Beneath the Moon Skrevet 16. februar #25481 Skrevet 16. februar Cid skrev (13 minutter siden): Samme, virker veldig sur. Så da hun var med på Vokteren og, like sur da.
Cid Skrevet 16. februar #25482 Skrevet 16. februar Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Så da hun var med på Vokteren og, like sur da. Hørt at Fritz også var med der og at de ikke kom overens.
Titania Skrevet 20. februar #25483 Skrevet 20. februar I dag hadde kroppen min hatt godt av å være hjemme, mens hodet absolutt ikke hadde det. Men skal bli litt deilig å dra hjem og sove også for litt pause fra alt 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar #25484 Skrevet 20. februar Titania skrev (3 timer siden): I dag hadde kroppen min hatt godt av å være hjemme, mens hodet absolutt ikke hadde det. Men skal bli litt deilig å dra hjem og sove også for litt pause fra alt
Cid Skrevet 20. februar #25486 Skrevet 20. februar Beneath the Moon skrev (48 minutter siden): Jeg holder på med avfarging Komisk hva jeg leser istedenfor for hva det faktisk står pga synet mitt 😆 (leste avføring 😛)
Beneath the Moon Skrevet 20. februar #25487 Skrevet 20. februar Nå har jeg fått tilbake min naturlige hårfarge , lys gylden brun.
Cid Skrevet 20. februar #25488 Skrevet 20. februar Beneath the Moon skrev (17 minutter siden): Nå har jeg fått tilbake min naturlige hårfarge , lys gylden brun. Bruker du å gjøre det selv fremfor hos frisør?
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar Forfatter #25489 Skrevet 21. februar Jeg tror at Cid har lyst til å bli blondine...
Cid Skrevet 21. februar #25490 Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg tror at Cid har lyst til å bli blondine... 👱🏻 1
Beneath the Moon Skrevet 21. februar #25492 Skrevet 21. februar Det var helt nydelig å kjenne pluss grader og sol igjen, og se at snøen smelter 🥰 1
Cid Skrevet 21. februar #25493 Skrevet 21. februar Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Det var helt nydelig å kjenne pluss grader og sol igjen, og se at snøen smelter 🥰 Deiligste tiden på året når det går fra kaldt til gradvist varmt 😃 1
Cid Skrevet 21. februar #25494 Skrevet 21. februar Jeg er glad for at det ikke fantes sosiale medier i barndommen min. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar Forfatter #25495 Skrevet 21. februar @Sola de har fristet meg til å lage kålstuing neste uke. Jeg skal handle inn og lage selv, for det er så supergodt.
Sola de Skrevet 21. februar #25496 Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): @Sola de har fristet meg til å lage kålstuing neste uke. Jeg skal handle inn og lage selv, for det er så supergodt. Noe av det beste som er å spise 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar Forfatter #25497 Skrevet 21. februar Helt sant og flere burde oppdage det.
Beneath the Moon Skrevet 22. februar #25498 Skrevet 22. februar For meg er starten på påske våren, så jeg kommer aldri til å forstå meg på de som drar til fjellet for å gå på ski 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #25499 Skrevet 22. februar Beneath the Moon skrev (59 minutter siden): For meg er starten på påske våren, så jeg kommer aldri til å forstå meg på de som drar til fjellet for å gå på ski
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar Forfatter #25500 Skrevet 22. februar Noen har jukset i telletråden og jeg blir befippet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå