oss alle sammen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå